Vaimon puhelinkäyttö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaimosi vuorosanat olivat sairaan ihmisen suusta. Se tapa millä sinua nyt kohdellaan ei ole inhimillinen.
Minusta ansaitset parempaa, ero ei ole ollenkaan huono ratkaisu kannaltasi. Mutta anna hänen tehdä seuraava siirto, se puhdistaa edelleen omaatuntoasi, joka taas helpottaa sinun selviämistäsi tästä draamasta.

Voimia sinulle, olen elänyt tuon läpi.

sillä on luultavasti toinen tai se pelaa jotain muuta peliä.
Itsellänikin oli ennen ""avoin""suhde,eli ei ollu salaisuuksia..
Ei ollut ""maailman loppu"" jos katsoi toisen kännyä puolin ja toisin...
Sitten mies muuttui,oli paljon näitä juopotteluiltoja kavereiden kanssa,katosi omille teilleen,aina puhelin äänettömällä,tekstareita tuli..puhelimessa liuta naisten numeroita..salassa hämyili puhelinta,otti kännyn vessaan mukaan...
sitten katsoin yhdesti puhelinta..10puh.tullut ja viestejä..
Kyllä tiesin koko ajan et kaikki ei oo kunnossa..kysyin vastausta pettämiseen..tunnusti viimein..eikä oo yksi nainen vaan useampi!
Niin loppui meidän suhde.

Exäni käyttäytyi samoin, känny aina mukana tai kiinni. Viestejä tuli ja ne luki jossain sivummalla ja meni muualle vastailemaan. Selvishän se lopulta, petti, niinkuin olin arvannutkin.

Enää en kestäisi / suostuisi moiseen peliin, sellaisia salaisuuksia ei saa parisuhteessa olla, vaikkei viestien sisältöä kertoisikaan. Nykyisen mieheni kanssa kännyt ovat vapaasti pöydällä, ja jos viesti tulee, yleensä viedään puhelin omistajalleen luettavaksi (jos on vaikka pihalla). Mies usein sanoo, että lue se mulle, kun ei oo laseja nyt... vaikka olis ex-vaimolta ikävöintivietiä tai keltä tahansa - pääasia, ettei mitään pimitetä.

Sua pistetään nyt halvalla, älä alistu vaimosi osoittamaan nöyryytykseen!

Olen saanut todella hyvää ja rakentavia vastauksia Teiltä kaikilta ja olen todella iloinen siitä. Kiitos että jaksatte vastata, minua se ainakin lämmittää.

Sen verran sain aikaiseksi kun puhun vaimon kanssa (puhelimessa) tänään että sanoin että minä VAADIN häneltä joku aikaa joka tällä viikolla tai ensi viikolla kun voimme keskustella ihan rauhassa.

Huvittaa oli se tässä asiassa että kun hän soitti niin en voinut puhua pitkään koska minulle tuli asiakas. Sanoin että soitan sitten takasin kun olen vapaa. Ei mennyt puoli tuntia niin tuli tekstari ja soittoja. No minulla on tapana että laitan kännykkäni äänettömällä jotta voin keskittyä asiakkaaseen. Ja kun en vastannut viesteihin eikä soittoihin niin tuli lisää viestejä missä olikin mainittu että on se kumma kun et voi vastat olen jo soittanut sinulle 3 kertaa.

Kerroin hänelle (puhelimessa) että tämä asiaa on minulle erittäin tärkeää ja että hänellä on vaan nyt löydettävä aikaa jostain, olkoon kurssit tai ei. Mutta oli se hankalaa saada aikaa omaan vaimon kanssa kun tuntuu että hänen aikansa on kortilla vaikka kotona onkin. Tiedän että hän käy 3 kertaa viikossa kursseilla iltaisin ja sanoi ettei hän haluaa jäädä niistä pois. No annoin hänelle vaihtoehdon puhelimessa joko menet kursseille tai haluat keskustella kanssani. Siinäpä vaihtoehtoni. Sen verran sanoin että jos päätätä ettei sinulla ole aikaa keskustella niin sitten minä tiedän minä teen. Jotenkin vaimo älysi että nyt oma mies todella tosissani kun vielä kysyi että mitä asiaa koskee. Kerroin vaan että näet sitten. Hänen mielestä se on epäreilua ettei hän tietää etukäteen mistä minä haluan keskustella. (Ajattelin itekseni että vai epäreilua, mitä hänen käytös sitten on?) Sanoin vaan että näet sitten. Ja kas kumma sain ajan hänen kanssa TÄNÄÄN iltana! Silloin aion nostaa kissan pöydälle ja odotan vaimon siirto sen jälkeen koska minun mittani on kohta todella täynnä.

