Vaimoni orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja masisa*:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja marisa*:
Jos minulta kysytään, niin on pitkälti miehestä kiinni, saako nainen orkkuja vai ei.

Eipä mene näin, puhu vaan oman muijas puolesta. Minä saan aina kun on tarpeeksi kiihoittava mies..ei tartte mitää kikkailuja tai pillun nuolemista...se tulee kuin tauti :D
Jopa paljon ennen miestä...

Olepa 20v parisuhteessa ja sano sitten saatko aina.

2008 tulee 40v täyteen

Puhuit itsesi pussiin.
Ei ole miehestä kiinni, mutta kun tulee tarpeeksi kiihoittava mies..... :)

Onko vaimosi aktiivinen ja estoton sängyssä, vai arasteleeko eikä pysty täysin rentoutumaan...?
Oletteko keskustelleet mieltymyksistänne tai muusta seksiin liittyvästä? Ja maltatko oikeasti, oikeasti kuunnella?
Varaatteko varmasti tarpeaksi aikaa yhdessä ololle myös sängyssä? .........

JA TÄRKEIN: Kysytkö (tenttaatko) saiko hän tai syyllistät itseäsi ääneen kuinka et saa häntä saamaan, saati sanoisit hänessä olevan vikaa...

Jos hän saa paineita taholtasi tai itseltään orkun saamiseen, hän ei ainakaan pysty saamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja masisa*:
Alkuperäinen kirjoittaja marisa*:
Jos minulta kysytään, niin on pitkälti miehestä kiinni, saako nainen orkkuja vai ei.

Eipä mene näin, puhu vaan oman muijas puolesta. Minä saan aina kun on tarpeeksi kiihoittava mies..ei tartte mitää kikkailuja tai pillun nuolemista...se tulee kuin tauti :D
Jopa paljon ennen miestä...

Olepa 20v parisuhteessa ja sano sitten saatko aina.

2008 tulee 40v täyteen

Puhuit itsesi pussiin.
Ei ole miehestä kiinni, mutta kun tulee tarpeeksi kiihoittava mies..... :)

Käsitit väärin.

Hienoa täällähän on kehkeytynyt tosi asiallinen ja hyvä ajatustenvaihto.
Olen saanut paljon "työkaluja" meidän parisuhteeseen näistä teksteistä, kuten jo sanoin paljon on tuttua ja koettua mutta on joukossa paljon jyviäkin. Eniten olen saanut irti noista Trez:in teksteistä. Olen kopioinut ne omalle levylleni tekstitiedostona jotta voin niihin aina halutessa palata. Onhan se TREZ ok ?

Olemme aina olleet vaimoni kanssa siinä onnellisessa asemassa että olemme voineet puhua asioista ja meillä on kaikki muu parisuhteessa pelannut todella loistavasti, paitsi tämä seksipuoli ja olemme olleet ja olemme edelleen yli 25v jälkeen umpirakastuneita toisiimme. On toki ollut aikoja jolloin on ollut tosi vaikeaa ja olen ajatellut eroa tai pettämistä ja varmaan näin olisi käynytkin ellei liittomme olisi ollut muuten niin upea.

Olen siinä mielessä ylpeä itsestäni että olen varmaan osannut suhtautua ja käsitellä hänen seksuaalisuuden puutettaan ja heikkoa itsetuntoaan oikein, koska ne ovat molemmat kasvaneet aivan huimasti siitä mitä ne olivat 15-20v sitten, olisi varmaan ollut tosi helppoa saada hänet täysin lukkoon, jopa koko loppuiäkseen. Välillä se on ollut kyllä tosi raskasta minulle, kun on tavallaan aina pitänyt olla vähän varpaillaan sanomisissaan ja tekemisissään ja "haistella" tämän päivän tuulia, varsinkin jos keskustellaan seksistä.

