Valtava SE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyttis"

Vieras
Olen aloittanut seurustelun todella mahtavan miehen kanssa. Harrastimme ensimmäisen kerran seksiä eilen ja näin (siis todellakin) ensimmäisen kerran mitä herralla on jalkovälissä, aivan järjettömän kokoinen heppi! Aluksi hillitön kiihotus, mutta seksistä ei tullut kerrassaan mitään. Sattu aivan saatanasti! Kuinka seksi tästä eteenpäin?

Paljon liukkaria vaan mukaan. Eipä se miehen vehjekkään siitä pienene tai sinun vehje isone, joten noilla mennään.
Isolla etumuksella varustetun miehen kanssa se sekstailu ei aina olekkaan niin kivaa, vaikka media (ja palsta!) niin antaa aina ymmärtää. Seksin jälkeiset tuntemukset tekevät yhtälailla kipeää kuin synnyttämisen, ei pissaaminen eikä istuminen onnistu ja seuraavaa kertaa ei odota niin innolla.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
No mutta meitä naisiakin on erilaisia.. Exällä oli "kohtalaisen" iso ja sen kanssa oppi elämään ja jopa nauttimaan.
Mäkin sanoisin et liukkaria, vaikka tuntuu ettei sellaista tarviis ja sun atrttee vaan keksiä kuinka saat ittes rentoutumaan ilman miettimistä kuin seuraava kerta sujuu. Miehelle voi aina kertoa omaavan kunnon varustuksen ja josko hän voisi ottaa sen huomioon ensi kerran varovaisuudella?

Kyllä liian iso on yhtä lailla ongelma kuin liian pienikin. Ei kai siinä auta kuin yrittää rentoutua ja pyytää paljon liukkaria ja kunnon esileikin. Jos se sattuu edelleen eikä pysty nauttimaan niin sit alkaa kyllä olla vitsit vähissä :(

Aloin itsekin vasta seurustelemaan miehen kanssa, joka on ns. hyvin varustettu. Etenemme "pienin askelin" jo senkin takia että minua jännittää/jännitti kuinka rakastelu voi onnistua.
Olemme pariin otteeseen nyt kokeilleet jo itse yhdyntää ja voin sanoa että vieläkin jännittää mutta pidemmän tuntemisen jälkeen ei niin paljon... :) kyllä se siitä! Liukkaria ja sinulle "O" ensin jotta rentoudut. Pienikin jännitys päällä ja heti sattuu!

[QUOTE="hmm";24982128]Aloin itsekin vasta seurustelemaan miehen kanssa, joka on ns. hyvin varustettu. Etenemme "pienin askelin" jo senkin takia että minua jännittää/jännitti kuinka rakastelu voi onnistua.
Olemme pariin otteeseen nyt kokeilleet jo itse yhdyntää ja voin sanoa että vieläkin jännittää mutta pidemmän tuntemisen jälkeen ei niin paljon... :) kyllä se siitä! Liukkaria ja sinulle "O" ensin jotta rentoudut. Pienikin jännitys päällä ja heti sattuu![/QUOTE]

Minulla ainakin tavara tiukkenee orkun jälkeen joten en suosittele!

Alkuperäinen kirjoittaja väärin;24982142:
Minulla ainakin tavara tiukkenee orkun jälkeen joten en suosittele!

Kaippa sekin on sit tapauskohtaista. Itselläni helpottaa se rentoutumisen hyökyaalto :)
Kuulemma en ole siitä "löysemmästä päästä" muutenkaan.

[QUOTE="vieras";24982179]Oliko poikakaveri tosi varovainen? Jos ei niin sano,että liikkuu tosi hissukseen.[/QUOTE]

Joo, kyllä mä jarruttelin, mutta orkun hetkellä mies unohti ihan kaikki ja rynkytti niin, että mä ajattelin että taju lähtee kivusta. Anteeksi kyllä pyyteli, mutta mitäs jos seuraavallakin kerralla unohtaa veitikan koon...?

[QUOTE="Tyttis";24982604]Joo, kyllä mä jarruttelin, mutta orkun hetkellä mies unohti ihan kaikki ja rynkytti niin, että mä ajattelin että taju lähtee kivusta. Anteeksi kyllä pyyteli, mutta mitäs jos seuraavallakin kerralla unohtaa veitikan koon...?[/QUOTE]

Siis onko se niin pitkä, että osuu jonnekin pohjaan vai paksuuden takia sattuu?

Jos on liian pitkä niin unohda mies. Tuollaista se on sit jokakerta.

[QUOTE="Tyttis";24982604]Joo, kyllä mä jarruttelin, mutta orkun hetkellä mies unohti ihan kaikki ja rynkytti niin, että mä ajattelin että taju lähtee kivusta. Anteeksi kyllä pyyteli, mutta mitäs jos seuraavallakin kerralla unohtaa veitikan koon...?[/QUOTE]

Lol. Ootko eläimen vai miehen kanssa. Tulkaa jo 2000-luvulle, vitun barbaarit. Rynkytti ja unohti ja pyyteli anteeksi. Vittu nauran täällä vaimoni kanssa ihan kippurassa.

[QUOTE="vieras";24982758]Siis onko se niin pitkä, että osuu jonnekin pohjaan vai paksuuden takia sattuu?

Jos on liian pitkä niin unohda mies. Tuollaista se on sit jokakerta.[/QUOTE]

Pitkä se on, paksuus ei niin haittaa. Kun vertaan A4-paperiarkin lyhyempään sivuun, niin sanoisin, että vielä reilusti pidempi. Tuntuu siis kipuna emättimen pohjassa. Liukkari ei auta (eikä todallakaan tarvetta), kun sisään saamisessa ei ongelmaa, eikä oikeastaan rakastelun alussakaan. Ongelma tuli siinä, kun mies aloi ennen omaa orkkua rynkyttämään varomattomasti ja joka työnnöllä sattui ihan saatanasti.

[QUOTE="Tyttis";24985330]Pitkä se on, paksuus ei niin haittaa. Kun vertaan A4-paperiarkin lyhyempään sivuun, niin sanoisin, että vielä reilusti pidempi. Tuntuu siis kipuna emättimen pohjassa. Liukkari ei auta (eikä todallakaan tarvetta), kun sisään saamisessa ei ongelmaa, eikä oikeastaan rakastelun alussakaan. Ongelma tuli siinä, kun mies aloi ennen omaa orkkua rynkyttämään varomattomasti ja joka työnnöllä sattui ihan saatanasti.[/QUOTE]

Vaihda poikakaveria.

[QUOTE="hmm";24985566]Ensi kerralla jätä mies alle ja istu itse päälle. Rynkytä sitten oman halusi mukaan;-)[/QUOTE]

Jos on liian pitkä niin eihän semmoisen päälle voi istua.

[QUOTE="Tyttis";24985330]Pitkä se on, paksuus ei niin haittaa. Kun vertaan A4-paperiarkin lyhyempään sivuun, niin sanoisin, että vielä reilusti pidempi. Tuntuu siis kipuna emättimen pohjassa. Liukkari ei auta (eikä todallakaan tarvetta), kun sisään saamisessa ei ongelmaa, eikä oikeastaan rakastelun alussakaan. Ongelma tuli siinä, kun mies aloi ennen omaa orkkua rynkyttämään varomattomasti ja joka työnnöllä sattui ihan saatanasti.[/QUOTE]

Sano seuraavalla kerralla et saa työntää vaan puoliväliin...

kai sanoit heti kun alkoi sattua ,et nyt stop sattuu.Seis koko toiminta.