Valehteliko mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö 38

Vieras
Pikkujoulukausi alkamassa taas, ohessa ote viime kaudelta. En tiedä vieläkään mitä ajatella, mitä oikeasti tapahtui ja valehteliko avomieheni.
Olin ystäväni luona kahveilla kun mies soitti ja varoitti pikkujouluissa menevän myöhään, ei kannattaisi valvoa. Ongelmia suhteessamme oli ollut jokunen vuosi takaperin mutta olin luottavaisella mielellä, olinhan raskaana parhaillaan. Käydessäni nukkumaan katsoin lämpömittarin näyttävän ulkona -10C. Heräilin yön aikana ja katsoin kelloa; 3.00, 4.00, 5.00 …tunnit kuluivat ei vain miestä näkynyt, säpsähdin jokaiseen auton ääneen ulkoa. Aamulla olisi aikainen herätys. Lopulta kellon näyttäessä 6 kuului eteisestä avautuvan oven ääni. Nousin kysymään miten hän tulee tähän aikaan kotio, hän ei kuulemma tiennyt mitä kello on ja haisi selvästi reippaalta alkoholin käytöltä. Miehen poistuessa vessaan, löysin takintaskusta virolaisen naisen käyntikortin. Tivattuani asiaa mieheni vastasi, että joku 28v. nainen oli tarjonnut itseään hänelle ravintolan ulkopuolella mannerheimintiellä. Seuraavana aamuna soitin naiselle ja kysyin miten hänen korttinsa oli päätynyt mieheni haltuun. Naisen mukaan minun ei tulisi olla vihainen miehelleni olihan mies oli tullut juttelemaan ravintolan edustalla kysellen mitä nainen ulkona tekee tähän aikaan, saattaa olla vaarallista ja onko kaikki kunnossa. Kellonaikaa nainen ei muistanut, jutustelua oli kuulema kestänyt noin vartti. Nainen kertoi kehottaneensa miestä menemään kotiinsa, oli huomannut miehellä sormuksen sormessa miehen pyytäessä puhelinnumeroa. Hän ei kuulemma ollut kiinnostunut varatuista miehistä, tosin se ei käynyt ilmi että miheni olisi jotain ehdottanut. Hotellissa nainen sanoi olleesa noin viiden aikaan aamulla. No, ihmetellen näitä sekavia viestejä otin asian uudelleen puheeksi mieheni kanssa ja nyt selitys olikin, että hän oli nähmyt surullisen naisen ravintolan edustalla, luulut tätä parituksen uhriksi ja nainen oli keskustelun lopuksi antanut oman köyntikorttinsa omasta tahdostaan. Keskusteluakin oli kuulema varmasti käyty pidempään kuin tuo vartti. Miksi nainen oli surullinen, sitä mieheni ei osannut sanoa - tokkopa edes keskustelun aiheena..
Oho, mitähän nyt uskoisin..mietin itse.
Teinpä sitten kurjan tempun ja laittamalla naiselle mieheltäni tekstarin jossa kiitin seurasta ja kysyin haluaisiko tämä kenties nähdä illalla. Nainen vastasi siihen olevansa parhaillaan töissä, koko viikonlopun Helsingissä, kiitti seurasta ja jos viestiteltäisiin klo 21.00 voitaisiin sopia asiasta. Mietin itsekseni, vai ei sitten varatut kiinnostaneetkaan.. hyvin me naiset valehdellaan.

Arvon ihmiset, vastatkaa tähän jos teillä on kokemusta aiheesta. Muut höpöttelijät ja turhan kommentoijat jääkööt pois. Mieheni väittää sammuneensa yöbussiin, mikä ei ole mahdollista, viikolla kun vika bussi lähtee jo klo 2 maissa (ei varsinaisia yöbusseja). Tämäkin paljastui minulle myöhemmin. Tuskin hän on voinut viettää lähes kahta tuntia ulkona -10C pakkasessa ravintoloiden sulkeuduttua? Kun olin surullinen asiasta, hän sanoi että mitään ei ole sattunut… Itselleni rikkinäinen koti, välitämme toisistamme ja en haluaisi rikkoa perhettämme turhaan - en voi tosin olla miettimättä mikä on totuus?

No missämäärin haittaa, että mies on käynyt sutasemassa jotain ammattilaista humalassa?

Nainenhan sitäpaitsi hakee miehestäsi keikkaa eli rahaa kuin että olisi jotenkin muuten kiinnostunut.

No rehellisesti sanottuna, tuo vaikuttaa siltä kuin miehesi pettäisi sinua, tai ainakin "pitäisi jotain peliä" naisten kanssa selkäsi takana. TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ. Mä en jaksaisi yhtään enää kuulla ja nähdä tuollasita.