Sen olen tiedostanut jo suhteemme alusta alkaen että naisen tärkein seksuaalinen elin on aivot, ehkä sen vuoksi juuri olenkin onnistunut näin hyvin asioissa. Nyt kun tilanne on mennyt paljon parempaan suuntaan hiipii joskus ajatuksiin se että kuinka paljon olemme tällä osa-alueella menettäneet ja jopa itsestä sellaisia marttyyrimaisia ajatuksia että olenko uhrautunut liikaa tai turhaan, vai olenko itse asiassa "uhrautunut" lainkaan kuuluuko kaikki tällainen hyvään liittoon, olisiko se ihan luonnotonta jos koko liitto kaikilla osa-alueilla olisi niin auvoista ja ihanaa ? Meillä kun se sitä muilla alueilla on, olemme kasvattaneet aikuisikään kaksi todella fiksua ja tasapainoista poikaa, rakentaneet todella hienon oman kodin 20v sitten ja hoitaneet toinen toisiamme kun on ollut tässä välissä meillä molemmmilla ja toisella pojallamme vähän vakavampaa sairautta. Nyt olemme kahden ja meillä on alkanut uusi elämä eikä mielessäni ole pienintäkään ajatusta erosta tai pettämisestä. Minusta tuntuu että minulla alkaa muutaman vuoden sisällä se Xy1:n harrastama perhosten keräily koska näyttäisi siltä että niitä alkaa pikku hiljaa lentelemään.

Mukavaa loppukesää teille kaikille, pyydystäkää niitä perhosia ja murtakaa koodeja :)) Kiitos hyvistä vinkeistä. Rakastunut aviomies siirtyy sanoista tekoihin.

PS. Kukahan tuo Rikastunut aviomies oli :)) en minä ainakaan.

Ihan kuin ydinfysiikkaa tuo naistenne laukeaminen. Mulle riittää kun on jonkinkokonen kalu joka sissääntyöntyypi. Pari vetoa sisään-ulos ja ehkä vähän käsikontaktia klittaan nii siinä on. Eipä oo kertaakaan jäänyt yhdynnässä orkku väliin, vihasekshan siitä vaan tulis. Onpa mun miehellä helpot oltavat, saa kyllä alkaa tekemään enemmän kotitöitä kun pääsee sängyssä niin helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut aviomies:
Olen saanut paljon "työkaluja" meidän parisuhteeseen näistä teksteistä, kuten jo sanoin paljon on tuttua ja koettua mutta on joukossa paljon jyviäkin. Eniten olen saanut irti noista Trez:in teksteistä. Olen kopioinut ne omalle levylleni tekstitiedostona jotta voin niihin aina halutessa palata. Onhan se TREZ ok ?

Olemme aina olleet vaimoni kanssa siinä onnellisessa asemassa että olemme voineet puhua asioista ja meillä on kaikki muu parisuhteessa pelannut todella loistavasti, paitsi tämä seksipuoli ja olemme olleet ja olemme edelleen yli 25v jälkeen umpirakastuneita toisiimme. On toki ollut aikoja jolloin on ollut tosi vaikeaa ja olen ajatellut eroa tai pettämistä ja varmaan näin olisi käynytkin ellei liittomme olisi ollut muuten niin upea.

Olen siinä mielessä ylpeä itsestäni että olen varmaan osannut suhtautua ja käsitellä hänen seksuaalisuuden puutettaan ja heikkoa itsetuntoaan oikein, koska ne ovat molemmat kasvaneet aivan huimasti siitä mitä ne olivat 15-20v sitten, olisi varmaan ollut tosi helppoa saada hänet täysin lukkoon, jopa koko loppuiäkseen. Välillä se on ollut kyllä tosi raskasta minulle, kun on tavallaan aina pitänyt olla vähän varpaillaan sanomisissaan ja tekemisissään ja "haistella" tämän päivän tuulia, varsinkin jos keskustellaan seksistä.

Sen olen tiedostanut jo suhteemme alusta alkaen että naisen tärkein seksuaalinen elin on aivot, ehkä sen vuoksi juuri olenkin onnistunut näin hyvin asioissa. Nyt kun tilanne on mennyt paljon parempaan suuntaan hiipii joskus ajatuksiin se että kuinka paljon olemme tällä osa-alueella menettäneet ja jopa itsestä sellaisia marttyyrimaisia ajatuksia että olenko uhrautunut liikaa tai turhaan, vai olenko itse asiassa "uhrautunut" lainkaan kuuluuko kaikki tällainen hyvään liittoon, olisiko se ihan luonnotonta jos koko liitto kaikilla osa-alueilla olisi niin auvoista ja ihanaa ? Meillä kun se sitä muilla alueilla on, olemme kasvattaneet aikuisikään kaksi todella fiksua ja tasapainoista poikaa, rakentaneet todella hienon oman kodin 20v sitten ja hoitaneet toinen toisiamme kun on ollut tässä välissä meillä molemmmilla ja toisella pojallamme vähän vakavampaa sairautta. Nyt olemme kahden ja meillä on alkanut uusi elämä eikä mielessäni ole pienintäkään ajatusta erosta tai pettämisestä. Minusta tuntuu että minulla alkaa muutaman vuoden sisällä se Xy1:n harrastama perhosten keräily koska näyttäisi siltä että niitä alkaa pikku hiljaa lentelemään.

Mukavaa loppukesää teille kaikille, pyydystäkää niitä perhosia ja murtakaa koodeja :)) Kiitos hyvistä vinkeistä. Rakastunut aviomies siirtyy sanoista tekoihin.

PS. Kukahan tuo Rikastunut aviomies oli :)) en minä ainakaan.

Sinähänolet juuri Rikastunut aviomies. Rakkaus ja sitkeä harrastaminen alkaa kohta kasvamaan korkoa. Pitkän parisuhteen ideahan on siinä, että suhde kehittyy koko ajan ja että suhteen vaalimisessa riittää haastetta. Nytkään et voi koskaan tietää etukäteen, josko saisit perhosen pyydystettyä ja minkälaisen. Minäkin olen viime vuodet nauttinut korkoa työstä, jonka aloitin jo parisuhteen alkuaikoina. Totutin vaimon pikku hiljaa videoiden katseluu, suuseksiin, etc avoimenpaa suhtautumiseen seksiin. Rikoin rajoja vähitellen ja totutellen ja tämä kaikki molempien eduksi. Meillä on ollut sama tilanne kuin teillä, kaikesta on aina voinut keskustella ja kaikkea on yhdessä koettu. Seksissä olen kuitenkin ollut enemmän vapaamielisempi, ilman häveliäisyyden paineita. Vaimo on kypsynyt kuin hyvä punaviini, joten aina on tullut kehitystä ja silti haasteita on riittänyt Sikäli tilanne on meillä ollut päinvastainen, että olen lähes koko ikäni saanut nauttia mahtavista orkuista ja ravistuksista, joten jos ne nyt vaikka loppuisivat kokonaan, niin hymyssä suin ja liikutuksen vallassa niitä muistelisin.. Ei ole olemassa mitään muuta niin täydellistä nautintoa, kun orgasmin kourissa kalua puristava rakastetun naisen pillun antama rakkaudentunnustus. Näistä hetkistä olen vaimolleni ikuisesti kiitollinen.

Kenties, mutta sinunlaisia hetinopeita naisia ei taida olla kuin 1/100000:een. :)
En minä vaan tarvitse ihmevirittämisiä ennen seksiä, mitä siinä on ihmeellistä? Ja tulen joskus ennen miestä. Olen aina saanut orkun helposti. Kai minäkin olen sitten nymfomaani :D

On ryhmä naisia jotka saavat helposti, ja useita peräkkäin, siis sellaisia multi-orgasmisia. Ja on naisia, jotka eivät saa koskaan, eivät millään, eivät yksin eivätkä kenenkään kanssa.

Ja sitten on tältä väliltä, eli joitakuita jotka ehkä saavat yhden, parhaassa tapauksessa jopa kaksikin kertaa. Helposti voi kuitenkin jäädä saamatta kokonaan, eli Xy1:n vertauskuva perhosen pyydystämiseen on enemmän kuin onnistunut.

Jos multi-orgasmisen naistyypin kanssa voi leikkiä niinkin, että estää orgasmia tulemasta - eli pitää juuri kriittisellä hetkellä tahallisen tauon - ja jatkaa siitä taas hetken päästä eteenpäin kierrellen ja kaarrellen, toistaen saman useita kertoja, kunnes lopulta tekee kaiken täysillä loppuun, jolloin pajatso tyhjenee kerralla. Siihen voi sitten keskellä yötä herätä puolikin kerrostaloa. Perhospyydystäjän kielellä tämä kai olisi sitten niin, että se perhonen väkisinkin tunkee sinne haaviin, useitakin kertoja peräkkäin, mutta tällä kertaa perhosen pyydystäjä onkin ovela - vetää haavinsa pois juuri kun perhonen on pääsemässä haavin sisään. Siitä perhonen kimpaantuu ja riittävän kiusaamisen jälkeen menee haaviin oikein kunnolla - varsinkin jos sillä kertaa ei edes yritä vetää haavia pois, vain päin vastoin lykkää perhosta takamuksista aivan haavin pohjaan saakka.

