Vaimo lihonut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi harmi, otan osaa, mutta en voi kantaa sinun kuten en muunkaan maailman tuskia harteillani.

Et voi eikä tarvitsekaan, mutta monesti masentuneet syyllistävät jo muutenkin itseään kohtuuttoman paljon ja ajattelevat ilman muidenkin haukkumista olevansa huonoja ihmisiä. Joten sinä voit jättää nuo "masentuneet on heikkoja, laiskoja, säälittäviä, masennus ei ole sairaus" kommentit pois. Jos ne sinun oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Voi helvetin perse mitä juttua! |O
Mää masennuin viidennen lapsen jälkeen ja juu lihosin,ei haitannu miestäni,meillä kun rakkaus on muutakin kuin ulkonäköä!Nyt mulla syöpä ja hoitojen takia olen laihtunut helkkaristi,hyvä että pystyssä pysyn,oksentelen verta ja pyörtyilen...mies siivoaa jopa mun verisiä oksennuksia sillon kun en itse pysty!! :'( Joo,ei kiihottavaa,mutta mielestäni suurta rakkautta! :heart: :heart:

On sulla ongelmat,pakko sanoo jos naisen lihoominen on sulle elämää suurempi juttu!Ehkä kannattais ottaa tosiaan se ero niin naiseskin sais mahdollisuuden löytää todellinen kumppani ja saada tuntea rakkautta! ;)

Tässä on sitä. Nimittäin RAKKAUTTA.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sattuko omaan nilkkaan? Heikkousko? vai laiskuus? Olet säälittävä!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei kai se yhdessä yössä silti tullut? Kyllä se jos pidemmän päälle vituttaa, hoituu noilla, mutta jos on kotona maannut kuukausitolkulla voi olla vaikea lähteä ihmisten joukkoon. Askel sekin on eteenpäin. Työ yleensä parantaa ja auttaa. Ei tarvii kotona pohtia asioita yksin. Mitä muuta se on kuin kuin heikkoutta ja laiskuutta, että jäädään sairaslomalle ja kotiin makaamaan kun maailma vähän murjoo?

Harkitsisin sinuna hieman empatiakyvyn harjoittelua ehkäpä kannaittaisi käydä jossain hoidoissa/kursseissa, niin sinäkin opit kunnioittamaan toisia ihmisiä ja jättäisit toisten satuttamiset turhaan pois.

Mutta toisaalta, tuollainen tunnekyvyttömyys on myöskin sairaus.

Mää masennuin viidennen lapsen jälkeen ja juu lihosin,ei haitannu miestäni,meillä kun rakkaus on muutakin kuin ulkonäköä!Nyt mulla syöpä ja hoitojen takia olen laihtunut helkkaristi,hyvä että pystyssä pysyn,oksentelen verta ja pyörtyilen...mies siivoaa jopa mun verisiä oksennuksia sillon kun en itse pysty!! :'( Joo,ei kiihottavaa,mutta mielestäni suurta rakkautta! :heart: :heart:

On sulla ongelmat,pakko sanoo jos naisen lihoominen on sulle elämää suurempi juttu!Ehkä kannattais ottaa tosiaan se ero niin naiseskin sais mahdollisuuden löytää todellinen kumppani ja saada tuntea rakkautta! ;)

Niimpä tai meitin eläkeläis-naapuripariskunta,70vuotiaita ja teinistä asti olleet!Ihana nähdä kuinka heilläkin rakkaus kukoistaa edelleen,yhdessä tekevät kaiken jne.
:heart:
Ilmeisesti kammaritouhutkin sujuu,kun antoivat mulle ja miehelle lahjaksi viskipullon,mikä on kuulemma seksiviinaa!! :laugh: Menin vähän noloksi,mutta sitähän se elämä on!! :D

Ap, tiedän tän olevan provo mutta siitä huolimatta kerron että samat ajatukset mulla olis miehestäni jos olis lihonut noin paljon. Että ymmärrän heitä, jotka ovat ymmällään toisen muodonmuutoksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Mä oon vaan sitä mieltä, että RAKKAUS ei voi perustua ulkonäköön. Kun se ulkonäkö muuttuu väkisinkin elämän aikana. Viimeistään iän myötä. Mitä sitä sit edes mennä naimisiin, kun varmaksi tietää, että 20 vuoden päästä se vaimo ei näytä enää samalta...

Samaa mieltä. Muutenhan sitä vaihtaisi vaimoa joka 15. vuosi. Osa tekeekin näin.

Ulkonäkö toki muuttuu, normaalit muutokset joita vanhenemisen myötä tulevat ovat luonnollisia. Mutta lihominen ei ole normaalia, vaan silloin pitää syödä enemmän kuin kuluttaa.

Ihmettelen tämän ketjun jyrkkän puolustelevaa sävyä.
Valitettavan tavallinen näky tosiaan on hoikka mies tukevan naisen kanssa.

