Välit poikki TÄMÄN takia?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällikällälyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24088030]Jos ap ei oman perintönsä + lastensa ilmaisen elämän lisäksi raaski yhtään auttaa siskonsa lasta mitenkään niin oman osansa on hankkinut ihan itse. Ei, ei ole pakko mutta noin itse toimisin TIETENKIN. Tosin välit siskoon "hieman" toista tasoa kuin ap:lla.[/QUOTE]

Miten sä jaksatkin kehuskella itseäsi. :D Tuskin sun elämä on oikeasti hyvää kun olet noin ilkeä ja jankutat asiasta ties kunka kauan. :D :D :D

[QUOTE="vieras";24088110]Voi sua pientä kun ei äly riittänyt käsittämään edes yhtä lausetta :hug:[/QUOTE]

Itsehän kirjoitit, että auttaisit taloudellisesti ihmistä, joka on juuri saanut muhkean perinnön. Sitten, kun sulle kerrotaan (uudelleen ja uudelleen) että kyseinen henkilö ei rahallista apua tarvi (siksi kun hänellä sitä pätäkkää just onkin) niin tulet sanomaan, että tämä henkilö ei saanut mitään.

Eli olet joko tahallinen kiusankappale tai sitten vaan perusdorka.

[QUOTE="juu";24088131]Miten sä jaksatkin kehuskella itseäsi. :D Tuskin sun elämä on oikeasti hyvää kun olet noin ilkeä ja jankutat asiasta ties kunka kauan. :D :D :D[/QUOTE]

Ja TAAS tämä ilkeyskommentti :D Jatka nyt vielä että olen kateellinenkin. Kukaan vaan ei ole kertonut että mistä. En mä kehu itseäni vaan ihan itseäni ja siskoani hyvistä väleistä. Tiedän kyllä että tällainen tilanne on valitettavan harvinainen :( Ja toisekseen, jos luulet että olen kirjoittanut kaikki harmaat viestit niin...:laugh:

Itsehän kirjoitit, että auttaisit taloudellisesti ihmistä, joka on juuri saanut muhkean perinnön. Sitten, kun sulle kerrotaan (uudelleen ja uudelleen) että kyseinen henkilö ei rahallista apua tarvi (siksi kun hänellä sitä pätäkkää just onkin) niin tulet sanomaan, että tämä henkilö ei saanut mitään.

Eli olet joko tahallinen kiusankappale tai sitten vaan perusdorka.

Eli sulle se yksi lause oli liian vaikea käsitettäväksi. :( Ja MULLE ei kyllä tuollaista ole kerrottu uudelleen ja uudelleen, katsos kun en ole ainoa harmaa ;) Tämän sinäkin varmaan(??) ymmärrät. Auttaisin ilman muuta siskon lasta, koska hän ei mitään saa. Joko tajusit?

No, mä vetäydyn nyt tästä ketjusta, kun olen oman mielipiteeni varmaan jo selväksi tehnyt.

Sen verran vielä ap:lle, että yritä ymmärtää siskoasi. Hänen tulevalla lapsellaan ei nyt todellakaan ole samoja lähtökohtia kuin omillasi. Jos olisin sinä, avaisin vaikka siskonlapselle tilin hänen synnyttyään ja laittasin sinne rahaa. Meni veroa tai ei, mutta se tasapainottaisi teidän tilejänne ja toivottavasti välejänne.

Hmm... Miksi just tällä lapselle tili, vai pitäisikö ap:n antaa rahaa siskon mahdollisille seuraavillekin lapsille? Ja jos ap:lle tulee lisaää lapsia niin pitäisikö siskon antaa rahaa niille? Kun tilanne oli tuollainen ettei siskolla ollut vielä lapsia niin miten voi vaatia ap:lta antamaan rahaa?

Ja miksi jotkut kokee että isä suosi ap:ta?! Eihän ne rahat ole hänelle vaan hänen LAPSILLE. Miten voi kadehtia lapsen rahoja? Jos siskolla olisi jo ollut lapsia isän kuoltua niin se olisi eri tilanne, silloin olisi ollut väärin antaa vain toisen lapsille, mutta silloinkin se olisi ollut isän ratkaisu eikä ap:n joka ei ole vastuussa asiasta.

Miten sisko pystyy ajattelemaan noin kylmästi ja olla rahan perässä heti isän kuoltua?!

