Varattu ja ihastunut mies? ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo ole mitään normaalia ihastumista. En kyllä oikein laske edes varatuksi ihmistä, joka on 3 viikkoa (!) tapaillut jotain toisella paikkakunnalla asuvaa tyyppiä. Tuskin sillä "tyttöystävällä" ainakaan mitään väliä miehelle on, joten on se ja sama, kanteletko vai et. Ehkä se on koko tyttöystävän hommannut vaan tehdäksesi sinut mustasukkaiseksi tjsp.

Mutta oikeastaan minua käy vähän sääliksikin tuo mies, hänellä on ilmiselvästi jonkin sortin mielenterveysongelmia. Jos kaveri alkaisi käyttäytyä noin, olisi kyllä aika vaikea tilanne, kun kaveria nyt ihan helpolla viitsisi hyljätä, mutta tuota ihastusosuuttakaan ei parane ruokkia. Jos soittaisit vaikka tämän miehen äidille tai jollekin muulle läheiselle? Jotain apua mies nyt kaipaa.

Vaihda numeroa ja pistä salaiseks se. Kannattaa lopettaa myös tuolle henkilölle vastaaminen, niin puheluihin kuin tekstareihin. Vastaamalla vaan lietsot sitä, että ottaa hanakammin yhteyttä, kun saa vastakaikua. Oman järjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa.

Vai että on peräti 3 viikkoa seurustellut tyttöystävänsä kanssa... ja asuvat vielä eri paikkakunnilla. Jep.

Joo, eiköhän se riitä, kun sun poikaystäväsi ilmoittaa, että nyt riittää.

Paitsi, jos tämä on perjantaiprovo :D

Et halua "vähällä" vaihtaa numeroa??? Kuinkahan kauan neitiä pitää sitten häiriköidä ennen kuin on riittävästi?

Joko olet nolo provo, idiootti ihmisenä tai nautit tuosta huomiosta enemmänkin, mutta haluat vain vähän näytellä miehesi takia hätääntynyttä.
Mene nyt tosiaan sinne poliisille tekemään se ilmo ja jos kerran ensihoitajana toimit (siis ihan oikeasti irl) niin pyydähän vaikkapa poliisia soittamaan sille hepulle.

Ei kyllä voi oikeesti olla noin idioottia ensihoidossa!! Ei vaan voi olla!! Toivottavasti en potilaaksesi joudu ikinä!!

"Mitähän mun pitäs tehä?" NO MENE SEN LUO KAHVILLE!!!!

Ap sä oot hullu. Toivottavasti et oo meillä töissä.... huoh.... kovasti kyllä tutulta kuulostat ja JOS oot mun työ"kaveri" niin vaihda alaa! Oot vaarallinen!

Ai minä vaarallinen? Juu no pohjois-pohjanmaalla asun, en usko että ollaan työkavereita. Tai en ainakaan hoksaa kuka voisit olla. Mutta millä perusteilla vaarallinen..?

Ja siis meinaan tuolla numerojutulla nyt sitä että en tahtoisi mielellään alkaa vaihtamaan jos muillakin keinoilla on mahdollista pärjätä. Tulis hirvee säätäminen sen kanssa jne.

Ja millä perusteella idiootti? En nauti huomiosta. Ja ei todellakaan ole provo. Millä perusteella muuten vedätte ammatin tähän nyt erikseen mukaan? Ihmisiähän ensihoitajatkin on.

Tosiaan, oon tuntenu tän miehen vuosia. Aikoinaan opiskeltiin samassa ammattikoulussa, siellä tutustuttiin. Sillon hänellä ei ollut mitään mielenterveysongelmia, eipä ainakaan sen kummemmin kertonut mitään... Sitten valmistumisen jälkeen hänellä alkoi alamäki. On ollut kuitenkin mulle aina tosi tärkeä ihminen joten senkin vuoksi tuntuu oudolta että kävi näin. No, maanantaina menen tekemään poliisille ilmoituksen jos pistää vielä viestiä. Nyt on ollut illan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Järjetöntä;29908585:
Voiko olla tähän maailmanaikaan todellista, että puhelimen herätys ei toimi jos äänet eivät ole päällä?! Sammuttaahan puhelinta (ainakaan Lumiaa) ei voi jotta herätys toimisi...

Kyllä mun iphone 5 S herättää vaikka onkin äänettömällä.
Ja suosittelen ottamaan käyttöön älä häiritse-toimintoa, jolloin voit itse päättää kenen puhelut tulevat läpi mihinkin aikaan.

Mua ihmetyttää, ettei kukaan muu, aloittaja mukaan lukien, näe tässä ollenkaan kaveria ei jätetä -aspektia. Tottakai rajat voi ja pitääkin asettaa myös ystäville, mutta jos minun monivuotinen ja aloittajan sanojen mukaan todella tärkeä kaverini alkaisi käyttäytyä häiritsevästi, niin en minä kyllä poliisin pakeille olisi ryntäämässä muutaman viikon pommituksen takia, ellen tuntisi oloani oikeasti uhatuksi. Varsinkin, kun on ilmeisesti mielenterveysongelmia taustalla, koittaisin kyllä hankkia kaverille apua, enkä vaan karistaa häntä pois elämästäni.

Missä on inhimillisyys?

Mua ihmetyttää, ettei kukaan muu, aloittaja mukaan lukien, näe tässä ollenkaan kaveria ei jätetä -aspektia. Tottakai rajat voi ja pitääkin asettaa myös ystäville, mutta jos minun monivuotinen ja aloittajan sanojen mukaan todella tärkeä kaverini alkaisi käyttäytyä häiritsevästi, niin en minä kyllä poliisin pakeille olisi ryntäämässä muutaman viikon pommituksen takia, ellen tuntisi oloani oikeasti uhatuksi. Varsinkin, kun on ilmeisesti mielenterveysongelmia taustalla, koittaisin kyllä hankkia kaverille apua, enkä vaan karistaa häntä pois elämästäni.

Missä on inhimillisyys?

Totta. Varsinkin kun töissä kohtaa näitä mielenterveysongelmaisia jotka lopulta on ihan yksin. Siks oonkin näin hukassa tässä asiassa kun en tahtois tuonne poliisille lähtä ilmoitusta tekemään mutta järkipuhe ei auta... Joku kysyi että montako kertaa olen sanonut miehelle suoraan että häiritsee viestit, niin olen kyllä aiemmin sanonut monesti (siis ennen kuin lopetin miehelle vastaamisen). Varmaan lähemmäs kymmenen kerta ellen enemmänkin. Lupasi lopettaa juttelun hetkeksi mutta siltikin "sortuu aina pistämään vielä yhden viestin". Käy sääliksi. Mietin vaan että pitäiskö mun yrittää oikeesti saada se esimerkiks johonkin juttelemaan ongelmistaan... Mm. alkoholin kanssa hänellä on ollut ongelmia. On itsekin puhunut vieroituksesta mutta ei millään suostu lähtemään sinne.

Ja mun pitää vähän tutkia näköjään tätä puhelinta et mitä kaikkee täältä löytyykään :D Kiitos Boei tuosta älä häiritse-toiminnosta vinkkauksesta. En oo ikinä oikein hoksannut et miten se toimii... Nytpä tiedän senkin :)

Joku kysyi että montako kertaa olen sanonut miehelle suoraan että häiritsee viestit, niin olen kyllä aiemmin sanonut monesti (siis ennen kuin lopetin miehelle vastaamisen). Varmaan lähemmäs kymmenen kerta ellen enemmänkin. Lupasi lopettaa juttelun hetkeksi mutta siltikin "sortuu aina pistämään vielä yhden viestin". Käy sääliksi.

Eli oletko sä sanonut hänelle ettet tod ole kiinnostunut, ja ettei sinulle riitä mikään hetkeksi lopettaminen? On vähän eri asia sanoa "mulla ei oo just nyt aikaa sun viesteille kun oon niin kiireinen" tai " mua häiritsee sun yhteydenotot niin paljon, että toivon että lopetat viestittelyn kokonaan, sillä en ole kiinnostunut susta millään tavalla"

Eli oletko sä sanonut hänelle ettet tod ole kiinnostunut, ja ettei sinulle riitä mikään hetkeksi lopettaminen? On vähän eri asia sanoa "mulla ei oo just nyt aikaa sun viesteille kun oon niin kiireinen" tai " mua häiritsee sun yhteydenotot niin paljon, että toivon että lopetat viestittelyn kokonaan, sillä en ole kiinnostunut susta millään tavalla"

Siis oon sanonut että en ole kiinnostunut hänestä. Olen myös sekä pyytänyt että käskenyt että jättää minut rauhaan. Ja olen sanonut että ärsyttää ja ahdistaa tuo jatkuva viestittely ja soittelu. Mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä... :/

Jos ois mulle tärkeä kaveri, niin lähtisin paikanpäälle poikaystäväni kanssa katsomaan onko tyyppi ihan järjissään vai esim. psykoosissa :/

Jos vaikuttaisi olevan ok, niin sitten ryhtyisin vasta noihin muiden ehdottamiin toimenpiteisiin! Ap ei ole typerä, vaan tähän ketjuun vastanneet ovat turhan mustavalkoisia. Mun mielestä vaikuttaa päivän selvältä ettei kaveri ole kunnossa.

Jotenkaan nyt en vaan jaksa uskoo sun, ap, olevan lanssari. Jos olisit niin tietäisit kyllä miten toimoa tuollaisessa tilanteenssa. Tai sitten olet näitä lanssarieukkoja jotka haluaa joka ukon huomion kun työvaatteina o joulutontun vaatteet. Ja ku oha se nyt niin cool olla naisena lanssissa.

Sori nyt vaan, mut seuraavan kerran kun keikalla tapaat poliisia niin kysäses niiltä mitä sun kannattaakaan tehdä. Kannattaako vastailla ja soitella aina silloin tällöin vai oisko mahollisesti fiksumpaa vaihtaa numero, blokata facest, tehdä poliisille ilmotusta ja vaikka laittaa osotetiedotkin salaisiks?

Mietin samaa.. "oltiin kolaripaikalla useita tunteja".. ei vissiin ap ole kuullut traumapotilaan kultasesta tunnista. Helvetin avutonta muutenki

[QUOTE="jepa";29922622]Mietin samaa.. "oltiin kolaripaikalla useita tunteja".. ei vissiin ap ole kuullut traumapotilaan kultasesta tunnista. Helvetin avutonta muutenki[/QUOTE]

Ai mistä nyt puhutaan? Kolarista vai tästä ongelmasta?
-Ap

Yhteistyössä