Mutta en aio riehua ja huutaa vaan ajon olla ihan cool.
Sain sen neuvon yhdeltä kirjoittajalta.

Varmasti moneen mielestä olen liian kiltti tai luuseri mutta katostaan sitten miten tämän illan keskustelun jälkeen maailma näyttää huomenna….toivottavasti aurinkoiselta!

Nyt kahville ja miettimään asioita....
Hyvää iltapäivänjatkoa kaikille!

Hyvä, että olet päässyt asiassa eteenpäin. Kleopatra puhui asiaa, joku häpy on pettäjän käytöksessäkin oltava. Sivusin aiemmin omaa kokemustani ja meillä mies kyllä hoiti asiat paljon hienovaraisemmin ja vaimosi häikäilemättömyys tuntuu melko vieraalta.

En ymmärrä ollenkaan näitä ihmisiä, jotka itkevät kännykkäsalaisuuden perään. Kun vahvoja epäilyjä kolmannen pyörän olemassaolosta, on mielestäni oikeus ratsata toisen kännykkä (hienovaraisesti). Harva pettäjä kai oma-aloitteisesti tunnustaa, ja petetty elää aikamoisessa epäluulojen paineissa. Kun on joku todistuskappale, päästään asiaan kiinni ja sitä purkamaan. Uskoisin, että vyyhdin purkautuminen usein helpottavaa molemmille osapuolille, vaikka totuus sattuukin.

Uskottomuudella ei kuitenkaan tarvitse olla pelkästään ikäviä seurauksia. Se on tavallaan tienhaaran paikka, mihin suuntaan jatketaan. Meillä kumpikaan ei koskaan ollut lakannut rakastamasta, joten päätös jatkaa oli aika selvä. Suhde oli vaan rutinoitunut arjen askareissa ja lasten harrastuksissa. Asian tullessa ilmi tein oman kosto- ja seikkailuretken miesten pariin ja sain kaivattua itsetunnon vahvistusta viehättävänä seksuaalisesti vetävänä naisena.

Opetus meille olikin, ettei saa pitää toista itsestäänselvyytenä. Kahdenkeskistä aikaa tarvitaan, pelkkä perheen yhdessäolo ei riitä. Olin kyllästynyt avioseksiimme, vaikka mieheni rakastelutaidossa ei mitään vikaa olekaan ja siitä taas seurasi pihtaaminen. Nyt se puoli kukoistaa.

Siis Mies, vaikka elämä nyt tuntuu potkivan, voi kohta taas paistaa aurinko! Ja muistakaa pitää lapset ulkona välienne selvittelyistä.

Tekstailin paljon ystävättärieni kanssa. En salaillut mitään, kerroin kenelle tekstaan ja mitä. Sitten rupesi tulemaan vinoja sanoja ja väheksyntää miehen puolelta - tyhjänpäiväisiähän tekstarit monesti kieltämättä ovatkin.

Rupesin varomaan, tuntui ikävältä että mies väheksyy. Vähensin ja joidenkin kanssa lopetin. Mutta miehen epäilyt lisääntyivät. Tarkkailu ja kysymykset lisääntyivät. Rupesin tekstaamaan vessassa. TÄYSIN VIATTOMIA! HUOM!

Mutta koska epäilyt ja syytökset muuttuivat suoriksi, en enää halunnut niiden olevan katteettomia. Halukkaita sekstarointikavereita löytyy kyllä - niinpä kyllä siellä vessassa nykyisin tekstailen pääasiassa miehille. Ja aihe on aina sama.

Tyhmäähän tämä on, tiedän, mutta miten muuten tyhmä voisi toimia?

No kai se alkuperäinen likka pitää kännyään numerokoodin takana kiinni, eikä sitä voi ratsata.

Itsellä ei oo sivubisnestä mutta jos olisi, niin en kai minä niitä viestejä siellä säilyttelisi. Siis jos olisi sellainen puhelin jota ei saa numerokoodin taka lukkoon.

Ehkä nämä petturit, ns. fiksummat petturit siis opettelee ulkoa sivusuhteensa numeron. Sitähän et ratsaa ellei toinen sitä unissaan puhu.

Todella loistavaa että otit itseäsi niskasta kiinni.Sitäspaitsi kyseinen teko ei ole luuseri hommaa vaan todellisen tilanteen tultua olit todella rohkea!!!Kuinka helppoa tälläisiä asioita on lakaista maton alle,ja se on pelkuruutta!Varmasti huomasit muutoksen vaimosi käytöksessä kun viestitit teollasi ettei sinua viedä kuin litran mittaa.Kiukuttaa oikein kun kunnon miehet joutuvat tälläisiin juttuihin.Itse autan nyt lapsuuden ystävää (miestä) joka käy todella repivää huoltajuuskiistaa sekopäisen nartun kanssa joka vei tuhkatkin pesästä.Joten täydet sympatiat sinulle ja ole reipas koska kukaan ei saa kohdella toista noin .Toivottavasti tajuat mukavan- ja vastuuntuntuisena miehenä markkinaarvosi.Jos vaimosi ei sinua arvosta niin varmasti joskus löydät ihmisen joka arvostaa.Voi hyvin ja rohkeasti eteenpäin...

