Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Niin, ja on chef:inkin ideat ja mukanaolo myös aina yhtä sykähdyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin...kukkakuvioteipillä![]()
Onko Pena jäänyt liian vähälle BKM:än huomiolle kun noin kiukututtaa?
:hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Niin, ja on chef:inkin ideat ja mukanaolo myös aina yhtä sykähdyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin...kukkakuvioteipillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
Pikavirityskorjauksena on kaksi vaihtoehtoa.
1. Haet rautakaupasta kunnon liimaa esim. jotain kaksikomponentti kamaa ja liimaat nivelen liima säästämättä. Tosin tämäkään ei välttämättä kestä.
2. Toinen rumemmannäköinen, mutta kestävämpi tapa jäykistää nivel on se, että käyt putkifirmassa taivututtamassa siihen rinnalle teräsputken jonka teippaat esim ilmastointiteipillä vanhoihin putkiin kiinni.
Et ole tosissas...jeesusteippiä?!? No juu ei...on liian ruma.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en tiedä kuka teistä on kenenkin mesekaveri, enkä ole kiinnostunutkaan, mutta mua nyt ei ainakaan auta tippaakaan se, että toiset haukkuu toistensa neuvoja täällä kärkevään sävyyn.
Mulla ei ole komponenttiliimaa eikä jeesus- eikä kukkateippiäkään. Mutta sinänsä niistä varmasti on jotain väliaikaisapua, kiitos siis niistä ehdotuksista. Missään tapauksessa ainakaan liimaa mun ei kannata näillä käytännön taidoilla ruveta siihen läträämään tai sitten siinä vaunussa on kohta kiinni mun koko käteni. Vauvattareen laitoin vielä sähköpostia josko sieltä saisi tietoa varaosista. Näillä tiedoilla olen lannistunut nainen ja sukellan peiton alle suklaalevyn kanssa. Se ei korjaa vaunuja mutta suo tarvittavaa lohdutusta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en tiedä kuka teistä on kenenkin mesekaveri, enkä ole kiinnostunutkaan, mutta mua nyt ei ainakaan auta tippaakaan se, että toiset haukkuu toistensa neuvoja täällä kärkevään sävyyn.
Mulla ei ole komponenttiliimaa eikä jeesus- eikä kukkateippiäkään. Mutta sinänsä niistä varmasti on jotain väliaikaisapua, kiitos siis niistä ehdotuksista. Missään tapauksessa ainakaan liimaa mun ei kannata näillä käytännön taidoilla ruveta siihen läträämään tai sitten siinä vaunussa on kohta kiinni mun koko käteni. Vauvattareen laitoin vielä sähköpostia josko sieltä saisi tietoa varaosista. Näillä tiedoilla olen lannistunut nainen ja sukellan peiton alle suklaalevyn kanssa. Se ei korjaa vaunuja mutta suo tarvittavaa lohdutusta.![]()
Myönnä pois, tarvitset jokakodin ranen miehekses
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Myönnä pois, tarvitset jokakodin ranen miehekses
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:no, kyllä mä kieltämättä miehenkin voisin tänne ottaa, mutta toden puhuen mulla ei juuri nyt ole mielessä Rane eikä rane
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:no, kyllä mä kieltämättä miehenkin voisin tänne ottaa, mutta toden puhuen mulla ei juuri nyt ole mielessä Rane eikä rane
Hienoa!
Joku BKM:llä kuitenkin on kiikarissa!
Joku mielessä.
On siis toivoa,
ja ehkä paljonkin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:no, kyllä mä kieltämättä miehenkin voisin tänne ottaa, mutta toden puhuen mulla ei juuri nyt ole mielessä Rane eikä rane
Hienoa!
Joku mielessä.
On siis toivoa,
ja ehkä paljonkin.
![]()
No en mä sanonut että mulla joku kiikarissa on.Mä vaan sanoin, että mulla ei ollut rane mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja BKM:no, kyllä mä kieltämättä miehenkin voisin tänne ottaa, mutta toden puhuen mulla ei juuri nyt ole mielessä Rane eikä rane
Hienoa!
Joku mielessä.
On siis toivoa,
ja ehkä paljonkin.
![]()
No en mä sanonut että mulla joku kiikarissa on.Mä vaan sanoin, että mulla ei ollut rane mielessä.
Onhan nämä nyt automaattisesti toisensa poissulkevia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä siellä on sanottu mistä vaunut ostettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Pyytäsit lastesi isää hommaamaan uudet kärrit muksuillenne
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Pyytäsit lastesi isää hommaamaan uudet kärrit muksuillenne
No se nyt ei tässä ole vaihtoehto. Eikä hänellä varmasti ole sellaisia rahojakaan. Miehellä on usein ollut minuun lähestymiskielto, niin parempi pysyä erossa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunakohan rungolla takuuta?
Me ostettiin v. 2000 brion alumiina yhdistelmät ja rungolla takuuta 10 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
1. Haet rautakaupasta kunnon liimaa esim. jotain kaksikomponentti kamaa ja liimaat nivelen liima säästämättä. Tosin tämäkään ei välttämättä kestä.
2. Toinen rumemmannäköinen, mutta kestävämpi tapa jäykistää nivel on se, että käyt putkifirmassa taivututtamassa siihen rinnalle teräsputken jonka teippaat esim ilmastointiteipillä vanhoihin putkiin kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunakohan rungolla takuuta?
Me ostettiin v. 2000 brion alumiina yhdistelmät ja rungolla takuuta 10 vuotta.
Ahaa, tota mä en tiedäkään. Vaunuille itselleen annettiin takuuta muistaakseni 3-4 vuotta, mikä on nyt mennyt jo umpeen siis. Soitin yhteen liikkeeseen Turussa, ja siellä sanottiin, että yleensä 4-5 vuotta vanhempiin vaunuihin ei saa lisäosia. :/ Mutta lupasi kuitenkin soittaa maahantuojalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pimppa:Pyytäsit lastesi isää hommaamaan uudet kärrit muksuillenne
No se nyt ei tässä ole vaihtoehto. Eikä hänellä varmasti ole sellaisia rahojakaan. Miehellä on usein ollut minuun lähestymiskielto, niin parempi pysyä erossa vaan.
Huomenna soitat sossuun ja vaadit rahaa uusiin kärryihin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
Kieltämättä jeesusteippi kävi kanssa mielessä :ashamed: