Vaunukatastrofi!! A P U A ! ! *kuvia lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä menisin sinne Johannaan valittamaan, että heidän myymänsä lauta rikkoi vaunut :kieh:

:laugh: Näin mun pitäis kyllä tehdä. :D

Chef: oletko sä miettinyt, että veisit ne kärryt ihan suutariin? Mun sisko vaihdatti omiin vaunuihinsa nepparit suutarissa, ja hyvät niistä tuli. =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mä menisin sinne Johannaan valittamaan, että heidän myymänsä lauta rikkoi vaunut :kieh:

:laugh: Näin mun pitäis kyllä tehdä. :D

Chef: oletko sä miettinyt, että veisit ne kärryt ihan suutariin? Mun sisko vaihdatti omiin vaunuihinsa nepparit suutarissa, ja hyvät niistä tuli. =)

No en mä nyt noin fiksu osaa olla!!!

Mikset sä heti sanonut, että suutarikin osaa moisen homman tehdä...tollo :laugh:

Mutta Myllyn suutarille en noita kyllä vie...se kun pilas ne mun vaaleat (nykyisin vaaleat mustin rasvaläikkätehostein) mokkasaapikkaatkin :'(

Mutta Turun keskustassa on ainakin hyvä (ja komea!) suutari :saint: Jos vaikka sille sitten soittas ja kyselis että voiskohan se tuon korjata *räpsyttää silmiä* :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mutta Turun keskustassa on ainakin hyvä (ja komea!) suutari :saint: Jos vaikka sille sitten soittas ja kyselis että voiskohan se tuon korjata *räpsyttää silmiä* :laugh:

Naantalin keskustassa on ihan taidokas suutari kanssa, mutta se ei kyllä ole lainkaan komea. :D Mulle tuli ihan oikeasti nyt vasta mieleen, että hemmetti, suutarihan sen laittaa. :D Ei kyllä sitten ole BRION nepparit, mutta luulisin että ihan hyvät kuitenkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pena:

Jep, tuo tänne vaan.

:laugh:

Pena olis kuule ihan valmista kamaa kun sä menisit maha pystyssä ja vauva kainalossa silmiäsi räpsyttelemään. :D Sun viehätysvoima on niin suunnaton. :heart:

Naantalin keskustassa on ihan taidokas suutari kanssa, mutta se ei kyllä ole lainkaan komea. :D Mulle tuli ihan oikeasti nyt vasta mieleen, että hemmetti, suutarihan sen laittaa. :D Ei kyllä sitten ole BRION nepparit, mutta luulisin että ihan hyvät kuitenkin. :D

Jep, tuo tänne vaan.

No ehkä sekin saattas sitten kelvata :saint:

Mutta jos sillä ei ole aitoja neppareita, niin pitää kyllä nyt vielä vähän miettiä...kato kun jos sillä komeella kuitenkin ois noita ihan merkkituotteitakin :ashamed: No ei maar...ihan sama mitkä hilavitkuttimet tuohon iskee, kunhan toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Pena:

Jep, tuo tänne vaan.

:laugh:

Pena olis kuule ihan valmista kamaa kun sä menisit maha pystyssä ja vauva kainalossa silmiäsi räpsyttelemään. :D Sun viehätysvoima on niin suunnaton. :heart:

Näin luulen mäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:

Jep, tuo tänne vaan.

:laugh: No nythän se Ranen salattu persoonallisuus paljastui. :laugh: niitten mun nilkkureitten korkolaput pitäis TAAS uusia, ei ne kestä käyttöä. :D

Jep, tuo tänne vaan.

:laugh: No nythän se Ranen salattu persoonallisuus paljastui. :laugh: niitten mun nilkkureitten korkolaput pitäis TAAS uusia, ei ne kestä käyttöä. :D

Ja paljastuikin muuten kunnolla...meinaan tuo suutariliike on blaa blaa JÄRVINEN...eli Pena onkin siis The Pena Järvinen Keravalta, töissä Naantalissa :laugh:

Jep, tuo tänne vaan.

Mikäs valerane siellä mellastaa

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Keravan Rane:

o ou...nyt ei bkm:n rattaat taida tullakaan kuntoon...

