V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ap sä oot hullu. Toivottavasti et oo meillä töissä.... huoh.... kovasti kyllä tutulta kuulostat ja JOS oot mun työ"kaveri" niin vaihda alaa! Oot vaarallinen!
Alkuperäinen kirjoittaja Järjetöntä;29908585:Voiko olla tähän maailmanaikaan todellista, että puhelimen herätys ei toimi jos äänet eivät ole päällä?! Sammuttaahan puhelinta (ainakaan Lumiaa) ei voi jotta herätys toimisi...
Mua ihmetyttää, ettei kukaan muu, aloittaja mukaan lukien, näe tässä ollenkaan kaveria ei jätetä -aspektia. Tottakai rajat voi ja pitääkin asettaa myös ystäville, mutta jos minun monivuotinen ja aloittajan sanojen mukaan todella tärkeä kaverini alkaisi käyttäytyä häiritsevästi, niin en minä kyllä poliisin pakeille olisi ryntäämässä muutaman viikon pommituksen takia, ellen tuntisi oloani oikeasti uhatuksi. Varsinkin, kun on ilmeisesti mielenterveysongelmia taustalla, koittaisin kyllä hankkia kaverille apua, enkä vaan karistaa häntä pois elämästäni.
Missä on inhimillisyys?
Joku kysyi että montako kertaa olen sanonut miehelle suoraan että häiritsee viestit, niin olen kyllä aiemmin sanonut monesti (siis ennen kuin lopetin miehelle vastaamisen). Varmaan lähemmäs kymmenen kerta ellen enemmänkin. Lupasi lopettaa juttelun hetkeksi mutta siltikin "sortuu aina pistämään vielä yhden viestin". Käy sääliksi.
Eli oletko sä sanonut hänelle ettet tod ole kiinnostunut, ja ettei sinulle riitä mikään hetkeksi lopettaminen? On vähän eri asia sanoa "mulla ei oo just nyt aikaa sun viesteille kun oon niin kiireinen" tai " mua häiritsee sun yhteydenotot niin paljon, että toivon että lopetat viestittelyn kokonaan, sillä en ole kiinnostunut susta millään tavalla"
Pyydä jotakuta miespuolista vastaamaan kun se seuraavaksi soittaa. Ja sanomaan että jättää sut rauhaan. Toimii! Kokemuksella...
Jotenkaan nyt en vaan jaksa uskoo sun, ap, olevan lanssari. Jos olisit niin tietäisit kyllä miten toimoa tuollaisessa tilanteenssa. Tai sitten olet näitä lanssarieukkoja jotka haluaa joka ukon huomion kun työvaatteina o joulutontun vaatteet. Ja ku oha se nyt niin cool olla naisena lanssissa.
Sori nyt vaan, mut seuraavan kerran kun keikalla tapaat poliisia niin kysäses niiltä mitä sun kannattaakaan tehdä. Kannattaako vastailla ja soitella aina silloin tällöin vai oisko mahollisesti fiksumpaa vaihtaa numero, blokata facest, tehdä poliisille ilmotusta ja vaikka laittaa osotetiedotkin salaisiks?