Väliaikatiedote: 2 viikkoa ilman tupakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Tää viikko olikin hieman pahempi mutta selvitty edelleen puhtain paperein!! Kertaakaan en vieläkään ole lipsahtanut!!

Viikon takaiseen ketjuun viitaten: Onko muut jo alottanut lakon?!

Sen voi alottaa ilman uudenvuoden lupauksiakin!! ;)

Mulla tulee huomen illalla tasan kaks viikkoa lopetuksesta. :) Hyvin onnistu.. Tämä ei siis ollut uuden vuoden lupaus vaan yksi aamu näin miehen kanssa päätettiin. Mies oli polttamatta kolme päivää ja ratkesi.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Hyvä, hyvä =) Aiotko palkita itseäsi?

Pitäis kuulemma palkita joo välillä itteään... Mulla oo sellasiin juttuihin varaa... Paitsi jos palkitsemiseksi voi kutsua niin saan ens viikonloppuna yhden päivän omaa aikaa miehen kanssa.

Oikein hieno juttu :flower: Paljon onnea siitä :flower:

Mä olen ollut tupakoimatta kolme ja puoli kuukautta ja koko ajan on vain helpottanut =)

Niin ja kannattaa palkita itseä välillä jotenkin niin pysyy motivaatio sitten yllä =)

Mä ostelin itelleni kalliin englannin kielisen Cosmo lehden ja vähän meikkiä...siis kaikkea ihan turhaa.Nyt voi kun ei mene rahaa tupakkaan =)

Jep, mulla kans 16pv ilman tupakkaa! Yhtään ei oo tehny enää koko viikolla mieli, joten on ollu helppoa! :) Mies just ratkes, ja haki pikkuaskin... :( Mä en aio ratketa! :) En oo käyttäny mitään nikotiinivalmisteita enää 10 päivään.. Elämä on ihanaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Upeetamahtavaa! Mä jo hommasin laastaritkin valmiiksi, mutta jotenkin en oo saanu aikaseksi.... :ashamed:
Ootko kauankin ja paljon polttanut?

Suunnilleen 13 vuotta ja askin tai vajaa päivässä meni.

Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja siitä vaan kerrasta!!

Niin ja yx uskomaton vinkki!!!

Mun täytyy pitää täällä kotonakin tupakkaa jemmassa. Se on helpompaa olla polttamatta sillon. Jos sitä ei ole ja ei pääse hakemaankaan ni sillon tuska on kovempi!

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Jep, mulla kans 16pv ilman tupakkaa! Yhtään ei oo tehny enää koko viikolla mieli, joten on ollu helppoa! :) Mies just ratkes, ja haki pikkuaskin... :( Mä en aio ratketa! :) En oo käyttäny mitään nikotiinivalmisteita enää 10 päivään.. Elämä on ihanaa.. :)

Mulla menee korkeintaan yx nikotiinipurkka päivässä välillä mennyt päivä ilmankin!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä voisin laittaa tiedotteen et 23s päivä ilman seksiä |O :headwall:

mulla reilu kuukausi ilman.. :kieh:

Mulla varmaan 2kk ilman, eikä tunnu missään!! En siis edes halua.. ;)

juu oon minäki ollu 1v 8kk
mut nyt ei puhuta vapaaehtoisesta selibaatista :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Upeetamahtavaa! Mä jo hommasin laastaritkin valmiiksi, mutta jotenkin en oo saanu aikaseksi.... :ashamed:
Ootko kauankin ja paljon polttanut?

Suunnilleen 13 vuotta ja askin tai vajaa päivässä meni.

Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja siitä vaan kerrasta!!

Niin pitäs kyllä. Ootan vaan sitä "oikeeta" hetkee.... Ite oon polttanu kans sen vajaan askin pv n. 22v :ashamed:
Miten se onkin että aina mukamas jotain probleemaa jonka JÄLKEEN sitten alotan... Tekosyitä, tiedän.

:hug: ei tuo ole vielä pitkä aika... en viitsi edes mainita miten pitkästi meillä on oltu ilman, tai en itse asiassa jaksa laskea kalenteria niin pitkälle taakse päin...
jospa mä siksi jatkankin polttamista... joo-o siinä se syy on

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:

:hug: ei tuo ole vielä pitkä aika... en viitsi edes mainita miten pitkästi meillä on oltu ilman, tai en itse asiassa jaksa laskea kalenteria niin pitkälle taakse päin...
jospa mä siksi jatkankin polttamista... joo-o siinä se syy on

no parisuhteessa eläjälle mä jotenki ymmärrän et ei saa mut ku mä oon sinkku :o

Yhteistyössä