vakituinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Castor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Castor

Vieras
Löytyisikö täältä vakituista seuraa seksiin? Ilman muita sitoumuksia? Olen lähes mutta vain lähes raitis ja tupakoimaton, humalassa sohlaaminen ei kiinnosta. Etsin norm.painoisen tai hoikan naisen seuraa, itse olen non 40 v. hyväkroppainen ja ok-näköinen kolli.

Etelän varekset... kuulin kyllä iltanuotiolla sellaisenkin nimityksen etelän naisista kuin punahuulikoppelot. Ovat kuulemma sellaisia jotka liikkuvat Saariselän poluilla.

Ketään enempää nimittelemättä (sen jätän muiden tehtäväksi) ;ihania naisia ootte kaikki!

Olen 46 menevä pakkaus.Käyn viikonloppuja Hesassa,seura kiinnostais,varsinkin jos et pörrää aina maistissa.
Kroppa timmissä kunnossa.Paikat kohdallaan,pituutta 178cm.Tällä hetkellä tukka punavoittoinen,ja taisipa se kampaaja laittaa vähän oransseja raitoja viimeksi.Mitä vielä?

Siinäpä olikin ja hyvältä kuulostaa ja kiitos. Yksi mutta on vain pituus, koska olen 5 senttiä lyhyempi. Mutta jos ei se sua haittaa? On kyllä hyvä että tuonkin ikäinen voi sanoa olevansa timmissä. Jos haluat jatkaa niin voit laittaa postia mulle taiga@luukku.com koska tällä palstalla ei viitsisi enemmmälti kertoilla.

Täältä et veliseni muuta vedäkään kuin vesiperiä! Tänne kirjoittavat naiset ovat enimmäkseen ns. b-luokan naisia, joten et kyllä menetä mitään. Saisit riesaksesi jonkun 120 kiloisen tankeron, yh, jolla 4 mukulaa, kaikilla eri isät. Ei kannata mitään suhteita täältä etsiä. Mene baariin tai jonnekin! Varo näitä katkeria akkoja täällä!

Noh, onpas täällä nyt hiljaista kun olisi kyse tositoimista. Täytynee jatkaa selibaattia...
Jos joku ihmettelee nimimerkkiä niin olen siitä huolimatta supisuomalainen mörökölli.