Kyllä se tuntuisi vähintään oudolta kenestä tahansa jos sisarus tuollaisessa tilanteessa kiukuttelisi RAHASTA. Tuntuu varmasti pahalta ja loiukkaavalta eikä ole helppoa suhtautua ymmärtäväisesti tuollaiseen. Isä kuollut ja sisko vaatii lapseni rahoja, just...

[QUOTE="vieras";24088212]Eli sulle se yksi lause oli liian vaikea käsitettäväksi. :( Ja MULLE ei kyllä tuollaista ole kerrottu uudelleen ja uudelleen, katsos kun en ole ainoa harmaa ;) Tämän sinäkin varmaan(??) ymmärrät. Auttaisin ilman muuta siskon lasta, koska hän ei mitään saa. Joko tajusit?[/QUOTE]

Sanoit viestissäsi, että auttaisit samanlaisessa tilanteessa SISKOASI, johon kommentoin, että miksi auttaa ihmistä, joka sai juuri 200 000. Nyt en tarkoita siis siskon syntymätöntä lasta, kuten et sinäkään siinä viestissäsi, vaan ihka oikeaa, ilmielävää SISKOA!

Ja se, että et ole ainoa harmaa, ei ole yllätys. Mutta se vähän kummastuttaa, että jos näit muiden kirjoittelevan nimimerkillä "vieras", päätit sitten käyttää samaa nikkiä. Mielikuvituksen puute?

Siksi toisekseen, mitäs jos aapeen siskon syntymättömällä lapsella olis ollut tili, ja sisko saakin keskenmenon? Mihin ne rahat silloin jaetaan?

[QUOTE="vieras";24088196]Ja TAAS tämä ilkeyskommentti :D Jatka nyt vielä että olen kateellinenkin. Kukaan vaan ei ole kertonut että mistä. En mä kehu itseäni vaan ihan itseäni ja siskoani hyvistä väleistä. Tiedän kyllä että tällainen tilanne on valitettavan harvinainen :( Ja toisekseen, jos luulet että olen kirjoittanut kaikki harmaat viestit niin...:laugh:[/QUOTE]

Sä olet kirjoitellut vain ystävällisesti ap:lle ja ap:sta, ok. Hyvä. :) Ja onhan tuolla mainittu mistä joku saattaa olla kateellinen. ;) Mutta et sä tietenkään. :) Ei lyötyä saa lyödä vai mitä. :)

Yrittäkää ymmärtää että ap:lla on surua ja olkaa ystävällisiä niinkuin kuolleiden omaisille kuuluu olla. :)

Mun mielestä siskollasi on menossa ihan perusnormaali surun- ja perintöshokinkäsittelyvaihe höystettynä raskaushormoonilatauksella. Anna aikaa hänelle ja ymmärrystä, muutoin asia on sinun osaltasi käsitelty perinnönjaossa. Testamentti on aina testamentti, vainajan viimeistä tahtoa on aina kunnioitettava, vaikka se tahto olisikin vaikea ymmärtää.

Eipä kyllä ole se ensimmäinen eikä takuuvarmasti se viimeinen kerta, kun sukulaissuhteet viilentyvät radikaalisti perinnönjakotilaisuudessa.

Voimia sinulle, ap. Olen pahoillani menetyksestäsi :hug:.

Sanoit viestissäsi, että auttaisit samanlaisessa tilanteessa SISKOASI, johon kommentoin, että miksi auttaa ihmistä, joka sai juuri 200 000. Nyt en tarkoita siis siskon syntymätöntä lasta, kuten et sinäkään siinä viestissäsi, vaan ihka oikeaa, ilmielävää SISKOA!

Ja se, että et ole ainoa harmaa, ei ole yllätys. Mutta se vähän kummastuttaa, että jos näit muiden kirjoittelevan nimimerkillä "vieras", päätit sitten käyttää samaa nikkiä. Mielikuvituksen puute?

Siksi toisekseen, mitäs jos aapeen siskon syntymättömällä lapsella olis ollut tili, ja sisko saakin keskenmenon? Mihin ne rahat silloin jaetaan?

Totta, sieltä puuttui yksi sana ja se oli lapsi. Siskon LAPSI. Pääsit kerrankin pätemään, voit nyt olla tyytyväinen :)
Seuraavaan kysymykseen se mikä ekana tuli mieleen wtf?? :D Mä olen aina "vieras"
Kolmanteen, siskolle. Voihan toisenkin siskon lapsi / lapset vielä kuolla ja ap hyötyisi siitä.

