Vaimon lainaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja swingeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka moni on lainannut tai olisi valmis lainaamaan vaimoa vieraalle?
Meillä on sovittu juttu. Laivalla, kylpylässä yms. poissa kotipaikkakunnalta. Ei tuttuja eikä samaa miestä uudelleen. (toki saman reissun aikana niin paljon kuin kunto kestää) Kondomi on ehdoton. Jos tulee kotiin tautien kanssa, avioerohakemus lähtee heti.

Avioliitto on kestänyt 26 vuotta ja näitä huviretki on varmaan 100. Minä en ole todennut tarvetta sivusuhteisiin, vaimo on niin kiihkeä ja tuo aina tuoreita ideoita retkiltään.

M47 N 45

Meillä on sovittu juttu. Laivalla, kylpylässä yms. poissa kotipaikkakunnalta. Ei tuttuja eikä samaa miestä uudelleen. (toki saman reissun aikana niin paljon kuin kunto kestää) Kondomi on ehdoton. Jos tulee kotiin tautien kanssa, avioerohakemus lähtee heti.

Avioliitto on kestänyt 26 vuotta ja näitä huviretki on varmaan 100. Minä en ole todennut tarvetta sivusuhteisiin, vaimo on niin kiihkeä ja tuo aina tuoreita ideoita retkiltään.

M47 N 45
Olenpa kateellinen. Meillä samat ehdot, mutta vaimoa ei ole varaa lähettää noin usein hoitoihin. Ei ole kymmenessä vuodessa kuin 14 retkeä. Olen jo harkinnut, että kotipaikkakunnan miehetkin sallisin, mutta yhä edelleen, ei kahdesti samaa.

Oliko tämä vaimon lainausta? Kaveri tuli saunomaan, käy usein kun on eronnut, sanoin tulevani perästä ihan pian. Minä en mennyt, oltiin sovittu vaimon kanssa et hän menee ja minä otin fillari ja menin lähikuppilaan ottamaan pari olutta. Tunnin päästä tulin takasin, siellä istui saunonut pari posket punaisina ja juuri olivat lopetelleet ”löylyttelyn” ja minua hymyilytti.

M47 N 45
Me asumme onneksi pääkaupunkiseudulla, joten ei ole pelkoa, että napalankoihin törmää. Nämä samat ehdot meilläkin. Välillä vaimo käy iskemässä hotelliravintolasta Vantaalta, Espoosta, Granista ja Stadista. Parhaaksi on kehunut Vantaa-hotellia. Kerran hän tuli itkien kotiin. Oli ollut tosi mukava mies ja tosi paksu parru. Toista varvia vetäessä oli kondomi revennyt ja liemet menneet sisään. No tyynnyttelin häntä ja lupasin, että en ole vihainen, kun hän avoimesti kertoi, mitä oli tapahtunut. Otimme sen kunniaksi pikaiset. Oli muuten ensi kerta vieraan liukkailla, vaikka vaimo aktiivisesti harrastaakin. Kondomi on mainio keksintö.

Me asumme onneksi pääkaupunkiseudulla, joten ei ole pelkoa, että napalankoihin törmää. Nämä samat ehdot meilläkin. Välillä vaimo käy iskemässä hotelliravintolasta Vantaalta, Espoosta, Granista ja Stadista. Parhaaksi on kehunut Vantaa-hotellia. Kerran hän tuli itkien kotiin. Oli ollut tosi mukava mies ja tosi paksu parru. Toista varvia vetäessä oli kondomi revennyt ja liemet menneet sisään. No tyynnyttelin häntä ja lupasin, että en ole vihainen, kun hän avoimesti kertoi, mitä oli tapahtunut. Otimme sen kunniaksi pikaiset. Oli muuten ensi kerta vieraan liukkailla, vaikka vaimo aktiivisesti harrastaakin. Kondomi on mainio keksintö.

Kyllä hyvin nussittu vaimo on monta viikkoa kiimainen ja antaa minullekin auliisti ja taitavasti. Sitä parempi mitä useampia ja erilaisempia treenaajia on ollut.

Kerro minulle mitä mies voittaa siinä kun vieras panee vaimoa?

