Valeraskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isarat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isarat

Vieras
Onko mahdollista, että ihminen voi olla valeraskaana? Itse alan uskomaan siihen. Kuukautiset olisi pitänyt alkaa pe, mutta ei vielä kuulu. Testin tein lauantaina ja tulos negatiivinen niin kuin on ollut viimeiset kuusi vuotta. Oireet on kuitenkin kuin olisi raskaana (vaikka en tiedäkään miltä ne tuntuu). Alavatsassa on paineen ja vihlonnan tunteitä, virtsaamis tarve on lisääntynyt, rinnat on arat.. Olen ihan pihalla.
Olen itse miettinyt, että kannattaisiko testi uusia. Mitä mieltä olette tai onko kenelläkään ns. valeraskaus oloa vai olenko yksin näissä ajatuksissa....

Miekin olen ollut "valeraskaana" muutaman kerran, samojen oireiden kanssa kuin siekin :heart: Fysiologisesti on mahdotonta, että ihminen olisi valeraskaana, mutta psyyke tekee tepposet monelle, jotka oikein kovasti toivovat raskautuvansa. Täti pysyy poissa silkalla tahdonvoimalla :/

Et ole yksin :hug:

Mä oon ollut samassa tilanteessa. Viimeksi juuri äsken. Tein siis testin äsken kun menopur+ pregnyl hoidon jälkeen menkat luvatusta myöhässä 7 pv. Oireita kans löytyy, mutta nyt kun testi näytti jälleen negaa, niin totean kuvittelevani itseni olevan raskaana. Ärsyttävää, mutta niin olen monelle muullekin kuullut käyneen. Luulisi jo vuosien jälkeen oppineen kuvittelun olevan turhaa. Mutta sellaista tämä on.

Mutta ehkäpä joskus mekin plussataan ja oireillaan oikeesti. =)

Yhteistyössä