Mua on yksi mies, exäni, pettänyt pahasti ja oli niin lapsellinen ja läpinäkyvää touhua . alussa kielsi, sitten se oli hälle kuin jotain "leikkiä" mikä tuntui jotenkin olevan sallittua hänelle vaik oltiin kihloissakin.

Nyt minusta aina välillä tuntuu, että aviomieheni ei ihan puhu totta joka käänteessä!! On juuri sellaista, että sanoo asioita välillä eri tavalla, ei muka muista jne. Sitten löytyykin jotain kuitteja hyllyltä, esim ravintolasta, vaikka on sanonut olleensa jossain muualla (esim työmatkalla paiskinut muka töitä pitkään..) . Kerran - pari olen myös mennyt ja katsonut hänen tekstiviestejä (tosi väärin myönnän!), ja sieltä on myös löytynuyt jotain viestejä joissa puhutan jostain naisista, ylistetään miten hyvännäköisiä yms. Ei kyllä ole mitään sellaista ollut, että olis yhteydessä puhelimellaan jonkun naisen kans ollut. Mut silti: YÖKÖTTÄVÄÄ tollanen toiminta on. Sitä sitte yritää pitää normaalia naamaa ihan kuin ei muka tietäis mitä toinen(ehkä) touhuu.

Mulle jäi epäselväksi, että oliko tuo sun kertoma nyt juuri tapahtunut, vai viime vuodelta..?

Kyllä sinun miehesi valehteli sinulle. Ja tiedät sen itse, vaikka sinun on vaikea uskoa sitä todeksi. Usko juuri sen mitä tiedät. Eli ilmeisesti hän makasi naisen kanssa. Tietenkään hän ei iki maailmassa myönnä sitä sinulle, kieltää kaiken henkensä kaupalla. Sinä olet valinnan edessä, uskoako mitä tiedät sydämessäsi (tai aivoissasi paremminkin), vai tuudittautuako miehesi valheeseen. Se vaihtoehto voi olla kohtalokas, koska hän voi pettää uudelleen. Koska turvautui näin helppoon saaliseen, todennäköisesti pettää uudelleen, ja tuo tauteja sinulle ja vauvalle.

PS Naisella on aivoissaan hieno tietojärjestelmä, joka on ihmisen ja naisen evoluution ikäinen. Kun sinusta tuntuu että miehesi valehtelee, ja että hän on pettänyt sinua, niin tieto todennäköisesti pitää paikkansa. (Nyt en puhu mustasukkaisesta tai luulottelevasta mielenlaadusta.) Aivojesi hieno hermoviestintäsysteemi varoittaa ja samalla tiedottaa sinua siitä mitä on käynnissä. Tsekkaa brittiläisen tutkijan kirja Female Brain.

No, ainakaan mies ei pysty kertomaan totuutta eli vietti pidemmän aikaa kuin vartin naisen seurassa. Mieheni tietää että olen hyvin tarkka asiasta koska meillä on aiempaa epäluottamusta taustalla. Hän on kova keskustelemaan kaikkien, myös vieraiden kanssa ja selvästi nauttii myös naisilta saamastaan huomiosta. Olen kiinnostunut, mihinkä perustat mielipiteesi, että housut olisivat jalassa olleet. Toisaalta jos mieheni on kertonut naiselle, että hän on saamassa perheenlisäystä, se on kait hyvä signaali.. ?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö 38;10720880:
No, ainakaan mies ei pysty kertomaan totuutta eli vietti pidemmän aikaa kuin vartin naisen seurassa. Mieheni tietää että olen hyvin tarkka asiasta koska meillä on aiempaa epäluottamusta taustalla. Hän on kova keskustelemaan kaikkien, myös vieraiden kanssa ja selvästi nauttii myös naisilta saamastaan huomiosta. Olen kiinnostunut, mihinkä perustat mielipiteesi, että housut olisivat jalassa olleet. Toisaalta jos mieheni on kertonut naiselle, että hän on saamassa perheenlisäystä, se on kait hyvä signaali.. ?

Minulle tuli hyvin selkeä olo siitä, että hän ei ole pettänyt. En tiedä mistä se varmuus tuli, mutta kaikki vaikuttaa rehelliseltä. Tuskin mies sanoisi tavanneensa edes naista, jos hänellä olisi salattavaa tämän naisen kanssa. Toisekseen, mies ei jättäisi mitään käyntikorttia taskuunsa, jos hän haluaisi salata. Mies kertoi asiasta, eikä kännikään ole mikään asia, joka helpottaisi toimintaa naisen kanssa. Pettäjä toimii aivan eri tavalla.