Oma mieheni haluaa minun antavan vieraille ja tutuille seksiä.
En voi kiistää etten nauttisi miesten kanssa olemisesta. Välillä jopa tekee mieli olla miesporukan kimppanainen jota oma mieheni haluaisi.

Mies saa siittä kiimaa parisuhteeseen. Mikään ei näytä eikä kuullosta paremmalta kuin nussittava nainen, miksi se on niin myös kun vieras panee omaa naista, vaatisi pitkän keskustelun, ei muutamalla rivillä voi selittää.
Jos mies sanoo sen kiihoittavan niin se on niin, ainakin fantasiatasolla, käytäntö monella varmasti eri asia.
Kaiken ehtona on tietenkin molempien halu, jos nainen tekisi vain miehen mieliksi ei se miestäkään kiihottaisi.
Omalla kohdalla nainen kertoi fantasioivan vieraasta laukeavan sisäänsä ilman kondomia, se vastii turvallista vakipanoa eikä baarista mukaan lähteviä.

Kuten ylempänä sanotaan hyvin nussitusta vaimosta on totta. Sovin vaimolle treffit hotelliin ja en kertonut ihan kaikkea. Ollaan joskus aiemmin tehty samantapaista, se on hänestä jännää. Myöhemmin nähdessä vaimo yllättyneenä sanoi et niitä oli kaksi ja kysyin oletko nyt hyvin nussittu? Oli kuulemma.

Kuten ylempänä sanotaan hyvin nussitusta vaimosta on totta. Sovin vaimolle treffit hotelliin ja en kertonut ihan kaikkea. Ollaan joskus aiemmin tehty samantapaista, se on hänestä jännää. Myöhemmin nähdessä vaimo yllättyneenä sanoi et niitä oli kaksi ja kysyin oletko nyt hyvin nussittu? Oli kuulemma.
Miten löysin miehet, streffieissä ilmoitus ja raha vaihtoi omistajaa, valikoin kundit ja vaimo ei ole kiinnostunut miten hoidan järjestelyt.

M47 N 45
Nyt olemme keksineeet uuden idean. Kun jossakin kaupungissa on joku isompi tapahtuma, puoluekokous, lääkäripäivät tai vastaava, jossa on paljon aikuisia vieraspaikkakuntalaisia ihmisiä, jotka yöpyvät hotellissa, sinne hotellin ravintolaan kannattaa mennä. Näin on löytynyt jo monta kiihkeää panijaa. Viimeksi lääkäripäiviltä löytyi charmikas gynekologi. Oli kuulemma varsinainen ammattilainen. Yöunet olivat jääneet kahteen tuntiin.

Oliko tämä vaimon lainausta? Kaveri tuli saunomaan, käy usein kun on eronnut, sanoin tulevani perästä ihan pian. Minä en mennyt, oltiin sovittu vaimon kanssa et hän menee ja minä otin fillari ja menin lähikuppilaan ottamaan pari olutta. Tunnin päästä tulin takasin, siellä istui saunonut pari posket punaisina ja juuri olivat lopetelleet ”löylyttelyn” ja minua hymyilytti.
Voi olla vaimon lainausta, mutta ennen kaikkea huolenpitoa naapurista. Aisuruutta se ei ole. Kaikilla oli varmasti hyvä mieli.

Nyt olemme keksineeet uuden idean. Kun jossakin kaupungissa on joku isompi tapahtuma, puoluekokous, lääkäripäivät tai vastaava, jossa on paljon aikuisia vieraspaikkakuntalaisia ihmisiä, jotka yöpyvät hotellissa, sinne hotellin ravintolaan kannattaa mennä. Näin on löytynyt jo monta kiihkeää panijaa. Viimeksi lääkäripäiviltä löytyi charmikas gynekologi. Oli kuulemma varsinainen ammattilainen. Yöunet olivat jääneet kahteen tuntiin.
Lisäksi näin löytyy fiksuja miehiä ympäri maata samasta paikasta. Odottamatonta kenties, mutta kirkollisten herätysliikkeiden miehissä on innokkaita panijoita

Totta, todellista huolenpitoa, jälkeen päin huomasin ettei vaimon pillu ollut yhtään huonommassa kunnossa, ehkä paremmassa!

