G
"Gigi"
Vieras
Olin eroamassa aviomiehestäni, koska olen aina tiennyt, ettei hän ole elämäni mies. Ollaan oltu reilu 10v yhdessä ja lapsiakin on siunaantunut. En koskaan rakastunut mieheeni, vaan olosuhteista johtuen ajauduttiin suhteeseen. Mies sanoo, että olen hänen elämänsä nainen ja rakastaa minua kovasti. En ole koskaan himoinnut häntä, enkä ole tuntenut oloani onnelliseksi hänen vierellään. Miksi ihmeessä menin hänen kanssaan naimisiin ja tein lapsia? Niinpä. Pitkä tarina, mutta ei siitä enempää. Nyt olen täysin rakastunut toiseen (varattuun) mieheen, josta tunnen, että hän on minua varten. Mies tuntee samoin minusta. Ihan uskomattomia tunteita, joita en uskonut tuntevanikaan. Tunnen suurta hellyyttä, himoa, iloa ja turvallisuutta tämän miehen seurassa. Olen kuin toinen ihminen - oma itseni. Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen kuitenkin päättänyt jäädä tähän avioliittoon, vaikka voinkin huonosti, enkä meinaa kestää tämmöistä toimimatonta ja minun puolelta rakkaudetonta liittoa. Olen onneton, surullinen ja haluton mihinkään, ehkä masentunutkin. Lasten takia on pakko kestää ja rahankin. Pelkään vaan, että katkeroidun elämälle ja alan vihaamaan miestäni, koska uskon, että rakkaus (molemmin puolinen) on elämässä tärkeintä ja nyt koen, että tulen jäämään elämässäni vaille jostain todella hienosta ja suuresta, jota olisin voinut kokea tämän ihanan toisen miehen kanssa. Tuntuu, että pakahdun ja muserrun tähän tunteeseen... Mitä mieltä olette? Teenko pahan virheen?