No.. eipä se suutari muutenkaan mun rattaitani sais korjattua, ei taida kuulua suutarin toimenkuvaan. :( Mä alan kohta soittelemaan jos niihen kärreihin saisi sitä varaosaa. Mutta chef voi kuitenkin mennä räpsyttelemään Ranelle/vale-Ranelle silmiään uusien neppareiden toivossa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Keravan Rane:

o ou...nyt ei bkm:n rattaat taida tullakaan kuntoon...

No.. eipä se suutari muutenkaan mun rattaitani sais korjattua, ei taida kuulua suutarin toimenkuvaan. :( Mä alan kohta soittelemaan jos niihen kärreihin saisi sitä varaosaa. Mutta chef voi kuitenkin mennä räpsyttelemään Ranelle/vale-Ranelle silmiään uusien neppareiden toivossa.

Mutta se vauvatalo johanna...jos se myi Brioa, niin kyllä heiltä varmaan saa myös varaosia ja jollei saa, niin ainakin osaavat antaa huollon numeron.

:( MÄ EN ALA!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Viimein sain Oz-babysta jonkun kiinni ja sieltä sai kyllä aika kylmää kyytiä. :'( Täti oli kyllä auttavainen, otti mun numeron ylös ja lupasi soittaa maahantuojalle ja kysyä onko varaosaa, ja sitten soitella mulle takaisin LOPPIAISEN JÄLKEEN. |O No, joka tapauksessa tylympi uutinen oli se, että näissä vaunuissa kuulemma maksimiaika on yleensä se 4-5 vuotta että varaosia saa, ja sen jälkeen ei sitten mitään ole tehtävissä. MÄ EN ALA!!! Kyllä noita rattaita nyt oli tarkoitus vielä hyvän aikaa käyttää, ja siksi mä sen seisomalaudankin ostin, että saa molemmat lapset tarvittaessa kyytiin eikä tartte niitä P****EEN tuplia roijata aina mukana.

Mä en ala, mä en kestä, mulla menee hermo ja mua ahdistaa. :'( Hyvää Uutta Vuotta vaan meille. :|

:( MÄ EN ALA!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Viimein sain Oz-babysta jonkun kiinni ja sieltä sai kyllä aika kylmää kyytiä. :'( Täti oli kyllä auttavainen, otti mun numeron ylös ja lupasi soittaa maahantuojalle ja kysyä onko varaosaa, ja sitten soitella mulle takaisin LOPPIAISEN JÄLKEEN. |O No, joka tapauksessa tylympi uutinen oli se, että näissä vaunuissa kuulemma maksimiaika on yleensä se 4-5 vuotta että varaosia saa, ja sen jälkeen ei sitten mitään ole tehtävissä. MÄ EN ALA!!! Kyllä noita rattaita nyt oli tarkoitus vielä hyvän aikaa käyttää, ja siksi mä sen seisomalaudankin ostin, että saa molemmat lapset tarvittaessa kyytiin eikä tartte niitä P****EEN tuplia roijata aina mukana.

Mä en ala, mä en kestä, mulla menee hermo ja mua ahdistaa. :'( Hyvää Uutta Vuotta vaan meille. :|

Laita kultsi kuva ongelmasta niin koitan keksiä siihen ranemaisen pikakorjauksen

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
siis miten niin et saa :o kyllähän sen pitäis yhdellä kädellä sujua :xmas:

Siis mä olen todellakin NIIN huono äiti että en vaan saa. :ashamed:

perin huolestuttavaa B) kyllä mä ainakin kannat rattaat pään päällä, vauva roikkuu hampaissa, 2v reppuselässä ja vielä monta kassia ostoksia kummassakin kädessä. siis jos tulis tarve liikkua bussilla :saint:

ja paskanmarjat, hyvä jos tyhjät rattaat saan nostettua :laugh:

:laugh: :D

Harmillisen vaikealta paikalta vaikuttaa noin äkkisteen korjata. Taitaa olla valualumiinikomponentti, joka on murtunut. Mietitään nyt kuitenkin. Ja odotellaan mitä Rane sanoo, jos vaikka jotain keksis.

Yhteistyössä