Erikokoisilla kulleilla pantu pillu ja välillä lantionpohjan lihasten harjoittelua vaikkapa geishakuulilla. Sitten taas tänään pientä ja ensi viikolla paksua. Lopputulos on tiukempi kuin teinipillu. Siitä olen aviomiehenä saanut nauttia jo 12 vuotta.

Työkaveri ehdotti vaimonsa Miian lainaamista, kun kuuli et tarviisin näyttävän naisystävän firman asiakasristeilylle. Kysyin et , mites ku se on sama hytti ja juhlajuomia niin saattaa lipsahtaa panohommiksi. Kaveri naurahti, totesi, et varmasti ja pidetäänkö sovittuna et lainaat etkä jänistä vaan panet niin et vaimo on tyytyväinen palatessaan risteilyltä.

Työkaveri ehdotti vaimonsa Miian lainaamista, kun kuuli et tarviisin näyttävän naisystävän firman asiakasristeilylle. Kysyin et , mites ku se on sama hytti ja juhlajuomia niin saattaa lipsahtaa panohommiksi. Kaveri naurahti, totesi, et varmasti ja pidetäänkö sovittuna et lainaat etkä jänistä vaan panet niin et vaimo on tyytyväinen palatessaan risteilyltä.

Saisiko tänne raportin risteilyn jälkeen. Tuossahan oli vasta suunnitelma. Paras olisi, jos sen raportin antaisi vaimo.

Maaliskuussa varasimme huoneen Seinäjoen Scandiciin 23.-25.5. ajalle. Siellä oli nyt kirkkopäivät. Ensimmäisenä yönä oli ollut nuori sairaalapappi ja toisena Keski-ikäinen kirkkoherra. Molemmilla kertomansa mukaan pihtaava vaimo kotona. No nyt ei pihdattu. Vaimolla meinasi kondomit loppua kesken. Vähän hän oli pillu arkana, mutta mieli virkeänä.

Kuinka moni on lainannut tai olisi valmis lainaamaan vaimoa vieraalle?
Ite lähinnä lainannut kirjoja. Lainasin mä kerran kaverin paitaa ja veljen polkupyörää, vaimoa en ole ite lainannut enkä lainaksi antais, paljonkohan pitäis olla myöhästymissakko, mulla oli yks kirja 3 vuotta myöhässä, onneksi tuli päivä, palauta sakotta kirja, jos lainaisin jonkun vaimoa niin palauta sakotta vaimo päivä olisi kätevä, tuskin muutamaan vuoteen tulisi palautettua…mä voisin lainata sun vaimoa näin aluks 🥰

Tulin kolmen päivän fillarireisulta viimeviikolla, himassa oli vastassa hyvin nussittu vaimo. Kaveri oli ollut edellisenä yönnä panemassa vaimoa ja pistänyt aamulla txrin ja kiitti ystävyyden osoituksesta!

Tulin kolmen päivän fillarireisulta viimeviikolla, himassa oli vastassa hyvin nussittu vaimo. Kaveri oli ollut edellisenä yönnä panemassa vaimoa ja pistänyt aamulla txrin ja kiitti ystävyyden osoituksesta!

Mitä mieltä olit?
Minun mies olisi ollut mielissään kun vaimoa olisi pantu kunnolla!
Minun pitäisi olla joka kerta iskemässä miehiä niin mieheni olisi tyytyväinen.

Apua! Sinkkumiehenä olen silloin tällöin hakeutunut vaimoa lainaavien pariskuntien seuraan. Nyt on kesä jo puolivälissä eikä ole onnistanut. Tuli vielä tämä yletön helle, joka vie voimat ja aloitekyvyn. Käykö niin että tänä kesänä jää löytymättä se varatun anteliaan rouvan lomapillu, jota muistellessa jaksaa pitkän pätkän syksyn ankeaa harmautta.

Apua! Sinkkumiehenä olen silloin tällöin hakeutunut vaimoa lainaavien pariskuntien seuraan. Nyt on kesä jo puolivälissä eikä ole onnistanut. Tuli vielä tämä yletön helle, joka vie voimat ja aloitekyvyn. Käykö niin että tänä kesänä jää löytymättä se varatun anteliaan rouvan lomapillu, jota muistellessa jaksaa pitkän pätkän syksyn ankeaa harmautta.

Olet liian epätoivoinen. Hommaa oma muija.