E
elli---
Vieras
olen nyt 3 vuotta odottanut ja antanut uusia mahdollisuuksia, ei jaksaisi, en ees ymmärrä miten olen niin ihmisenä muuttunut että oon kuin "tallottu". mies on kaikinpuolin ulospäin ok ja ihana ja kaikkee mutta.. minun lapselleni ihan erilainen kuin 2 omalle biolog. minkä tavallaan ymmärtäisinkin jos kyse ois siitä et oltas alettu oleen ja ois ollut jo isompi laps, mutta kun laps oli 2v kun alettiin ja hän oli tosi tosi tosi ihana ja NORMAALI tälle,touhaili,jutteli,tykkäs. sitten yhtäkkiä pam, kaikki muuttuu ja lapsesta ei enää löytynytkään MITÄÄN positiivista =(. vain kaikki negatiivinen. ei kestänytkään alkavaa uhmaa.. tätä tahimista ollut nyt 6vuotta. lisänä minusta mustasukkaisuus ja epäilyt jotka on käsittämättömiä. en saisi käydä missään.olin 4v kotona. nyt kun olen työelämässä (yrittäjä ja opiskelu,silti olen lastenkanssa paljon ja hoidan kotia jne) ja jopa välillä käynyt jossain kun häntä ei kiiinnosta, kuitenkin ystäviäni kiinnostaa minunkin seura ja välillä on ihanaa saada parantaa maailmaa jne. enmä tiä. silti en saa aikaiseks erotaaan... kerran jo tein sisäisesti sen päätöksen ja olin valmis siihen, sitten kun toinen itki mahdollisuutta, en pystynytkään... toivoisin jotain muuta kuin haukkumis kommentteja...=(