Eli multiorgasmisista pidän eniten, yksi-orgasmiset ovat haastavia, ja nolla-orgasmistenkin kanssa on tod. kivaa -jos ei ala itse itselleen kasaamaan paineita siitä, miksi toinen ei tule. Jos ei tule kenenkään muunkkaan kanssa, eikä edes omin neuvoin, ei sellaisesta pidä itselleen syyllisyyttä ottaa.

Enkä lainkaan epäile Xy1:n kuvailuja siitä, etteikö naista tosiaankin voisi kouluttaa. Tiettyyn rajaan asti - kyllä varmaan voi. Mutta nolla-orgasmisesta ei saa multi-orgasmista - ei tekemälläkään, eli jotain luontaista tähänkin asiaan liittyy.

Nymfomaaneja voi mutten löytää kaikista kolmesta ryhmästä, eli seksistä pitävät ja sitä uudesti haluavat - monesti nekin, jotka eivät orgasmia koskaan saa.

Jos tekee kansainvälistä vertailua, niin omasta mielestäni Brittein saarilta löytyy helpoiten sellainen nainen, aito punahiuksinen pisamanaamainen Britti-tyttö, joka ei koskaan ole orgasmia saanut. Eikä koskaan tule saamaan. Voin olla tosin kansainvälisissä vertailuissani hakoteilläkin, ei ole vertailupohja ehkä tarpeeksi laaja.

"Nymfomaaneja voi mutten löytää kaikista kolmesta ryhmästä, eli seksistä pitävät ja sitä uudesti haluavat - monesti nekin, jotka eivät orgasmia koskaan saa."

Tuo nymfomaani oli heitetty tuohon vitsinä...en minä sentään niin kyltymätön ole, vaikka aika aktiivinen lienenkin seksin suhteen :D

Oma vaimoni kuuluu näihin yksi-orgasmisiin naisiin. Kerran ja kunnolla. Hänenkin kanssa olen leikkinyt eräänkin kerran kiusoitellen. Jos hän on sopivassa vireessä, niin voi kiusata pitkäänkin ja kun sitten vihdoin tulee, niin TULEE kunnolla. Jos tuo tuleminen sattuu sitten naimisen aikana, niin siinä on kyllä kalu kovilla. Menee sellaisen mankelin läpi, ettei pahemmasta väliä. Nuorempana kun oli lihakset timmissä kunnossa, niin salpas mällit putkeen ja naulitsi paikalleen. Ensimmäiseen tällaiseen törmätessäni olin aivan ihmeissäni ja totaalisesti myyty. Siitä varmaan tuo perhosten keräily alkoi, jäin jotenkin riippuvaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on!:
O
Nymfomaaneja voi mutten löytää kaikista kolmesta ryhmästä, eli seksistä pitävät ja sitä uudesti haluavat - monesti nekin, jotka eivät orgasmia koskaan saa.

Tämä on erittäin totta! Haluaisin korostaa, että on harhaluulo, että naiset, joille orgasmin saaminen on vaikeampaa, eivät nauttisi seksistä yhtä paljon kuin sellaiset, jotka saavat helpommin. Itselleni orgasmin saaminen on todella, todella vaikeaa, mutta kuitenkin mahdollista, siis myös miehen kanssa. Vaikka en yleensä seksiä harrastaessa saakaan, nautin silti todella paljon ja haluan myös seksiä paljon ja usein. Tietysti nuo asiat voivat olla yhteydessä toisiinsa - ehkä haluan siksi niin paljon ja usein, että varsinainen "täyttymys" tulee niin harvoin...

Mutta me, jotka emme orgasmia helposti saa, emme siis ole mitenkään "kylmiä" tai frigidejä tms. En tiedä, mutta luulen että myös anatomisilla seikoilla voi olla orgasmiherkkyyteen vaikutusta.

