Vaimo vaihtoon ja uusi tilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt nykyiseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt nykyiseen

Vieras
Olen joitakin vuosia jo miettinyt, että haluaisin laittaa nykyisen vaimoni pihalle ja hankkia jonkun toisen ja paremman. Itse haluaisin lisää lapsia eikä vaimo sitä taas halua ja jatkuvasti myös nalkutusta ja huutoa milloin mistäkin. Pariterapiassa ollaan käyty jo vuosia eikä apua ole löytynyt, joten haluaisin jo lopettaa tämän. Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia miten on sujunut jos on erottu ja perustettu uudet perheet.

Ei se vaihtamalla parane. Arki tulee jokaiseen suhteeseen. Jos et vaivaudu hoitamaan omaa osuuttasi, niin 'nalkutusta' tulet kuulemaan jatkossakin. Suosittelen mielummin tarkastelemaan omia toimintatapojasi parisuhteessanne ja arjen pyörityksessä. Ei ole ihmekään, ettei vaimo halua lisää lapsia, jos suurin osa arkirutiineista on hänen harteillaan.

Jos olet mun mies niin mene jo pakkaamaan ja tekemään hankintasi ihan rauhassa. Olen kyllästynyt sinuun ja samoista asioista nalkuttamiseen. Ehkä filippiineiltä kannattaa lähteä katselemaan kuuliaista ja nöyrää pikku piikaa, joka jaksaa aikuisen miehen perässä kulkea passaamassa. Itse en uutta miestä suin surminkaan huolisi. Heippa!

Tämän saman sanoisin oli ap sitten mies tai nainen, joten sillä ei ole tässä merkitystä.

Jos tosiaan tuntuu siltä ettei pariterapia auta ja että liitto on loppuun katsottu, kannattaa tottakai harkita eroa. Jos tavoitteena on ainoastaan uusi puoliso ja uusi liitto, kannattaa harkita toisenkin kerran. Voi olla hyvä olla hetki ihan vaan itsekseen ja miettiä mitä elämältä ja suhteelta haluaa

Itse en ole vaihtanut, mutta mieheni on, siis exänsä minuun. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja pari lastakin on. Mies ei ole koskaan katunut päätöstään (tietääkseni), mutta yksi ongelma meillä on ollut. Joten sanonkin vinkiksi, ettet sortuisi samaan... eli mies on tottunut tietynlaiseen käytösmalliin exänsä taholta ja usein sitten eri tilanteissa automaattisesti olettaa minun toimivan samoin. Tai kun exä on ollut sellainen, että on sanonut muuta kuin tarkoittanut, että on katseista pitänyt tulkita, mitä oikeasti tarkoittaa, niin minähän sitten olen automaattisesti samanlainen, eikö?

ei missän nimessä kannata laittaa uutta jos pääsee entisestä erilleen

miksi ostaa lehmää jos haluaa lasin maitoa?

Mut on tietty niinkin mitä tarina kertoo komennusmiehestä, joka keikallaan ulkomailla meni pordelliin lätkäkassin kans. Osti yönylikeikan ja vetäytyivät huoneeseen... mies kaivoi kassista pussin papiljotteja ja sanoi ammattilaiselle, et laita noi päähäs. Sit mies otti kassista nanson pitkän flanelliyöpaidan ja sanoi, et laita toi päälles. Sit mies otti kassista jotain naamarasvaa, kurkun ja juustohöylän ja sanoi, et mee ja laita noista joku naamiontapainen. Viimeisenä mies otti kassista pari kaljaa ja sihautti tölkin auki ja sanoi, et alahan nalkuttamaan.

Ammattilainen sit kysyi, et mis vaiheessa aletaan hommiin? Mies vastasi, et ei aleta ollenkaan, koska ei hän kärsi seksinpuutteesta vaan hänellä on koti- ikävä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja krut

Yhteistyössä