varattu mies S24:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Siis varmaan ihan tämmönen tavallinen tarina, mut mua jäi vaan vaivaamaan... Mies vastasi s24 ilmoitukseeni ja kertoi heti olevansa samasta kaupungista ja varattu. Ilmoitin, ettei oikein kiinnosta, heippa vaan.

Mies lähetti kuitenkin vielä uuden viestin, jossa antoi puhelinnumeronsa, kuvitellen kai tarttuvani siihen koukkuun. Viestissä mies kertoi olevansa tottunut järjestelemään seksielämänsä näin. Toki tartuinkin koukkuun, nimittäin etsimällä hänet numerotiedustelun ja facebookin kautta käsiini.

Facebookista löytyi talvinen kuva miehestä perheineen.

Nyt jäin miettimään, mikä on oikein? Jätänkö perheen rauhaan ja annan olla? Vai laitanko vaimolle viestin, että tämmöistä ukko touhuilee?

Mulle tulee suomi24:ssä ihan suoria seksiehdotuksia miehiltä, kertovat mitä heidän kans pitäis tehdä jne ja sit on tietyt "aikataulut" milloin olis aikaa tapaamiselle, että eiköhän nekin ole varattuja miehiä.

Mun profiilissa siellä ei kerrota kuin ikä, sukupuoli ja kaupunki, että aika vähillä tiedoilla noi lähtee itteensä tyrkyttämään.

On tosi surkea tilanne. En ole itse tehnyt mitään väärää, mutta toki tunnen olevani jo osasyyllinen, niin etten haluaisi nimeäni paljastaa. Jos en taas kerro nimeäni, annan kuvan kuin olisin jo mukana sopassa.

Luultavasti annan asian vaan olla...

Sitten taas, jos olisin itse tuo kuvan perheen äiti, haluaisin kyllä tietää... Varsinkin, jos miehellä tosiaan on jo historiaa tästä, niinkuin uhoaa. :(

No jos on noin onnettoman huono säätäjä, että antaa tuntemattomille tietoja, joista pääsee facebookin kautta perhekuviinkin, niin narauta ihmeessä :D Jos oppis edes paremmaksi valehtelijaksi. Kepee kehari.

Mä laittaisin vaimolle viestin.

Ällötti viime perjantaina baarissa nää varatut miehet, kun pusketaan iholle ja eikä tajuta millään kun sanoo ei, en ole kiinnostunu, eikä mua kiinnosta pätkääkään sun juttus. Yhelle sanoin, että olen kihloissa, enkä tosiaan ala pettämään mun miestä. Alko lässyttää ja sönkkää, että hänkin on kihloissa ja hällä pieni poika. Sanoin vaan, että mee sen emäntäs viereen. Tuli iholle ja alko lätisee, että oot tosi seksikäs. Sanoin vaan, että aha ja tönäsin kauemmas. Toistin jo siinä vaiheessa vihasena, että ei kiinnosta muut miehet. Mulla kotona oma mies ja jos jotain mieheltä tarviin, niin pyydän sitä omalta mieheltäni. Mun kaveri tuijotti silmät pyöreensä vieressä ja sano, että sulla tuntuis vientiä riittävän. Siihen sanoin, että seuraavaa vedän lättyyn, niin että korvissa soi, jos selvää eitä ei tajua. Mua ei saa enää baariin, toi oli jotain, niin oksettavaa toimintaa, että otan pikku kännit kotona ja meen nukkuu. Mutta baariin en lähe enää, tuli sen verran mitta täyteen noita kännisiä, varattuja, vieläpä nuoria örveltäjiä. Tollaset äijät ei tartteis kumppania ollenkaan, kun eivät niitä osaa kunnioittaa ja sitten, vielä lapsia tehty. Oksettavaa touhua!!

Ajattelin tässä, että jos viestin laitan, laitan sen ihan omalla nimelläni facebookissa. En ole mitään väärää tehnyt ja sillä kai sen parhaiten todistan, jos olen itse rehellinen. Huoh.. Siis, kaikkea on tullut nähtyä, enkä ihan vähästä yleensä hätkähdä, mutta tämä ritari kertoi niin laveasti aiemmista kokemuksistaan, etten voinut olla pahoittamatta jo mieltäni.

Jos mies on tottunut hoitamaan seksielämänsä näin, niin pitäisikö siltä kysäistä tietääkö vaimo? Jos vaimo tietää, niin sinun huolesi on turha.

Eihän se hirveen todennäköistä ole, mutta kyllä mä tiedän yhden perheen, jossa vaimo antoi miehelleen luvan etsiä seksiä muualta, koska itseään ei enää kiinnostanut.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";27902733]Itse olisin sen verran kettumainen, että laittaisin viestin. Tosin voi olla, ettei vaimo usko. Viestin viejä usein ammutaan, tiedäthän..[/QUOTE]

Näin. Voi olla ettei vaimo usko, voi olla että alkaa syyttää tai häiriköidä sinua tai mies voi kostaa jotenkin. En lähtisi kertomaan kun kyse on tuntemattomasta, eri asia jos ystävän miehen tietäisin pettävän.

Jos mies on tottunut hoitamaan seksielämänsä näin, niin pitäisikö siltä kysäistä tietääkö vaimo? Jos vaimo tietää, niin sinun huolesi on turha.

Eihän se hirveen todennäköistä ole, mutta kyllä mä tiedän yhden perheen, jossa vaimo antoi miehelleen luvan etsiä seksiä muualta, koska itseään ei enää kiinnostanut.

Tai sitten vaimoa ei vaan pätkän vertaa kiinnosta, eikä halua tietääkään miehensä harrastuksista.

Mä sanoin sille kyllä selvästi, etten ole kiinnostunut varatuista. Mut hän ilmeisesti ajattelee, että olen kenties sitä epätoivoista ryhmää, jota voi käännyttää riittävillä houkuttimilla...

Yhteistyössä