On ok :) (Olen otettu -kiitos :)

Nymfomaanille: "Onpa mun miehellä helpot oltavat, saa kyllä alkaa tekemään enemmän kotitöitä kun pääsee sängyssä niin helpolla." --> right on! :D

Ja tottahan jokainen ymmärtää mikä on nymfon ja "nymfon" ero.. ;) Minä olen "nymfomaani" mieheni perään :D Haluan häntä jatkuvasti -paitsi kun oikein v-tuttaa. Mutta aidon nymfomaanin kriteerejä en täyttäisi (jos termi määritettään mm.: "nainen jolla on sairaalloisen voimakas sukupuolivietti"). Orgasmi on niin voimakas tunne -että sen perään voi nymfoilla, mutta se ei tee ihmisestä nymfomaania. (Jaa-a... miksiköhän minäkin tuohon asiaan tartuin. Pistäkää toisesta korvasta ulos :)

Perhosten keräily -kirjaa voisi alkaa kirjoittaa :D :D (Ehkä joku tekeekin sitä jo... poiminut täältä parhaat ja odottelee lisää ;)

Ja mitä Elämä on! -kirjoittaa brittein saarten pisamanaamaisesta tytöstä; voi osua oikeaan, voi olla että ei. Mutta sen tiedän että ne tekee siellä -ja noin suurinpiirtein kaikkialla paitsi Suomessa- jo vessassa käynnistäkin ongelman, saati sitten seksi/tyydyttämis/masturbointi/ym.-osastosta... niin eihän siinä paljoa seksinkukka kajasta. Tai jos kajastaa, niin siellä untuvatäkkien välissä ja valot poissa. Kuinka mielikuvituksekasta ja nautittavaa sellainen on vuosikymmenien päästä?

En tosin tiedä millainen peto siitä pisamanaamasta pääsee eroon kun kukaan ei katsele ;) -joten en osaa sanoa...

Nainen28 edustaa samaa osaa naisista kuin minä. Haluan paljon, vaikka O. on kadoksissa. Minulla orgasmin saamisen esteeksi yleensä nousee juuri ite asia; eli että *haluan* saada. Ja jos asiaa joutuu mitttimään, on peli jo tappion puolella.

Tähän väliin täytyy toivotella kaikkea hyvää ja perhosia keskustelijoille ja lukijoille!
Rakastuneelle aviomiehelle ja vaimolle hyviä uusia tuulia :)

Luin uudelleen ketjun viestejä, Trez E:llä erittäin viisaita sanoja. Yksi juttu kiinnitti huomiota: se että jos masturboiminen tuottaa häpeää, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa miehen kanssa (jotenkin noin se mielestäni meni, toivottavasti en ymmärtänyt väärin). Luulen että itselläni on ollut juuri noin, olen oppinut häpeämään masturboimista. Toiseksi, en ole koskaan tyydyttänyt itseäni sormin, vaan hinkkaamalla itseäni tuolia vasten ym, joten on ollut vaikea näyttää toiselle mihin ne sormet pitäisi laittaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen28:
Luin uudelleen ketjun viestejä, Trez E:llä erittäin viisaita sanoja. Yksi juttu kiinnitti huomiota: se että jos masturboiminen tuottaa häpeää, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa miehen kanssa (jotenkin noin se mielestäni meni, toivottavasti en ymmärtänyt väärin). Luulen että itselläni on ollut juuri noin, olen oppinut häpeämään masturboimista. Toiseksi, en ole koskaan tyydyttänyt itseäni sormin, vaan hinkkaamalla itseäni tuolia vasten ym, joten on ollut vaikea näyttää toiselle mihin ne sormet pitäisi laittaa jne.

Minä myös häpeän tyydyttää itseäni mieheni nähden. Samoin kuin sinäkin tyydytän itseäni tuolinkäsinojaa vasten tai kuntopyörän satulaa vasten hinkaten.

Sanotaan mitä sanotaan, niin silläkin on merkitystä, miten perhonen on pyydystetty. Taas eilen sen havaitsi. Vaimo keskeytti suuseksini ja halusi ottaa riskin ja alkaa naimaan. Tällä kertaa riskinotto kannatta ja hän sai mukavan orkun päällä ollessaan. Aamulla oltiin taas yhtä hymyä, kuten aina naimaorkun saatuaan. Nuorempana naimaorkkua tuli järestään, mutta nyttemmin harvemmin. Suuseksillä hän saa kutakuinkin aina, mutta naimalla menee usein riskinoton puolelle ja usein jää saamatta.