Voi luoja, onneks mulla ei oo sisaruksia (eikä sen puoleen noin muhkeita perintöjäkään varmaan tulossa).
Ap:n ei kuulu antaa siskolleen/siskon vauvalle mitään. Sisko on saanut oman osansa, huono tuuri ettei ollut saanut lasta aiemmin. Huoh.

[QUOTE="vieras";24088196]Ja TAAS tämä ilkeyskommentti :D Jatka nyt vielä että olen kateellinenkin.

miten sä pystyy nauraa?:O naisen isä on kuollut, sinun täytyy olla hullu kun sä nauraa häntä!:( mikään reaktio hänellä nyt on siis ymmärtävä hänellä suru!;(

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtää kaikkia osallisia;24088288:
Sä olet kirjoitellut vain ystävällisesti ap:lle ja ap:sta, ok. Hyvä. :) Ja onhan tuolla mainittu mistä joku saattaa olla kateellinen. ;) Mutta et sä tietenkään. :) Ei lyötyä saa lyödä vai mitä. :)

Yrittäkää ymmärtää että ap:lla on surua ja olkaa ystävällisiä niinkuin kuolleiden omaisille kuuluu olla. :)

Jaksan kehuskella itseäni ja sitten olenkin kirjoitellut vain ystävällisesti ap:lle? Mitä hittoa sä koitat sönkätä? :D Kyllä, minulla ja siskollani on mielettömän läheiset välit ja jos se tekee minusta paremman ihmisen niin sitten sitä olen. Itse olen pitänyt sitä ihan normaalina mutta aina oppii uutta...
ja kuten mainitsin jo raha-asiaan, saa olla päästään sekaisin oleva ihminen jos on kateellinen / kokee elämänsä kadehtimisen arvoiseksi jos isä on kuollut ja välit siskoon menneet. Mutta niin kuin sanottu, meitähän on moneen junaan..

[QUOTE="nadia";24088326][QUOTE="vieras";24088196]Ja TAAS tämä ilkeyskommentti :D Jatka nyt vielä että olen kateellinenkin.

miten sä pystyy nauraa?:O naisen isä on kuollut, sinun täytyy olla hullu kun sä nauraa häntä!:( mikään reaktio hänellä nyt on siis ymmärtävä hänellä suru!;([/QUOTE]

Ja yhä paranee. Minä en ole aapeelle nauranut ELLEI sitten ap kirjoita usealla nikillä ja väittänyt minun olevan kateellinen hänelle. Siinä tapauksessa kyllä taitaisi ollakin jo syytä nauraa, jos niin viiraisi aapeella päässä.

[QUOTE="vieras";24088303]Totta, sieltä puuttui yksi sana ja se oli lapsi. Siskon LAPSI. Pääsit kerrankin pätemään, voit nyt olla tyytyväinen :)
Seuraavaan kysymykseen se mikä ekana tuli mieleen wtf?? :D Mä olen aina "vieras"
Kolmanteen, siskolle. Voihan toisenkin siskon lapsi / lapset vielä kuolla ja ap hyötyisi siitä.[/QUOTE]

Tosi asiallista tekstiä taas sulta. Ole ylpeä itsestäsi. :)

[QUOTE="vieras";24088362]Tosi asiallista tekstiä taas sulta. Ole ylpeä itsestäsi. :)[/QUOTE]

Taas ja taas. Monta kertaa olen jo kysynyt, kertaakaan vastausta saamatta. Mitä niin ilkeää ja kamalaa olen sanonut?

[QUOTE="vieras";24088353][QUOTE="nadia";24088326]

Ja yhä paranee. Minä en ole aapeelle nauranut ELLEI sitten ap kirjoita usealla nikillä ja väittänyt minun olevan kateellinen hänelle. Siinä tapauksessa kyllä taitaisi ollakin jo syytä nauraa, jos niin viiraisi aapeella päässä.[/QUOTE]

miksi sä sitten jankkaat sun mielipide on tullut selväksi, ja niin sun paremmuutesi myös...

mun mielestä sisko teki väärin.

[QUOTE="Lotta";24088391][QUOTE="vieras";24088353]

miksi sä sitten jankkaat sun mielipide on tullut selväksi, ja niin sun paremmuutesi myös...

mun mielestä sisko teki väärin.[/QUOTE]

Kai mä jankkaan jos mua hulluksi sanotaan :O
Ja tosiaan ihan uutta että olen hyvä ihminen kun välit siskoon kunnossa. Tosin se kertoo enemmän teistä kuin minusta.

Hei pitää sun nyt antaa sun osuus siskjolle niin mä tekisin mä sentäs tykkään mun siskosta ja rahaa riittää muutenki en oo mikää köyhä paska luuseri ja mä voin antaa helpost i jo svaa pyttää!

