No minäpä koen. Sehän on aivan selvää, jos joku sanoo jotain tyyliin että "tänne ei niitä muslimeja haluta, jälkikasvumme on vaarassa islamin tähden!" että siinä taustalla on nimenomaan ajatus siitä, että kaikki tai ainakin huomattava osa muslimeista on hulluja pommimiehiä.
Ja en tietenkään voi, koska en näe että kristinusko olisi yhtään islamia parempi. Mua häiritsee kun kristityt moralisoi siitä, miten hirvittävä uskonto islam on, kun omassakin yhteisössä on ongelmia mistä työstää.
Uskoisin kuitenkin, että suurin osa jotka eivät halua muslimeja Suomeen, ovat enemmän huolissaan maamme tavoista ja kulttuurista, ei niinkään pommi-iskuista. Minä henkilökohtaisesti en haluaisi nähdä sitä päivää, että Suomi on muslimienemmistöinen maa. Minä en myöskään halua asua Suomessa alueella, joka on täynnä muslimeja. Olen käynyt alueilla, joilla on huomattava muslimivähemmistö ja joillakin alueilla (Englannissa ja Ruotsissa), joilla olen käynyt oli varmaan jo enemmistö muslimeja ja heidän tapansa ja kulttuurinsa näkyivät joka puolella. Enkä todellakaan haluaisi siellä asua.