Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut aviomies:
No tuo romantiikka puoli on meidän suhteessa kunnossa minun puoleltani ....... ... Tätä homma hän ei tee omaaloitteisesti koskaan, koska kuulemma pelkää että minulla herää seksuaalisia haluja ja hänellä ei.
.... esim. telkkua katsellessa sohvalla saatan suukotella kaulalle ja niskaan sekä halata rutistaa hellästi, mutta ei se mitään erityisiä "viboja" hänessä aiheuta.
Naiset on jänniä tapauksia - kaikki vaikuttaa kaikkeen. Yksikin härnäävä ajatus, joku mikä vie mielen muualle (tai on vienyt jo pitkään) ja iso O lähtee varmasti kävelylle. Voisin kuvitella, joskaan en siis tiedä, että naisellasi on ajatukset jossain ihan muualla. En tarkoita että jossain muussa (ts. toisessa henkilössä) mutta muualla. Jos nainen alkaa kohautella olkapäitään, kääntämään selkäänsä jännittyneesti ja vahtimaan ettei miehen henkitykseen tulee yhtäkään prosenttia halun väreilyä; nainen ei halua seksiä. Siitä tulee pelko. Suoritus. Ehkä jopa "jos nyt annan, pidän sen poissa kimpustani x aikaa".
Naisesi pitäisi tutustua ensin itseensä, luottaa itseensä, tajuta olevansa nautinnon arvoinen, että orgasmi on itseasiassa ihana ja vapauttava tunne. Minussa, naisena, herää tunne ettei nainen jostain syystä halua sinua. Minä rakastan miestäni mutta minulla on aikakausia jolloin en halua häntä. Minulla tosin pienet lapset kotona ja koko olemus niin kovassa huudossa (kaikki haluaa minusta jotain) että monta asiaa selittyy sillä. En tiedä miten sen selittäisin... Jos nainen ei löydä itsestään erotiikkaa, ei seksuaalisuuttaan pysty vapauttamaan. Masturbointi on yksi tapa, mutta jos sitä kohtaan tuntee minkäänlaista häpeää, ei sekään onnistu toisen kanssa. Yksin kyllä. Kykenen tuottamaan orgasmin itselleni varmasti alle minuutissa, ellen puolessa. Rakastellessa, jos ajatukset on muualla, on 100% varmaa ettei saa orgasmia.
Xy1 kirjoitti ihanasti "perhosten kiinniottamisesta" -ja siinä on ydin mihin kannattaa jokaisen tähdätä. Monellakin tapaa. Nainen on herkkä kuin perhonen. Hänen intiimi alueensa on kuin perhonen. Väärin käsiteltynä karisee värit ja lentokyky. Mutta lentämään opettelee nainen itse.
Pidättäytykää seksistä. Hyväilkää toisianne. Ostakaa jotain seksipelejä. Katsokaa soft-pronoa, ruotsalaista lesboseksiä (suurin osa naisista kiihottuu nimenomaan lesboseksistä). Ehdota naiselle että hän katsoo leffoja itsekseen? Kokeeko nainen että hänessä on ongelmaa? Oletteko puhuneet asiasta avoimesti? Iso paino sanalla Avoimesti? Kirjallisuutta kehiin. Rakel Liekin palstaa lukemaan.
Ehdottoman tärkeää muistaa että vaikka mies kokisi tekevänsä kaiken oikein, se ei riitä vielä lähimainkaan. Mies voi monestikin luulla tekevänsä naiselle oikein koska itse pitää siitä...
Xy1 kirjoittaa tekstiä jonka voisin tulostaa miehelleni -nojata taakse ja enjoy the ride -mutta jos naisen henki on muualla, ei mistään "pillun" sormeiluista, eikä pikkukiihokkeista ole mitään hyötyä.
Naisella on nyt joku juttu. Kokeeko hän itse itsessään itsensä arvottomaksi? lihonnut? laihtunut? sinä itse lihonnut? onko hän masentunut? raha-asiat mielessä? mitä tahansa maan ja taivaan väliltä mikä häiritsee...?
Jos minä en näe itseäni kauniina ja eroottisena, mies ei pääse sisimpääni käsiksi. Erään pitkän aikajakson jälkeen tapahtui jotain mitä en tässä ala puimaan ja löysin oman jumalattareni. Ja se näkyy -kauas

Ryhtini on eri, ilmeeni on eri. Olen minä ja ylpeä siitä. Mutta muutos tuli minusta sisältä. Löysin jotain itsestäni. Toivon että naisesi löytää myös