varpaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalervo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Juu... kerran olen saanut nuolla naisen varpaita, mutta hänkään ei oikein siitä pitänyt!! Kumppanilleni en kehtaa sellaista edes ehdottaa :-)
Miten haluaisit Pirkko pukeutua kun tulisit jalkahoitooni?

Miksi et kehtaa kumppanillesi ehdottaa?
Herätyssss!!!! Otat hellästi syleilyyn, laitat siihen nojatuoliin istumaan ja hierot, nuolet ja imet jalkoja ja varpaita. Eihän nyt kellään voi olla mitään moista vastaan???!!!

Pukeutua.... hmmm... mä olan aika fiilis ihminen, lyhyt hame, paitapusero, kravaatti, korkokengät joista näkee varpaat/korkeakorkoiset sandaalit, sukat ja sukkanauhaliivit. viettelisin sut, hitaasti, antaisin pakit ja vaatisin sut hoitamaan mut kunnolla *naurua*

Pirkolle: Olisiko sinulla vielä sellaiset mustat läpikuultavat pikkuhousut... joista pimppa näkyisi söpösti läpi. Mutta, mutta varmaan joutuisin tyytymään vain katselemaan tuota ihanaa näkyä.... ainakin ekakerralla.

No, en oikeastaan ole ujo, ehkä hiukan. Olisi tosi ihan näky kun sieltä alta pilkottaisi ihan posliini... sitä voisi katsella kauan... antaisitko ehkä sitten vähän nuollakkin sitä, jos oikein nätisti pyytäisin...

Eihän ne siinä jutussa tajunnu että miten naisen varpaanvälit puhdistetaan.... nuolemalla tietenkin. Olisivat maininneet siinä jutussa sen, hehe...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pirkolle: Olen Pirkko ihastunut sinuun!!! hehe... Olet älykäs ja aistillinen nainen, sen olen havaitsevinani. Kunpa näkisin sinut joskus ihan livenä. Veikkaan että olet noin 45v ja söpön näköinen. Asutko ihan eteläsuomessa? Itse asun aika kaukana eteläsuomesta. Kirjoitatko minulle jos annan sp-osoitteen...

Suukkoja sinulle Mussukka!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mukava kun pidit siitä viestistä Pirkkoseni :-)) Onko sinulla minkäväriset hiukset, pitkät vai lyhyet... Illalla kun menin nukkumaan, niin haaveilin sinusta... se karavatti oli kyllä ihana yksityiskohta siinä asussa minkä kuvailit ai,ai... you make me grazy!!! :-)

Mulla on tummat puolipitkät hiukset.
Ikä sulla mun suhteen meni vähän pieleen ;-)) olen nuorempi.
Olen hiukan utelias tietämään minkä ikäinen itse olet ja miten kaukana etelä suomesta?

Asun Oulunläänissä, ja olen kyllä jo ihan sopivan kypsä mies... noin nelikymppinen.... liian vanha? mutta hoikka ja urheilullinen Voisitko sinä sanoa suurinpiirtein missäpäin asut.

Sinähän kiihkeä mies olet ;-))
Eiköhän niitä kauniita varpaita siellä teilläki päin ole???
Ole rohkea ja kokeile.
No mikäs mahtaa se sun s.posti osoite olla?

Status
Viestiketju on suljettu.