Ainoa mikä ei mene minun jakeluuni, missä äijä on luurannut klo 4 jälkeen kun ravintolat on suljettu? Kotiin kestää bussilla/kävellen max vartti ja kotona hän oli tasan kuudelta.. ja miksi pitää sanoa sammuneensa bussiin, jos olisi sammunut esim. vikaan bussiin klo 2 maissa, tuskin olisi jäänyt kolmeksi tunniksi varikolle. Selitys oli että oli herännyt bussista rautatientorilla, kävellyt ulos ja mennyt ensimmäiseen lähtevään bussiin ennen klo 6:tta..

Ajattele niin, että hyvä kun selvisi kotiin niinkin kännissä. Miehen ja naisen kertomukset täsmäsivät, he eivät olisi tunnustaneet edes nähneensä, jos olisi salattavaa. Ehkä kannattaisi unohtaa jo ja suunnata ajatukset tähän hetkeen. Nyt vain kiusaat itseäsi ja parisuhde kuivuu kasaan sitä kautta.

Ammattilaiset eivät anna känniläisille. Jotain yhtä humalaista kaljabaarin YH-Pirkkoa on voinut tuikata.

Siis täh? Miten ne ammattilaiset sitten saavat keikkaa (esim. ravintoloista, joissa noita ammattilaisia päivystää) jos eivät hyväksy asiakkaikseen maistissa olevia? Maistissa oleva on toki eri asia kuin olla niin kaatokännissä ettei hommat enää onnistu.

Viimeksi muokattu:
Ajattele niin, että hyvä kun selvisi kotiin niinkin kännissä. Miehen ja naisen kertomukset täsmäsivät, he eivät olisi tunnustaneet edes nähneensä, jos olisi salattavaa. Ehkä kannattaisi unohtaa jo ja suunnata ajatukset tähän hetkeen. Nyt vain kiusaat itseäsi ja parisuhde kuivuu kasaan sitä kautta.

Pakkohan miehen oli tunnustaa, kun oli käyntikortti taskussa! Ei ihme, että sinua kusetettiin ja kusetetaan jatkuvasti, kun olet noin hiton naivi ja yksinkertainen. On siinä taakkaa perheelle kannettavaksi. Sääli perhettä!

Viimeksi muokattu:
Olipa ilkeää tekstiä! En ole tyhmä enkä ole naiivi ja tälläinen ikvä tapa kirjoittaa ei kuulu tälle sivulle. Mielipide saa jokaisella olla mutta turha mennä henkilökohtaisuuksiin. Vaikutat sosiaalisissa tavoissa jälkeenjääneeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö 38;10720996:
Olipa ilkeää tekstiä! En ole tyhmä enkä ole naiivi ja tälläinen ikvä tapa kirjoittaa ei kuulu tälle sivulle. Mielipide saa jokaisella olla mutta turha mennä henkilökohtaisuuksiin. Vaikutat sosiaalisissa tavoissa jälkeenjääneeltä.

Se teksti oli nonnerolle. Mutta jos uskot, vaikka omin silmin näit kortin ja tekstiviestin ja kuulit valheet, niin...

Ja vielä tiedoksi henkilölle joka haukkui minut tyhmäksi jne. Käyntikortti oli ihan aito ja ihminen normaalissa päivätyössä. Lopetetaan siis nämä huorakeskustelut - jos ihminen on virolainen se ei tarkoita heti että on maksullinen nainen. Monet meistäkin käyvät ulkomailla työmatkoilla ja niiden yhteydessä otetaan drinkkiä ja käydään ulkona juhlimassa - vai mitä? Nainen itse myönsi olleensa surullinen sinä iltana ja mieheni oli mennyt kysymään mikä painaa. Mitä en voi ymmärtää, miksei mieheni reilusti myönnä olleensa naisen seurassa pidempään kuin vartin ..humalan takia vai kenties pelkäsi tunnustaa ylipäätään. Ei kukaan meistä tykkää tämänkaltaisista tarinoista, mutta aina pohjalta ei löydy pettämistä - säätämistä ja keskustelua kylläkin. En itse dikkaa vieraassa seurassa illan viettämisestä ja mieheni tietää sen. Toivoisin keskustelua valehtelemisesta ylipäätään.

Tyttö 38 kukaan ei ole haukkunut sinua tyhmäksi..

Tuon vielä oman kantani tänne, mielestäni kannattaisi nyt vain antaa olla. Mitä yhdestä käyntikortista, mitä sinä siitä välität? Luottamuspula taitaa olla tässä se avainkysymys. Onko miehesi pettänyt sinua aiemmin?

Ei ole pettänyt.

"Minä olen elänyt vuosikaudet suhteessa, jossa minua petettiin. Minä olin onnellisen tietämätön asiasta. Olen antanut vaimolle suuseksiä, joka tulee toisen miehen luota kotiin. Minua on sumutettu täydellisesti, koska en olisi voinut uskoa tapahtunutta todeksi. Kun kuulin siitä, niin en meinannut pystyä hengittämään. Varmaan kierin lattialla ja huusin tuskissani, sitten olin aivan kykenemätön edes nousemaan sängystä. Mutta jälkeenpäin ajatellen, minä sain vuosia elää "normaalia" rakastavaa avioliittoa. En nyt muista monesko mies oli vaimolla menossa, mutta sitten tuli kuvaan hänen oikea rakastumisensa salasuhteeseensa ja se ei enää pysynytkään salassa.
Mutta en minä tajunnut mitään petosta aiemmin, enkä minä sitä aikaa osaa edes katua; me olimme perhe. Silloin kun homma paljastui, niin kaikki räjähti silmille ja sitä en toivo kenellekään. Tässä on motiivi, miksi minä haluan, että muut eivät menisi auttamaan kenenkään perhettä räjähtämään, vaan keskittyisivät omiin asioihinsa."

Olit varmasti tätä mieltä myös ne kymmenet kerrat kun sinua petettiin. Vasta kun sait vaimon muna suussa kiinni, niin uskoit. Eiku. Se olikin niin, että vaimo halusi erota kun rakastui. Tuossa lopussa sinulla on hyvä huomio: keskity omiin asioihin. Voimia.

Ap. Ole sinä viisaampi. Usko mitä näet!

Viimeksi muokattu:
"Minä olen elänyt vuosikaudet suhteessa, jossa minua petettiin. Minä olin onnellisen tietämätön asiasta. Olen antanut vaimolle suuseksiä, joka tulee toisen miehen luota kotiin. Minua on sumutettu täydellisesti, koska en olisi voinut uskoa tapahtunutta todeksi. Kun kuulin siitä, niin en meinannut pystyä hengittämään. Varmaan kierin lattialla ja huusin tuskissani, sitten olin aivan kykenemätön edes nousemaan sängystä. Mutta jälkeenpäin ajatellen, minä sain vuosia elää "normaalia" rakastavaa avioliittoa. En nyt muista monesko mies oli vaimolla menossa, mutta sitten tuli kuvaan hänen oikea rakastumisensa salasuhteeseensa ja se ei enää pysynytkään salassa.
Mutta en minä tajunnut mitään petosta aiemmin, enkä minä sitä aikaa osaa edes katua; me olimme perhe. Silloin kun homma paljastui, niin kaikki räjähti silmille ja sitä en toivo kenellekään. Tässä on motiivi, miksi minä haluan, että muut eivät menisi auttamaan kenenkään perhettä räjähtämään, vaan keskittyisivät omiin asioihinsa."

Olit varmasti tätä mieltä myös ne kymmenet kerrat kun sinua petettiin. Vasta kun sait vaimon muna suussa kiinni, niin uskoit. Eiku. Se olikin niin, että vaimo halusi erota kun rakastui. Tuossa lopussa sinulla on hyvä huomio: keskity omiin asioihin. Voimia.

Ap. Ole sinä viisaampi. Usko mitä näet!

Eikö teidän pitänyt hakea tekstejä, missä minä olisin haukkunut ex-vaimoani huoraksi ja mollannut häntä?

Noista vuosista tilanne on muuttunut siten, että silloin kuvittelin ehjän perhe-elämän olevan ohi ja olin kiitollinen siitä ajasta, jonka sain kokea. Olisin ollut pettynyt, jos se aika olisi ollut lyhyempi. Mutta nyt olenkin saanut sittenkin elää perhe-elämää lasten kanssa; seurata heidän varttumistaan ja auttaa heitä elämässä eteenpäin. En tiedä miten ex:n elämä sujuu. Elämä kyllä kuittaa ilkeydet, tavallaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö 38;10721008:
Ja vielä tiedoksi henkilölle joka haukkui minut tyhmäksi jne. Käyntikortti oli ihan aito ja ihminen normaalissa päivätyössä. Lopetetaan siis nämä huorakeskustelut - jos ihminen on virolainen se ei tarkoita heti että on maksullinen nainen.

"Tivattuani asiaa mieheni vastasi, että joku 28v. nainen oli tarjonnut itseään hänelle ravintolan ulkopuolella mannerheimintiellä."

Näin se asia muuttuu tarinan edetessä. Taas yks "tyttönen" on antanut miehensä puhua mustan valkoiseksi ja joku täälläkin vielä komppaa, ettei mies ole pettänyt. Naurettavaa on, että tää "tieto" tuli tuon ("miehen") päähän jstain tuolta...

Yhteistyössä