[QUOTE="vieras";24088421][QUOTE="Lotta";24088391]

Kai mä jankkaan jos mua hulluksi sanotaan :O
Ja tosiaan ihan uutta että olen hyvä ihminen kun välit siskoon kunnossa. Tosin se kertoo enemmän teistä kuin minusta.[/QUOTE]

ei vaan sä itse korostat itseäsi ja "hyviä" välejä siskoosi. MÄ tekisin ja mulla onkin hyvätr välit jne... Useimmille ne hyvät välit sisatuksiin on itsestäänselvyys, ei tarvitse tuoda esille. ja ei ole tuon ap:n syytä että sisko on ahne joten sun jankkaaminen tässä tuntuu hassulta. jos et sitten ole tuo sisko... mut miten vaan, jatka vaan.

[QUOTE="Lotta";24088465][QUOTE="vieras";24088421]

ei vaan sä itse korostat itseäsi ja "hyviä" välejä siskoosi. MÄ tekisin ja mulla onkin hyvätr välit jne... Useimmille ne hyvät välit sisatuksiin on itsestäänselvyys, ei tarvitse tuoda esille. ja ei ole tuon ap:n syytä että sisko on ahne joten sun jankkaaminen tässä tuntuu hassulta. jos et sitten ole tuo sisko... mut miten vaan, jatka vaan.[/QUOTE]

Minä teen sen sentään "omalla" nikilläni sen sijaan että jatkaisin ketjua keksien koko ajan uusia nikkejä :D Meillä tosiaan on hyvät välit, ei "hyvät". Tai itse asiassa ei hyvät vaan loistavat. Niin loistavat ettei tällainen tapaus takuulla hajottaisi suhdettamme. Vituttaako? Minkä takia muuten sinulla on oikeus kertoa mielipiteesi (miljoonilla eri nikeillä) mutta minulla ei?

[QUOTE="vieras";24088303]Totta, sieltä puuttui yksi sana ja se oli lapsi. Siskon LAPSI. Pääsit kerrankin pätemään, voit nyt olla tyytyväinen :)
Kolmanteen, siskolle. Voihan toisenkin siskon lapsi / lapset vielä kuolla ja ap hyötyisi siitä.[/QUOTE]

Muiden pitäisi siis olla ajatusten lukijoita ja ymmärtää, että hei, tuo kirjoitti sanan sisko, se tarkoittaa varmaan että siskon lapsi! Huoh.

[QUOTE="Lotta";24088465][QUOTE="vieras";24088421]

ei vaan sä itse korostat itseäsi ja "hyviä" välejä siskoosi. MÄ tekisin ja mulla onkin hyvätr välit jne... Useimmille ne hyvät välit sisatuksiin on itsestäänselvyys, ei tarvitse tuoda esille. ja ei ole tuon ap:n syytä että sisko on ahne joten sun jankkaaminen tässä tuntuu hassulta. jos et sitten ole tuo sisko... mut miten vaan, jatka vaan.[/QUOTE]

Joku syyhän sillä on siihen miksi se yrittää saada apn antamaan siskollensa rahaa... ;) mut tuskin ap kuiteskaa tekee niinku "vieras" tahtoo vaan osaa ajatella itse. :p mut annetaan vieraan vaan väitellä vaikka huomiseen. :D kai sille tulee aina uusia tyyppejä keskustelemaan kun muut luovuttaa...

[QUOTE="mä";24088532][QUOTE="Lotta";24088465]

Joku syyhän sillä on siihen miksi se yrittää saada apn antamaan siskollensa rahaa... ;) mut tuskin ap kuiteskaa tekee niinku "vieras" tahtoo vaan osaa ajatella itse. :p mut annetaan vieraan vaan väitellä vaikka huomiseen. :D kai sille tulee aina uusia tyyppejä keskustelemaan kun muut luovuttaa...[/QUOTE]

Juu, minähän olen aapeen sisko ja kehun täällä meidän välejä maasta taivaisiin. Onko nyt joku suljetun osaston nettitunti menossa vai? :D Ja täytyy sanoa että kyllä sinä raukka olet kärryillä tippunut jos luulet minun sanoneen että aapeen pitää antaa siskolleen rahaa. Mutta ei se mitään, en sinulta odottanutkaan luetun ymmärtämistä. Sen sijaan sokeakin näkee että kuinka monella nikillä täällä kirjoitat.
Modeet??

Yhteistyössä