varpaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalervo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hauskaa että varvaskeskustelu sen kuin jatkaa kulkuaan.
Kaupungilla on kiva välillä huomata miten miehet ensimäisenä katselee varpaita, jalkoja ja sitten siitä katse siirtyy hiljalleen ylöspäin. Kun antaa kauniin hymyn palkkioksi niin päivään on taas tullut hieman valoa ;-)

Jaksakaa te kaikki miehet vaan palvoa varpaita ja jalkoja!!!

Mukava että löytyy naisia jotka haluaa että heidän jalkojaan ja varpaitaan palvotaan... Voi kun saisin tuon Pirkon kanssa vielttää yhden illan.. hehe. Terkkuja!

heh, kivasti sanottu Pekka toi ""Voi kun saisin tuon Pirkon kanssa vielttää yhden illan"".
Niin, mitä tekisit mun kanssa, tai mun varpailla, jaloilla? tai älä kerro ;-)) Muut tulee kateelliseksi,..

Oletko pirkko koskaan nuolettanu jalkojasi niin että mies on selällään lattialla ja sä istut tuolilla ja nostat jalkapohjat miehen naaman päälle?

Moi Aino!

Nuolisin mielelläni varpaasi, jalkasi, sääresi... aina ylös asti... ja sieltä vasta nuolisinkin:)

Kiinnostaako? Ihan livenä siis? Olen 3-kymppinen mies Helsingistä.

Kuten jo aiemmin kerroin,hyvin hoidetut,sileät jalat.
Huomenna olen menossa illalla juhliin.Jalkaan edestä ja takaa avoimet,mustat korkeakorkoiset sandaalit.
Päälle punakukallinen,avonainen paita.

Valitettavasti Helsinki on täältä katsottuna turhan syrjässä,useampi sata kilometriä. Mut ehkä täältä pohjoisempaakin löytys joku,on nimittäin vähän haku päällä..

Missähän kaukana sitä noin simpskan tuntuinen Aino hakupäällä sipsuttaa? Kalervo kans vähän kattelee sillä silmällä , että jos tuota ja silleen,ja kukahan miun kans ja tälleen.

No mutta Leo, illalla aikaisin tutimaan,että jaksaa tänä iltana.

Vielä päivä töissä.Illalla suihkuun,ihanantuoksuista voidetta joka puolelle vartaloa ja myös jalkoihin. Pari drinkkiä tunnelman kohottamiseksi, ja ei kun baanalle!

Tuletko sinä?

Pirkolle: Voisit vaikka istua mukavasti nojatuolilla, ja ojentaisit jalkasi minulle hoidettavaksi. Siinä voisi tunti pari vierähtää äkkiä kun antaisin sinulle jalkahoitoa :-)

Se olisi hienoa... vähän hierontaa, suudelmia, nuolemista... Naisen taivas ;-))
Siitäpä voisi lämmetä aika helpolla.
Mukavaa työpäivää Pekka.

Ehei Pekkaseni, kyllä varpaita pitää siinä hoidonkin aikana hellästi nuolla ja imeä, yksi kerrallaan.
Hoidon jälkeen voit sitten keskittyä vain pelkkiin varpaisiin, kokonaan ;-))

Tottakai tekisin juuri niinkuin sinä haluat... nuolisin ja imisin kaikki varpaasi yksitellen... siinä menisi ehkä pari kolme tuntia äkkiä :-) ....voi kun näkisi edes sellaista unta!!!!

Se olisi ihanin uni mitä voisi toivoa!! Olen onnistunut kerran sellaisen näkemäänkin. Voi kun voisi valita unet mitä haluaa katsella, niinkuin elokuvatkin, hehe....

Näin se ikävä kyllä on, illalla ajattelee että nyt näen juuri tuota ihanaa unta ja aamulla huomaa että ei ole katsellut mitään, ainakaan ei muista mitään ;-))
Tai sitten lopetat unelmoinnin ja siirryt haaveista tekoihin :)
Parempi vaihtoehto?

Status
Viestiketju on suljettu.