Vaimoni mukaan, hän ei ole koskaan saanut masturboimalla aiheutettua itselleen orkkua. Ei kuulemma ole saanut minkäänlaista tatsia koko asiaa. Tästä syystä hän ei myöskään ole pystynyt antamaan minulle ohjeita, mitä pitäisi tehdä. Ainoat ohjeet ovat koskeneet vain sitä, mitä ei pitäisi tehdä, eli mikä ei tunnu hyvältä. Siksi en uskokaan, että naiset välttämättä tietävät, miten heille saa parhaiten orkun.

...Aamulla oltiin taas yhtä hymyä, kuten aina naimaorkun saatuaan...

Naisen naamasta näkee ja voi päätellä paljon. Myös silloin kun nainen on kärttyinen ja kireä kuin viulun kieli. Jos joku siinä tilanteessa osaa ja tietää, miten löysätään nutturan pinnit, niin kireys naamalla muuttuu hehkeäksi hymyksi.

Ja kuten Xy1 totesi, nainen ei välttämättä itsekään tiedä miten "nutturaa löysätään" tai miten "perhonen pyydystetään". Miehen pitää se itse selvittää. Tarvittaessa yrittämisen ja kokeilemisen kautta. Siksi aivan ekalla kerralla harrastettu seksi ei yleensä olekaan vielä kaikekin parasta, kumppani pitäisi tuntea täydellisesti.

Mulla on sama ongelma orgasmin saamisessa. saan sen kyllä itse sormin todella harvoin.
nautin mieheni antamasta suuseksistä paljon mutta en saa sitä orgasmia. Koska mulle se saaminen ei ole mikään maailman tärkein juttu olemme ratkaisseet asian ostamalla pienen apuvälineen eli vibran jonka kanssa saan ihanan orgasmin mieheni ollessa sisälläni.
Käytämme sitä sitten silloin kun mun mieli sitä orgasmia tekee.Tämä tapahtuu ehkä kerran viikossa vaikka saatamme rakastella ja harrastaa muuta seksiä pari kertaa päivässäkin..
ei se orgasmi aina ole se pääasia, enemmän mä olisin huolissani jos hellyydenosoitukset, pusut ja halit loppuisivat..

Tuttu ilmiö, xy1:
...nainen ei välttämättä itsekään tiedä miten "nutturaa löysätään" tai miten "perhonen pyydystetään". Miehen pitää se itse selvittää... voi mitä suurta höpöä!
Minä väitän, että teidän naiset on pahantuulisia pikkutyttöjä, jos noin on. Jos naisen orgasmiongelman perään kyselee mies eikä nainen itse, niin voi voi!
Ja jos kotitöiden tekeminen ja pillun/kullin saaminen mitenkään linkitetään tosiinsa niin aletaan olla jo ihan hakoteillä. Seksi on aikuisten leikkiä eikä mikään ansaintaperiaatteella saatu palkinto.
Mirrimurri taas vaikuttaa tosinaiselta, joka on kiinnostunut itsekin itsestään ja sen lisäksi miehestään. Jos orgasmia ei saa yhdynnässä niin sitten keksitään muita keinoja ja se on vain ja ainoastaan kiinni siitä, että naista itseään kiinnostaa asia.

Jäi mietittytämään tuo Xy1...Ei epäilystäkään etteikö hän haluaisi tuottaa naiselleen nautintoa ja tuottaakin ilmeisesti. Suorituksen makua siinä kuitenkin on, mikä ei tunnu vaimoa häiritsevän lainkaan. Vaimo on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja antaa yli-innokkaan miehensä häärätä omiaan, kun niin kovasti on innostunut asiastaan. Tämän tarinan seksin sankari ei ehkä olekaan Xy1,vaan hänen vaimonsa.

