Onko muilla? Meillä alkoi kaikki ongelmat tutin pois jättämisen jälkeen n.kk sitten. Ei saada poikaa nukkumaan. Tänäänkin nukunut vaan tunnin päiväunet hoidossa ja nyt yritin saada nukkumaan olemalla vieressä 45min. pyörii ja hyörii jne. vaan sängyssä ja sitten tulee pois. Päivisin kiukuttelee jos ei saa heti jotain tai isommat koskee hänen tavaroihin ja kun ei osaa kunnolla puhua niin kiljuu. Kaupassa ei pysy rattaissa, syöminen on hankalaa jne. jne. Kiipeää joka paikkaan ja sotkee ja tuhoaa kaikkea mennessään. Ennen oli oikein iloinen ja ihana lapsi. Nyt en jaksais poikaa millään :headwall: