Vaimo lihonut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
Oma vaimoni alkoi lihoamaan kun pappi sanoi aamen. sitä ennen kuitenkin kihloissa 5v ja oli aina suht hyvässä tikissä. Vuoden sisäällä lihonut abault 15kg ja nyt olen itse hiukan kinkkisessä tilanteessa kun vaimoni sellut ei oikeen kiihota. Seksiä ei tee mieli ja siitä saan jatkuvasti kuulla. En haluaisi asiasta mainita, olen kuitenkin pinnallinen sika :) se on nyt vaan tosi asia ettei lihavat minua kiihota ei nyt eikä aikaisemminkaan. Olen jopa miettinyt eroa tai seksisuhteen aloittamista. Kaipaan kuitenkin sitä piukka pyllyista ja kiinteä rintaista naista jolla litteä vatsa. Se kiihottaa enkä sitä häpeä. Mainittakoon viellä se, itse olen aina pitänyt kunnosta huolta, olen atleettinen ja terve yksilö :) Aivoista en tosin mene takuseen........

Mä en haluais olla yhdessä miehen kanssa, joka inhoais mun ulkoista olemusta. Mietin vaan että ehkä olis parempi kertoa vaimollesi sun tunteistasi ja ihan oikeasti sitten harkita sitä eroa. Sä et voi sietää vaimosi ulkoista olemusta ja vaimosi tuskin haluaa sen enempää elää sun kanssasi kun kerrot inhostasi.

Vaihdat johonkin timmimpään jota pystyt pökkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Varmasti aloitus on keksittyä, mutta jos ei olisi, niin ymmärtäisin kyllä aloittajaa täysin. Monet antavat parisuhteessa itsensä kulahtaa täysin, mikä on aika sääli.

Oletko itse timmi jne. ? Ethän edes seurustele, ei ihme, vaikutat sovinistiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti aloitus on keksittyä, mutta jos ei olisi, niin ymmärtäisin kyllä aloittajaa täysin. Monet antavat parisuhteessa itsensä kulahtaa täysin, mikä on aika sääli.

Oletko itse timmi jne. ? Ethän edes seurustele, ei ihme, vaikutat sovinistiselta.

No, olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Ei ole siitä kiinni ettenkö saisi naista vaan siitä etten halua tällä hetkellä mitään vakavampaa.

No, olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Ei ole siitä kiinni ettenkö saisi naista vaan siitä etten halua tällä hetkellä mitään vakavampaa.

Voi heraanjee, etkai oo mun isä? Nimi ja ikä(no aavistuksen pyöristettynä)sopis. Hui!!!!!

Mä ymmärrän täysin. Mua ei lihavat kiihota ja jos mun mies lihois niin ei se välttämättä enää kiinnostais mua... en nyt mihinkään sala/seksisuhteisiin lähtis, mutta huomauttaisin miehelle asiasta. Ja sille pitäis tehdä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Voi heraanjee, etkai oo mun isä? Nimi ja ikä(no aavistuksen pyöristettynä)sopis. Hui!!!!!

No, toivon mukaan en :) En haluaisi, että oma tyttäreni käy tällä palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Oma vaimoni alkoi lihoamaan kun pappi sanoi aamen. sitä ennen kuitenkin kihloissa 5v ja oli aina suht hyvässä tikissä. Vuoden sisäällä lihonut abault 15kg ja nyt olen itse hiukan kinkkisessä tilanteessa kun vaimoni sellut ei oikeen kiihota. Seksiä ei tee mieli ja siitä saan jatkuvasti kuulla. En haluaisi asiasta mainita, olen kuitenkin pinnallinen sika :) se on nyt vaan tosi asia ettei lihavat minua kiihota ei nyt eikä aikaisemminkaan. Olen jopa miettinyt eroa tai seksisuhteen aloittamista. Kaipaan kuitenkin sitä piukka pyllyista ja kiinteä rintaista naista jolla litteä vatsa. Se kiihottaa enkä sitä häpeä. Mainittakoon viellä se, itse olen aina pitänyt kunnosta huolta, olen atleettinen ja terve yksilö :) Aivoista en tosin mene takuseen........

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: harvoin me miehet näin idiootteja ollaan

Alkuperäinen kirjoittaja pinnallinen vaimo:
Mä ymmärrän täysin. Mua ei lihavat kiihota ja jos mun mies lihois niin ei se välttämättä enää kiinnostais mua... en nyt mihinkään sala/seksisuhteisiin lähtis, mutta huomauttaisin miehelle asiasta. Ja sille pitäis tehdä jotain.

Peesi.

Minä olen tuon miehein liikunnallisena ottanut ja todella, todella huolestuisin sen mielenterveydestä, jos se yhtäkkiä jättäisi urheilun ja paisuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

No, toivon mukaan en :) En haluaisi, että oma tyttäreni käy tällä palstalla.

Eli siis on kaiketi nuori. Iältäni sopisin sun tyttäreks, mut et taida pappa vielä olla? Oliski huvittavan kauhistuttava sattuma.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sä oot vaan pinnallinen, katos kun sitä löllykkää on rakastettava, kun rumien ja lihavien ihmisten keksimä "sisäinen kauneus" on MUKAMAS tärkeintä.

Peesi :heart:

Tartte peesailla, kun mä yritän saada riitaa aikaseksi :D

No, mutta sinä olet oikeassa. Tosin tällä palstalla saadaan monesti riita aikaiseksi juuri silloin, kun joku on oikeassa.

Yhteistyössä