:ashamed: Mua nolottaa. Soitin lääkäriajan, kun mua hermostuttaa, onko kohdunkaula jatkanu kypsymistä ja /tai auennu.. Kamalaa painontunnetta, hermosärkyä alapäässä ja sisäreisissä. Kaikki varmaan on ihan kunnossa, mutta....... :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
31+1. Tää on mulle kaikesta huolimatta uutta, kun kaikki kolme ennen tätä ovat olleet perätilassa ja tää vauveli on raivotarjonnassa!Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:36 Malviina kirjoitti:Ei siinä mitään noloa ole, parempi tutkia kuin hutkia =)
Paljonko viikkoja? Se hermosärky on kamalaa, toivottavasti helpottaa.
Olishan se pitäny edellisessä lääkärineuvolassa!Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:37 Pantteri kirjoitti:Parempihan se on tarkistaa että saat mielenrauhan.Mulla on kans ollut epämäärästä vihlontaa aika-ajoin alapäässä tuntuen ihan takamukseen saakka.Joku mulle sanoi et ne olis supistuksia.Viidettä odotan ja ikinä ennen ei ole tuollasta ollut.Joskus tekee niin kipeetä, että kävely on tosi tuskasta.Liitoskipuja mulla on ollut myös, mut ne on uihan erilaisia.
Kertaakaan ei ole muuten kohdunsuun tilannetta vielä tarkistettu, vaikka viikkoja 29+2.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:38 Helmi-Kana kirjoitti:\Olishan se pitäny edellisessä lääkärineuvolassa!Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:37 Pantteri kirjoitti:Parempihan se on tarkistaa että saat mielenrauhan.Mulla on kans ollut epämäärästä vihlontaa aika-ajoin alapäässä tuntuen ihan takamukseen saakka.Joku mulle sanoi et ne olis supistuksia.Viidettä odotan ja ikinä ennen ei ole tuollasta ollut.Joskus tekee niin kipeetä, että kävely on tosi tuskasta.Liitoskipuja mulla on ollut myös, mut ne on uihan erilaisia.
Kertaakaan ei ole muuten kohdunsuun tilannetta vielä tarkistettu, vaikka viikkoja 29+2.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:37 Helmi-Kana kirjoitti:\31+1. Tää on mulle kaikesta huolimatta uutta, kun kaikki kolme ennen tätä ovat olleet perätilassa ja tää vauveli on raivotarjonnassa!Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:36 Malviina kirjoitti:Ei siinä mitään noloa ole, parempi tutkia kuin hutkia =)
Paljonko viikkoja? Se hermosärky on kamalaa, toivottavasti helpottaa.![]()
1. Pt-synnytys 35+1Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:41 Malviina kirjoitti:Ootko aikasemmat synnyttäny vai onko leikattu? Kun viikkoja vasta noin vähän, toivottavasti ei hermosäryt jatku loppuun asti. Mulla oli viimeisessä niin pahat, että meni yht äkkiä jalat alta.
Oli hyvä kuulla juu. Ai niin, sano se et vauvan pää on jo melko alhaalla...Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:35 nytkypylly kirjoitti:no kiva oli sun kuitenkin kuulla se?
eli siis nyt vaan teet niinkuin lääkäri käskee, lepoa!
=)
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:37 Helmi-Kana kirjoitti:\Oli hyvä kuulla juu. Ai niin, sano se et vauvan pää on jo melko alhaalla...Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:35 nytkypylly kirjoitti:no kiva oli sun kuitenkin kuulla se?
eli siis nyt vaan teet niinkuin lääkäri käskee, lepoa!
=)![]()
jos lähtee ennen aikojaan tulemaan, ensisijaisesti synnytys.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:40 nytkypylly kirjoitti:oho!! mutta leikataanko se joka tapauksessa?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:41 Helmi-Kana kirjoitti:\jos lähtee ennen aikojaan tulemaan, ensisijaisesti synnytys.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:40 nytkypylly kirjoitti:oho!! mutta leikataanko se joka tapauksessa?? =)
Joo alakautta jos ennen aikojaan tulee, sit seurataan kohdun painetta antureiden avulla. Mulla on sarvimainen kohtu, ilmeisesti edelliset vauvat ovat sen verran venyttäneet kohtua, että tämä kaveri mahtuu olemaan pää alaspäin. Sektio siis jos ei ennen rv38 tapahdu mitään tai jos tilanne sen muuten vaatii.Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:45 vieras kirjoitti:Ai alakautta kahden sektion jälkeen? Vai ymmärsinkö väärin?
Mulle sanottiin, että tämä kolmas syntyy varmasti sektiolla, koska kaksi sektiota on jo takana. Muistanko oikein, että sinulla oli "herttamainen" kohtu ja se ois suosinut tuota perätilaa? Nyt voit sitten varautua, että sinulle tulee todella itsepäinen kaveri neljännestä, kun ei suostu edes kohdussa toimimaan normien mukaan =)