välillä tulee mieletön ikävä kissaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kisu"

Vieras
joka jäi miehelle kun erottiin.pitäisiköhän mun pistää kissan kuvatkin laatikkoon niinkuin exänkin kuvat ja muut muistot kun tulee itku kun katson tota karvatassua joka niin ihanasti katsoo tuossa kuvassa. Tää lemmikin ikävä on ihan erilainen kun kissa on elossa kuin se että ei olisi.Ja kun hyllyssä on kuolleiden lemmikkien kuvia niin ikävä ei silleenole läsnä mutta kun katson tota kissaa joka on elossa niin itku tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24631004:
Homaa itsellesi uusi kissa, saat ihan oman kaverin.

sitten tulee olo että korvaan sen toisella,sama jos ottaisin exän tilalle nyt uuden miehen.Kissalaastari...

ehkä jonain päivänä...kaikkea sitä miettii kun yksin on.

Voi sinua :hug: Etkö sä saisi sitä kissaa itsellesi, jos niin kovin siitä pidät? Tai edes hoitoon välillä?

kyllä me sovittiin että saan sen aina hoitoon ja muutenkin aina kun haluan mutta sillon oltiin exän kanssa vielä väleissä mutta kun meijän välit muuttu kireiksi niin se siitä sitten,kiukuspäissään ex sano mulle et senkun otat kokonaan mutta en mä voi sitä karvatassua kerrostaloon tuoda kun se kuolis heti kun on ikänsä tottunu ulkona olemaan.Yhdessä kissa hankittiin mutta sinne jäi,siellä sen on parempi kun saa olla ulkona jahtaamassa hiiriä. Enkä mä kestä jos ex sitä tois ja veis tai ite haen ja vien kun sit tarvii exää katsoa ja mua ei kiinnosta sitten yhtään,saatan ruveta päästelee suustani rumaa tekstiä.

Yhteistyössä