Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Niillä on vaan paha olla, täytyy yrittää ymmärtää... tai sitten ei. B)
Sä itse olet sanonut vihaavasi läskejä että kellähän tässä nyt on paha olla? En ole läski enkä ole laiha, mutta sen sanon että myös laihuus on rumaa joten sinuna tosiaan pitäisin pienempää suuta.
Mä en voi sietää ruikuttavia säälipisteitä hakevia läskejä :| Ja se ei ole mollaamista jos sanoo, että harva kiihottuu läskeistä, se on tosiasia. Ja sekin on tosiasia että mies ehkä rakastaa mutta voi silti olla pettynyt. Jos ei sitä kestä kuulla niin paha paha. Ai jai.
Tosiasia? Aika moni on Suomessa lihava, joko toinen pariskunnasta tai molemmat ja heillä silti seksiä. Makuja on monia. Laitapa faktaa tuosta, kiitos. Mulla ei paino-ongelmia, mutta pulskilla kavereilla riittää vientiä ja on aktiivinen seksielämä. Ei sekään ole kovin haluttavaa, jos nainen on lauta ja laiha. Paras on normaalipainoinen. Minun henkilökohtainen mielipide.
Voisiko olla, että moni tyytyy seksiin sen lihavan vaimon kanssa? Kun vaimo on kuitenkin se tuttu ja rakas. Ja mitä jos lihavalta saa helpommin?
Ei mulla ole tutkimustietoa, onko tällaisesta aiheesta missä ja kuinka paljon, en ala tänään sitä selvittämään.