vaikka olen juuri kokenut eron niin mä kaipaaan miestä rinnalleni! onko ihan hölmöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
en mä tarkoita et tarviin seurustelusuhdetta enkä halua mitään yhenyön juttujakaan mut kaipaan sitä miehen kättä ja kosketusta ihan hirveesti.Jonkun joka halaa mua ja nukkuu mun kanssa(ei siis seksiä),kaipaan miehen tuoksua.

kun olisi sitten edes joku kaverimies joka vois tulla nukkumaan mun kanssa ja pitää seuraa.

Ihminen tarvitsee ihmistä ja kaipaa toista vierelleen. Eiköhän se ole ihan ihmisluontoa. Ei siis hölmöä ollenkaan.

kun voisikin tietää kauanko tätä kestää....yksinoloa.
Nyt ei usko riitä siihen et kukaan mua haluaa ottaa syliin ja pitää hyvänä....

ajatuksissa vaan et toinen ihminen koskee nyt ihmistä jota rakastan....vaikka paskan tempun teki ni kyllä mulla vielä tunteita sitä kohtaa on.

Minusta se on ihan normaalia.

Laastarisuhteet on usein ihan toimivia ratkaisuja :)

no tuosta laastarisuhde jutustakin on monia mielipiteitä,mä luulen että mä en pysytis siihen koska kun mä tykästyn johonkin ni mä todella tykästyn.Näin ollen pitäs ottaa joku kamala tyyppi laastarisuhteeseen et ei vaan kiinny liikaa joka ei musta sit ole oikein sitä miestä kohtaan.

no ei tuo ole minusta normaalia. mä oon eronnut vuosi sitten ja vieläkin olen syvästi kiitollinen siitä ettei tarvitse sietää ketään omassa kotonaan. Jos vain oot semmoinen miehenkipee yksilö?

[QUOTE="vieras";24358946]no ei tuo ole minusta normaalia. mä oon eronnut vuosi sitten ja vieläkin olen syvästi kiitollinen siitä ettei tarvitse sietää ketään omassa kotonaan. Jos vain oot semmoinen miehenkipee yksilö?[/QUOTE]

no voin ollakin...en mä tiedä. kyllä mä vaan tykkäisin et olis joku joka muakin paijaa.Kuten totesin en kaipaa sitä seurustelusuhdetta todellakaan nyt mut kaipaan sitä miestä siihen vierelle lämmittämään ja pitämään hyvänä mua.
Ehkä mulla on vaan ajatukset vielä sekasin siitä et mies lähti toisen matkaan...en ees osannu varoa tollasta niin kauan yhessä oltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja jätetty;24358709:
en mä tarkoita et tarviin seurustelusuhdetta enkä halua mitään yhenyön juttujakaan mut kaipaan sitä miehen kättä ja kosketusta ihan hirveesti.Jonkun joka halaa mua ja nukkuu mun kanssa(ei siis seksiä),kaipaan miehen tuoksua.

kun olisi sitten edes joku kaverimies joka vois tulla nukkumaan mun kanssa ja pitää seuraa.

Itellä on ollut samat tuntemukset eron jäkeen. Halusin vain lähelleni aikuisen naisen..
Henkilön joka olisi seurana, ja illalla käpertyisi kainaloon kun katselee telkkua. Mutta kyllä ne tunteet menee ajan myötä pois. Ei kannata hommata itelleen "laastari suhdetta" yksinäisyyden vuoksi, Ne ei tule toimimaan ;)

Itellä on ollut samat tuntemukset eron jäkeen. Halusin vain lähelleni aikuisen naisen..
Henkilön joka olisi seurana, ja illalla käpertyisi kainaloon kun katselee telkkua. Mutta kyllä ne tunteet menee ajan myötä pois. Ei kannata hommata itelleen "laastari suhdetta" yksinäisyyden vuoksi, Ne ei tule toimimaan ;)

kuten jo mainitsin en mä pysty sellaisiin laastarisuhteisiin koska kun tykästyn niin tykästyn kunnolla.
Kauanko sulla noi tuntemukset kesti? sehän on tietysti yksilöllistä mut mietin vaan et riittääkö siihen muutama kk vai meneekö vuosi tai enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja jätetty;24359021:
kuten jo mainitsin en mä pysty sellaisiin laastarisuhteisiin koska kun tykästyn niin tykästyn kunnolla.
Kauanko sulla noi tuntemukset kesti? sehän on tietysti yksilöllistä mut mietin vaan et riittääkö siihen muutama kk vai meneekö vuosi tai enemmän...
Useamman kuukauden oli jatkuvasti mielessä. Mutta nykyään tulee vain iltaisin, kun lapset on nukkumassa ja on sitä omaa-aikaa :|

Ei kannata hommata itelleen "laastari suhdetta" yksinäisyyden vuoksi, Ne ei tule toimimaan ;)

Ei niiden ole tarkoituskaan toimia, vaan olla laastari joka auttaa yli erosta, ja josta saa sitä kaipaamaansa fyysistä läheisyyttä ja juttuseuraa. Ja sitten kun aika on oikea, kokee laastarisuhde luonnollisen kuoleman ja molemmat jatkavat matkaansa eteenpäin.

Ei ne kaikille toki sovi, mutta itsellä on vain hyviä kokemuksia.

Siis mä en tajua tota laastarisuhdetta. Haittaisiko jos tykästyisi johonkin kunnolla? Miksei se toimisi? Itselläni myös jos eroaisin niin hankalaa mihinkään "laastarisuhteeseen" ryhtyä kun tykästyisi tai sitten pitäisi ottaa sellainen mihin ei mahdollisuutta ihastua ja se olisi tosiaan väärin. Mutta siis miksei ihan suhde ja parisuhde? Miksi puhutaan laastarisuhteesta?

Mutta siis miksei ihan suhde ja parisuhde? Miksi puhutaan laastarisuhteesta?

Hyppääminen parisuhteesta toiseen on harvoin järkevää. Jätetyksi tuleminen tai ero ylipäätään on pienoinen kriisi, ja ottaa aikansa ennen kun on valmis oikeasti parisuhteeseen.

Laastarisuhde on sellainen suhde, jonka avulla pääsee pahimman erokivun yli, mutta josta ei ole tarkoituskaan tulla mitään sen kummallisempaa, ei tarkoitus tulla "oikeaa" parisuhdetta. Se vaan antaa muuta ajateltavaa hetkeksi, kainalon johon käpertyä jos siltä tuntuu. Kun ei todellakaan ole vielä valmis taikka halukas parisuhteeseen, mutta ei halua olla ihan yksinkään.

Hyvin tuo hyppääminen suhteesta toiseen miehiltä näkyy onnistuvan. Eikä mitään laastarisuhteita! Niin en vaan sitten ymmärrä miksi laastarisuhde? Tietääkö alussa jo kummatkin että on laastarisuhde vai tuleeko se yllätyksenä toiselle? Eli joku mies haluaa seksiä tms. ja pokaa juuri eronneen naisen siihen eikä halua parisuhdetta. Sehän on hyväksikäyttöä.

Yhteistyössä