Eikä nämä naiset ole edes mitään masentuneita, vaan melkoisia suupaltteja jokapaikanhöyliä ja kaikentietäviä matruunoita, joita se hoikka (nälkiintynyt?) mies seuraa kaupassakin kiltisti häntä koipien välissä.
Usein seurana on vielä ylipainoiset lapset...

ei jumankauta, mun on hyvin vaikea käsittää ihmisiä joilla on niin suppea katsantokanta ulkonäköön että esimerkiksi lihominen tekee toisesta automaattisesti ruman ja epäseksikkään.

Miksi lihomisen takia saa pitää ihmistä rumana mutta raskausarvet, rypyt, kaljuuntuminen sun muu sitten pitää hyväksyä koska ne ovat "luonnollisia"? Entäpä jos minua ällöttääkin raskausarvet?

ei jumankauta, mun on hyvin vaikea käsittää ihmisiä joilla on niin suppea katsantokanta ulkonäköön että esimerkiksi lihominen tekee toisesta automaattisesti ruman ja epäseksikkään.

Miksi lihomisen takia saa pitää ihmistä rumana mutta raskausarvet, rypyt, kaljuuntuminen sun muu sitten pitää hyväksyä koska ne ovat "luonnollisia"? Entäpä jos minua ällöttääkin raskausarvet?

Ei kai se seksikkyys ole 0 tai 1 asteikolla mitattava, vaan eri asteinen? Veikkaan että aika monen mielestä muuten sama paketti mutta normaalipainoisena on parempi kuin 15 kiloa ylipainoisena. Mutta ei sen tarvitse olla niin totaalinen asia, että laittaisi toisen vaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihan takuulla ap löytää jonkun semmoisen naisen jota pystyy tuuppimaan ja ap:n vaimo semmoisen miehen joka häntä aidosti rakastaa semmoisena kuin hän on.

Tämä oli oikeesti hyvin sanottu :) (Mutta ajatteles jos sen uudelle luuperseelle tulee finni peppuun ja sit se ei pystyis olee silleen takaapäin :x :whistle: )

:laugh: :laugh:

Provo tai ei, niin vastaan. Mä olin hoikka ja urheilullinen tavatessani mieheni noin 15v sitten. Tällä hetkellä painan 30kg enemmän siihen nähden, mitä silloin olin. Minun lihomiseni syynä on keskimmäisen raskausaikana puhjennut aineenvaihduntasairaus. Lapsia meillä on kolme, enkä enää tuosta lihomissyystä lapsia lisää halua, vaan nyt on aika saada itseni taas kuntoon.

Kyllä mä jotenkin ymmärrän aloittajan tyylistä ajatustapaa, vaikka se vähän kärjistetysti onkin ilmaistu. Nimittäin ainakin mulla on nykyisessä kropassani paha olla ja kyllä se vaikuttaa ihan kaikkeen. Ja jotenkin mulla on sellainen olo, että olen pettänyt mieheni, eihän hän tällaisen valaan kanssa naimisiin mennyt. Tosin mun mieheni ei koskaan ole sanonut pahaa sanaa ulkonäöstäni ja meillä tuo seksielämä pelaa hänen osaltaan normaaliin malliin. Julkisilla paikoilla mies haluaa pitää kädestä kiinni ja halailla. Eli ei hän minua häpeä tällaisenakaan. Mutta kyllähän mä tiedän, että hän haluaisi entisen minäni takaisin, ihan varmasti. Onhan hän itsekin todella urheilullinen tapaus. Ja haluanhan minäkin entisen itseni ja urheilullisen elämäni takaisin.

Matka kohti entistä minää on aloitettu 5 viikkoa sitten, kiloja tippunut 4 ja vyötärönympärys kaventunut 10cm. Reseptinä tarkka ruokavalio, salitreeniä 3 x vkossa ja aerobinen 1-2h treeni pari kertaa viikossa.

Tänks loord että mun mieheni rakastaa mua ihan yhtä paljon ku 20kg sitten ja vielä haluaakin mua yhtä paljon kuin sillon ku olin hoikempi :whistle: Itse se on niin läpipasko et ei liho millään mut mun läskit ei sitä tunnu haittaavan.
Eikä kyllä haittais muakaan, jos mieheni lihois, kunhan ei ihan muodottomaksi möykyksi menis ettei jaksais ees mitään harrastaa.
Kyllä mä yritän tässä laihtua, mutta en revi siitä mitään ressiä. Itsepä kiloni kannan :D

Meillä kyllä huomautetaan puolin ja toisin jos jommalla kummalla alkaa urheilu jäädä taka-alalle. Ja terveellisesti syödään hyvässä yhteisymmärryksessä. Tottakai haluamme molemmat miellyttää toisiamme ulkonäöllisesti ja itsekin viihdymme normaalipainoisina. MUTTA, voi luoja jos todella rakkaus ja parisuhde on jostain 10-15 kilosta kiinni! Ei todellakaan. Rakkaus on kyllä jotain paljon syvempää, rakkaus on sitä mitä MIELIKIN mies hänen vuokseen tekee.
Mä en ilosta hyppisi jos mies lihoisi satakiloiseksi, mutta sen sanon ettei se tippaakaan minun rakkauttani ja intohimoani häntä kohtaan vähentäisi. Jos siis hän itse kuitenkin koettaisi asiaan vaikuttaa syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Mutta aina ei liikunnan harrastaminen vaikka sairauden takia onnistu.

