olisiko pitänyt kiittää vaimoa tusinalla ruusuja ja suklaakonvehdeilla kun on valehdellut päin näköä 7 kuukautta? toivon mukaan sekin päivä vielä joskus koittaa että niin vois taas tehdä mutta eri syystä....
Kissalle: täysin samaa mieltä kanssasi! Olen sanonut suoraan kumppanilleni, että turhaa toisen kännykkää yms. tutkia ""salarakkaita"" etsiessä.. Nimittäin, jos sellaiseen olisi tarvetta, hoitaisin asian niin, ettei jälkiä löydettävissä! Kaikkein tärkein asia kumminkin on, että lopettaisin nykyisen suhteen, jos kokisin tarvetta olla jonkun muun kanssa! Myös tämän olen kumppanilleni tuonut tietoon!
Ihme touhua jengillä...Ei tajuu et miksi olla parisuhteessa jos kerran harrastaa näitä ""salarakkaita""?Minusta se on helvetin moista pelkuruutta..pelkuruutta olla ns.yksin.Ja sinkkunahan sitä pitäisi pysyä jos kerran kiksejä haluu...
Minulla ollut ihan sama tilanne mieheni kanssa. En saa katsoa kännykkään ja muutenkaan en tiedä hänen menoista. Elän muusikon kanssa, joka paljon kotoa poissa eli luetettavuus muutenkin koetuksella. Elämä on todella rankkaa asian suhteen. Ei todellakaan ole kivaa elää elämää epäluotettavassa suhteessa. Minun kännykkä ollut aina avoin ja tekstittelen aina avoimesti....
N73
Ei sitä loputtomiin kannata sietää, jos tilanne ei muutu paremmaksi. Ja jos on aivan selvää pettämistä, niin yksi vaihtoehto on lopettaa miehen varikon ylläpito. Hakekoon pyykin pesijän muualta.
Uskon, että elämäsi muuttuu paremmaksi, jos ei tarvitse tuollaista sietää.