A
AnniHelena71harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Kysymys kaikille joilta puuttuu läheltä turvaverkko. Mitä teet siinä tilanteessa kun tuntuu että on itse ihan loppu, eikä lähellä ole ketään kehen turvautua?
Meillä ei ole sukulaistukiverkkoja lainkaan. Toki välillä väsyttää ja olisi kiva saada miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa mutta kun kumpikin tekee tasapuolisesti kotitöitä ja on lasten kanssa ei elämä mene liian raskaaksi. Valvomisisia on vuoroteltu. Ja vuorotellen käydään tuulettumassa ulkona, kunhan lapset vähän kasvaa aiotaan käyttää lastenhoitopalveluja ja sitten sa ehkä paremmin ystäväperheitäkin vastavuoroiseen hoitoon mukaan.