W
Willy H
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksina82:Ja missään vaiheessa ap tai minä ( en nyt ole varma kumpaa tarkoitat ) ei mielestäni sanonut miehen olevan olematon.
Ei, en tarkoittanut että teistä kumpikaan sanoin niin.
Mutta niin se vaan tuntuu menevän. Miestä ei noteerata ollenkaan tärkeässä päätöksenteossa (ellei sitten ole äidin kanssa samaa mieltä), mutta raha kelpaa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksina82:Se että mies kantaa vastuun ja maksaa elatusmaksut ei tee hänestä isää .. Kyllä se isyys sisältää aika paljon enemmän.
Aivan. Juuri tämän takia en edes haluaisi ainankaan omalle lapselleni sellaista isää, joka ei kuitenkaan halua sitä olla. En tarvitsisi ukkoa pelkäksi maksumieheksi. Rahaa saa muualtakin.
Enkä yritä saada sinua tai ketään muutakaa olemaan kanssani samaa mieltä, siksi sanoinkin, että MINUN MIELESTÄNI...
Saa olla erimieltä. Täällä kysyttiin mielipidettä ja minä vastasin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vaan!:Te moralisoijat...älkää aina jaksako..
Siis häh! Ainiin tämä on just niitä tyyppejä, jotka ei voi sietää ihmisiä, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä.
Ap. kysyi "Mitä mieltä olette?" ja mainitsi vielä että "elatusmaksuja en kaipaa". Jossain vaiheessa mieli kuitenkin muuttui, niin eikö siihen asiaan saa sitten mielipidettään antaa?
Omituista porukkaa.