V
"vieras"
Vieras
Olin juuri tarkkailussa sairaalassa 2-viikkoisen vauvani kanssa, kun kattolista kaatui pienokaisen päälle ja osui tietysti justiinsa päähän. Oltiin tarkkailussa varoiksi yksi yö, vaikka vauvan vointi tuntui ihan hyvältä eikä ollut mitenkään poikkeavan unelias tai laiska syömään. Sanoivat puhelimessa, että aina on mentävä varoiksi näytille noin pienen kanssa! Luulisin, että teille sanottaisiin samoin. Meille kävi siis niin, että kattolista kaatui ensin mun päähän ja vasta sitten se osui vauvaan ja tosiaan siltikin pyydettiin lähtemään sairaalaan näytille. Vaikka minä siis olinkin pehmittänyt iskua hiukan ennen kuin se lista kopsahti vauvan päähän.
Ja tuosta itkemisestä sanoivat, että on nimenomaan HYVÄ, JOS VAUVA ITKEE HETI. Hiljaisuus olisi pahempi juttu. Tuskin teidän vauvalle mitään erityisen pahaa on sattunut, mutta sinuna menisin näytille varoiksi. Et tosiaan voi tietää, onko esim. niska retkahtanut jotenkin. Noin pienestä on niin paha mennä sanomaan...
Ja tuosta itkemisestä sanoivat, että on nimenomaan HYVÄ, JOS VAUVA ITKEE HETI. Hiljaisuus olisi pahempi juttu. Tuskin teidän vauvalle mitään erityisen pahaa on sattunut, mutta sinuna menisin näytille varoiksi. Et tosiaan voi tietää, onko esim. niska retkahtanut jotenkin. Noin pienestä on niin paha mennä sanomaan...