Hauska ketju jälleen.

Se nyt vaan on niin, että läskit kiihottaa vain harvoja, ja vaikka se mies kuinka rakastaa voi hän silti olla pettynyt siihen miltä vaimo nykyään näyttää.

Tekosyitähän löytyy vaikka muille jakaa, se on aika noloa. "No kun mä sain viis lasta enkä ehtiä mihinkään kun niiltä pitää takapuoli pyyhkiä vielä rippikouluiässäkin".

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Hauska ketju jälleen.

Se nyt vaan on niin, että läskit kiihottaa vain harvoja, ja vaikka se mies kuinka rakastaa voi hän silti olla pettynyt siihen miltä vaimo nykyään näyttää.

Tekosyitähän löytyy vaikka muille jakaa, se on aika noloa. "No kun mä sain viis lasta enkä ehtiä mihinkään kun niiltä pitää takapuoli pyyhkiä vielä rippikouluiässäkin".

:D :flower:

Ja vielä jatkoa, että tämänkin ketjuin kaunein ja eroottisin nainen on Turkilmas, jolla on ylikiloja, mutta hemmetin kaunis nainen. Ja liittokin sujuu hyvin... :) :) Kun ne on ihan muut asiat, jotka sitä avioliittoa kantaa, kuin se, mitä vaaka näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Hauska ketju jälleen.

Mun silmään esim. Scarlett ja Turkilmas on 100 krt kauniimpia, vaikka sä oletkin hoikka... Että vähän soukemmalle suuta.

mie ymmärän ap:tä mun mielestä vaikka rakastaa toista niin ei sitä silti tarvitse katsoa kun kiloja tulee vuosi vuodelta lisää... :o
ihminen kiihottuu siitä mikä itseä miellyttää, rakkaudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä...
jos kerran suhteen alussa on ollut normaalivartaloinen ja siihen on ihastunut ja siitä pitää niin ymmärrän hyvin että15kg lisää ei ole silmää miellyttävä näky... kyllä mullakin halut menee jos mies lihoo 30kg kyllä mä edelleen sitä rakastan mutta en mä seksiä sen kanssa halua

Ja vielä jatkoa, että tämänkin ketjuin kaunein ja eroottisin nainen on Turkilmas, jolla on ylikiloja, mutta hemmetin kaunis nainen. Ja liittokin sujuu hyvin... :) :) Kun ne on ihan muut asiat, jotka sitä avioliittoa kantaa, kuin se, mitä vaaka näyttää.

Turkilmas on :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:

Turkilmas on :p :p

Niin on. Se on monta palstan hoikkaakin kauniimpi. Esim tässäkin ketjussa jotka naamojaan näytelly niin kauniimpi niitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä kyllä huomautetaan puolin ja toisin jos jommalla kummalla alkaa urheilu jäädä taka-alalle. Ja terveellisesti syödään hyvässä yhteisymmärryksessä. Tottakai haluamme molemmat miellyttää toisiamme ulkonäöllisesti ja itsekin viihdymme normaalipainoisina. MUTTA, voi luoja jos todella rakkaus ja parisuhde on jostain 10-15 kilosta kiinni! Ei todellakaan. Rakkaus on kyllä jotain paljon syvempää, rakkaus on sitä mitä MIELIKIN mies hänen vuokseen tekee.
Mä en ilosta hyppisi jos mies lihoisi satakiloiseksi, mutta sen sanon ettei se tippaakaan minun rakkauttani ja intohimoani häntä kohtaan vähentäisi. Jos siis hän itse kuitenkin koettaisi asiaan vaikuttaa syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Mutta aina ei liikunnan harrastaminen vaikka sairauden takia onnistu.

ei se varmaan ole ainoa syy joka johtaa eroon.. mutta jos ei pidä toista kiihottvana, ei halua harrastaa seksiä vaikka vaimo/mies haluais, siitä tulee riitoja, tyytymättömyyttä etc. se johtaa välillä välienkiristymiseen... se että toisella on ylipainoa ja sitten itse siitä valittaa jas itä surkuttelee, kun yrittää hienovarasiesti vihjata että josko vois laihduttaa niin suututaan, silti maristaan kun ei vaatteet sovi,kun ei tunne oloaan seksikkääksi.. se lopulta johtaa melkoiseen kyllästymiseen...

Yhteistyössä