Eipä tuo "suorituskeskeisyys" näytä vaimoa häiritsevän, kun hän ei sitä tiedä. Suhteen alussa hän oli sitä mieltä, että hän on ns. kylmä, eikä häntä saa syttymään. Hänen omallä käden yritykset eivät ollet herättäneet halua ja miestenkin kanssa oli ollut vaikeuksia. Päätin todistaa hänelle toisin ja todistinkin. Hän onnistui alusta lähtien syttymään ja saamaan orgasmeja, kun oli tarpeeksi kauan harrastettu esileikkejä. Siltikin sai olla varovainen, ettei esileikit menneet överiksi, koska muuten hän puutui, pillu kuivui ja seksi oli siltä erää ohi. Sain hänelle itseluottamusta, poistettua epäluulot ja nauttimaan seksistä orkkujen kerä. Toinen juttu on siinä, etten ole koskaan myöntänyt, että hänen tyydyttämisensä on vaikeaa ja haastavaa ja että se vaatii kaiken mielikuvitukseni ja taitoni. Silti olen aina ollut sitä mieltä, että hänen rähjähtävä ja kaiken musertava orkku on ollut aina kaiken "vaivan" arvoinen. Oma nautintoni on pitkälti ollut noista orkuista riippuvainen. Kokonaan toinen juttu on se, että hän on aivan loistava vaimo ja saan kiittää onneani, että hänet kohtasin ja olen saanut pidettyä hänet kaikki nämä vuodet. Enkä muuten ole yli-innokas mies, tyydyttävää seksiä on harrastettu vain 2-3 krt viikossa. Vaimolta olen kyllä saanut positiivista palautetta innokkuudesta, ei kuulemma ole tarvinnut pettyä valintaansa. :)

kukaan kokenut kahdentyyppistä? klitan kautta paljon voimakkaampi, mutta normitavalla parempi? miten voi olla kahta eri tyyppiä orkkua? miehillä vain yhtä...
Opin orkun miehen kanssa vasta kun oli tullut lapsia. Kyse ei ollut jännityksestä tms. Hokasin, että lihaksilla ja niiden osaavalla käytöllä on ainoa ratkaisu. Sekin tapahtui vahingossa =) Onneksi selvinpäin joten jäi hyvin mieleen.Sen jälkeen aina onnistunut.

Kertokaapa naiset mitä voisin tehdä asian hyväksi, kun vaimoni ei saa millään orgasmia. Kovasti kiihottuessaan hän vain alkaa nytkähtelemään ja homma jää siihen, orgasmi ei tule. Ainoa keino jolla olen joskus saanut hänelle orgasmin on nuoleminen, mutta sekin pitää tehdä varoen ja juuri tietyllä tavalla jolloin se saattaa joskus onnistua. Siinäkin usein hän vain alkaa nytkähtelemään, eikä todellakaan ole siitä kiinni että hyväilisin esim. liian voimakkaasti, koska joskus hän nytkähtelee jo siitä kun vain puhallan hellästi hänen klitoristaan ja häpyhuuliaan.

Olen miettinyt onko homma esim. siitä kiinni että hän ei tavallaan anna orgasmin tulla vaan pelkää jonkunlaista kontrollin menettämistä tms ?? Hän ei uskalla "heittäytyä" tunteiden ja fiilisten vietäväksi.

Auttakaa naiset please, varsinkin jos teillä itsellänne on ollut samantapaisia kokemuksia. Vain asiallisia vastauksia kiitos, kakarat (iästä riippumatta) voivat pitää typerät "humoristiset" kommentit ihan omanaan.

enemmistö naisista ei vaan saa.

Miksi naiset ovat 'luotu'tuolleen?
aika kummallista hä?
ja ne jotka ulvoo ja alkaa irvistää kuin joku exorsiste aivan kuin naisen kynnet vedetään irti ne teeskentelee,noh sun nainen on ainakin rehellinen koko hommasta! ole iloinen.
tai haluatko sinäkin naisen joka teeskentelee että saa orkun?
enemmistö teeskentelee aina.

Kyllä meitä helposti multi vai mitä nyt sitten oltiinkin on naisissa.. ja kyllä sen myös allekirjoitan että jos ei pelkää kosketella itseään . Hinkkaajakin löytää vielä sen sormettamisen.
Minä luulen että anatomia kun on toisilla toisenlainen, kuin toisilla, siinä syy. Toinen haluaa painetta nappulalle, ja toinen taas jonnekin nappulan vierelle. itse saan O. jo siinä kun keskityn puristelemaan lihaksia keskittyneesti vaikka tuolilla istuen. Niimpä ensimmäinen puristelu O. yllättikin minut historian tunnilla. Niin että kyllä se on yllätyksellistä ja paikastakin kiinni. Ja olin tuolloin kuitenkin vasta 13v.
Niin että enemmistö sori vaan poika , kyllä saa..
Mutta miehen tekemänä kumpikin O. on erilainen. Sitä patukkaa kun on edelleen vielä vaikea mielikuvituksella sinne tuottaa..