Siinä vaiheessa kun olet antanut itsellesi luvan ""ratsata vaimon puhelin hienovaraisesti ja salaa"" niin kannattaa muistaa että se on ihan oikeasti rikos. Poliisiasia jos vaimosi siitä oikeutetusti suutahtaa.

Ja muutenkin raukkamaista käytöstä.

Meillä on mieheni kanssa yhteinen kännykkä, eikä mitään salattavaa. Liittymä on mieheni nimissä.
Kaikki tuttavamme eivät tätä tiedä.
Kerran sattui niin, että kännyssä oli tuntematon numero, johon soitin takaisin.
Puheluun vastasi hämmentyneenä eräs puolituttu nainen, joka ei muka ollut soittanut...;-D
Itse asiassa olen ollut mukana ja koko ajan mieheni seurassa kun olemme tavanneet tämä naisen (sukujuhlissa, mitään suhdetta ei ole ollut).
Mutta äkkiäkös naiset ihastuvat komeaan mieheen.
Näin ainakin meillä yhteinen känny toimii hyvin.

Minä laittaisin nimettömän tekstarin Fonectan kautta jos epäilisin kumppaniani...niin pirullinen olen!

Miten alkuperäisen ilta meni? Luin viestiketjun läpi ja olen tyytyväinen, että laitoit naisesi koville, koska sinua ei nyt kohdella oikein. Ikävä kyllä vaimosi käyttäytyminen viittaa jonkin sortin pettämiseen. Ei luulisi olevan vaikeata kertoa, jos esim. jollain ystävällä on vaikeata ja haluaa mennä puhumaan yksityisesti rauhalliseen paikkaan. Ei ainakaan, jos on puhtaat jauhot pussissa.

Itseäni on kohdeltu juuri noin, haukuttu suurin piirtein hulluksi ja sitten on käynyt ilmi, että pettäminen onkin ollut totta.

Mitä sinun pitäisi tehdä. Sanoa vaimollesi, että ei sitä suhdetta tarvitse sinun puolestasi jättää textailun varaan, vaan hän voi mennä aivan rauhassa naimaan sen tekstailijan kanssa. Tämä selvittää tilanteen ja puhdistaa ilman.

Voi kun se olisikin noin helppoa. Tunteet yhteiseen aikaan ja lapsiin ja yleensä toivoon perheen kasassa pysymiseen eivät vain kuole hetkessä. Sitä haluaa uskoa mahdollisimman pitkään ihmeisiin. Ja joskus niitä tapahtuu :o))

Minun vähäisen elämänkokemukseni pohjalta näissä asioissa ei yleensä tapahdu ihmeitä ainakaan suuntaan, jota toivoisit, vaan ihmeet tapahtuvat aina sinne toiseen suuntaan.

Heheee, kuolisin nauruun jos pariskunnasta toinen tekisi rikosilmoituksen siitä, että kumppani luki viestit. Olkoon miten rikollista tahansa, mutta jotain suhteellisuuden tajua kuitenkin. Saiskohan siitä pari kuukautta kakkua.

Ja kun täällä jotkut hysteeriset ämmät niin skitsoaa jos joku lukee puolisonsa viestejä, niin miten se näiltä skitsoajilta on pois? Samalla kuitenkin kieltävät moralisoimasta pettäjiä ja puolustelevat näitä! Ja mitenkä se pettäjävaimo todistaa että mies on niitä viestejä lukenut? Silläkö että petetty puoliso lähti kävelemään ja etsimään itsellekki kaverusta(tässä vaiheessa oikeutettua)?

Ihan naurettavaa, että ihmiset tuohtuvat siitä jos puolison puhelinta käyttää tai että alkuperäisen tilanteessa vaatii tietää mistä on kysymys.
Kyllä puolison pettäminen on tuhat kertaa pahempi rikos kuin kännykän penkominen. Jos puolisolla ei ole mitään salattavaa, niin minkälainen ihminen tekstaa salassa vessassa? Vähemmästäkin alkaa epäilemään petosta tai sitten mielenterveysongelmia.

Ja en kyllä jaksa käsittää millaisissa PARIsuhteissa ihmiset elää kun kaiken pitää olla niin omaa ja asioita ei jaeta puolisoiden kesken, ihme hommaa sanon minä!!