Varmasti jokainen tietää olevansa lihava, laiha, ohuthiuksinen tms, mutta pakkoko sitä on muiden ääneen sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lääkäritkin osaavat olla aika julmia. Olen itse lääkäriopiskelija ja nähnyt ja kuullut kaikenlaista. Mun mielestä esim. epikriiseihin lääkärit kirjoittelee todella törkeitä asioita. Niissähän kuvaillaan potilasta monesti. Aika usein olen törmännyt ek:hin, jotka koskee vaikkapa katkennutta sormea ja potilasta on kuvailtu "huomattavan ylipainoinen, hieman epäsiisti, änkyttävä vanha nainen" jne..

Joo, kokemusta on. :( Tosin tullut joidenkin kateellisten/itse sairalollisesti ylipainoisten suusta. (Huom. itse en koskaan kommentoi kenenkään ulkonäköä, paitsi nyt sitten tässä yhteydessä.)

Olen siro, normaalipainoinen, en siis mitenkään sairaalollisen laiha, mutta hoikka kylläkin. (Ja ihan iloinen siitä, että on hyvä aineenvaihdunta.) Silti, jotenkin ne kys. ihmiset aina ihmettelee, että syönkö mä nyt ihan kunnolla jne... Kyllä sellaiseen menee hermot. Syön nimittäin aivan järkyttävän paljon :D Herkuttelen. :D Isoja annoksia muutenkin, koko ikäni syönyt. :D Minkäs mä sille mahdan, että on hyvä aineenvaihdunta ja ettei ne syömiset näy minussa? Olen iloinen asiasta, mutta niissä tilanteissa kyllä v*tuttaa!

Ja muutenkin se, että toisista pitää kokoajan etsiä niitä vikoja! :( Se kertoo ihmisen oasta epävarmuudesta.

Yhteistyössä