V
"vieras"
Vieras
Mikä "vierasta" noin risoo?![]()
Ketä "näistä"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä "vierasta" noin risoo?![]()
Voi luoja, onneks mulla ei oo sisaruksia (eikä sen puoleen noin muhkeita perintöjäkään varmaan tulossa).
Ap:n ei kuulu antaa siskolleen/siskon vauvalle mitään. Sisko on saanut oman osansa, huono tuuri ettei ollut saanut lasta aiemmin. Huoh.
Ketju on edelleen etusivulla :O Mä voisin lisätä vielä selvennystä omaan kantaani nyt, kun en ole niin heikossa hapessa kuin eilen
Jos tämä olisi tapahtunut minulle ja siskolleni, olisin halunnut antaa hänen lapselleen osan omista rahoistani. Sen takia, että se olisi minusta oikeudenmukaista hänen lastaan kohtaan. Olisi ollut vaikea hyvällä omallatunnolla istua niiden 400 tuhannen päällä (vaikkakin olisivat lasteni), jos siskolla ei olisi mitään omalle lapselleen. Mutta tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni ja tekisin sen vain oman siskoni takia, koska hän on kultaakin arvokkaampi. Jokainen miettiköön itsessään mitä olisi valmis tekemään omansa kanssa.
Kun ap ei saa käyttää lastensa rahoja näin. Se ei vain kerta kaikkiaan käy, koska lapsille määrätään julkinen edunvalvoja omaisuuden ylittäessä 15000 euroa ja huoltajalla ei ole mitään oikeuksia hävittää lasten rahoja.
Kun ap ei saa käyttää lastensa rahoja näin. Se ei vain kerta kaikkiaan käy, koska lapsille määrätään julkinen edunvalvoja omaisuuden ylittäessä 15000 euroa ja huoltajalla ei ole mitään oikeuksia hävittää lasten rahoja.
Kirjoitinkin, että olisin antanut omista rahoistani hänen lapselleen. Kumpi on idiootti, se joka ajattelee muita vai se, joka ei osaa lukea![]()
Että 400000 eurosta menee lahjaveroa 49810 euroa?
Kirjoitinkin, että olisin antanut omista rahoistani hänen lapselleen. Kumpi on idiootti, se joka ajattelee muita vai se, joka ei osaa lukea![]()
Ihan totta :O No en mä sitten, kun kerran veroakin joutuu maksamaan.
En mielestäni puhunut kyllä mistään summista, mutta hyvä että tiedät mitä ajattelen.
ei kukaan voi olla niin tyhmä, että luulee voivansa vaan antaa isoja summia rahaa tuosta noin vaan! tottakai siitä menee lahjavero ja suuri vero onkin.