Vanha teknobiisi I´m alive... I´m alive... Mikä se olikaan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näitä muistellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näitä muistellessa

Vieras
Hei! Muistaako kukaan sellaista 90-luvun discobiisiä jossa oli joku hyvä teknojumputus ja siinä nainen (?) lauloi I´m alive, I´m alive... mutta kun en muista mitä muuta se nainen lauloi... Todella hankala selittää, mutta haluaisin tietää esittäjän ja tämän biisin nimen mutta google ei näin huonoilla tiedoilla sitä löydä, yllätys yllätys.. :) Jos joku 80-luvulla syntynyt muistaisi tämän? :) Kiitän jo etukäteen jos jollakin olisi tietoa..

Kiitos teille, mutta ei ole kumpikaan. Tämä biisi ei ole noin popahtava, vaan ihan "teknoa". Vähemmän laulua ja enemmän nopeaa biittiä. Mutta kiitos hyvistä arvauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä......;30774328:
Kiitos teille, mutta ei ole kumpikaan. Tämä biisi ei ole noin popahtava, vaan ihan "teknoa". Vähemmän laulua ja enemmän nopeaa biittiä. Mutta kiitos hyvistä arvauksista!

Kannattaa Youtubesta hakea. Saattaa sieltä löytyä. :) Tässä esimerkki (ei taida olla etsimäsi): https://www.youtube.com/watch?v=aCICY-RRE9I

Monesti itse fiilistelen ja haeskelen kappaleita laidasta laitaan. Ihan hauskaa. :)

Ei, tuo trance on liian tuoretta eikä Cher ole sinne päinkään. Kiitos teillekin. :) Kyseessä on siis 90-luvun biisi koska olen kuullut sen discossa teininä 90-luvulla. Se ei ole mitään purkkapoppia vaan ihan kunnon "jytää" jossa pääasiassa on se biitti eikä siinä juuri lauleta.. Se ei ole millään tavalla rakkausbiisi tai herkkä vaan täysin tanssimusaa. Ei myöskään LaCreme, vaan sitäkin "rankempaa". Kiitos kun olette niin kovasti yrittäneet etsiä tätä biisiä avukseni! <3

Muistatko mitään muuta siitä kappaleesta? Mitään mistä vois olla apua? Esim. ootko nähnyt musiikkivideon? Oliko missä vaiheessa -90-lukua kun kuulit sen, alkupuolella vai lopussa? :)

Kiitos yhä, ei natsaa, osa menee niin ohi, että huh. :) Siis kyseessä on TEKNOJYTÄ, enemmänkin RAVE kuin pop eikä varsinkaan mikään rakkauslaulu tms. En ole nähnyt musiikkivideota. Olen kuullut biisin discossa joko vuonna 1995 tai 1996. Luultavasti 1996.

Yhteistyössä