vauva 7vko eikä nuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
syö tissiä 10min-40min(jopa tunnin) torkahtaa muutamaksi minuutiksi ja herää taas. koko päivä tätä, viimeksi pitkän pätkän eli tunnin yhtä mittaan nukkui ennen klo11. sen jälkeen nukkunut varmaan n1tunnin yhteensä ja tosiaan muutaman minuutin pätkissä. :o apua

Anna nyt hitossa sille lapselle korviketta. Vanhemalla on velvollisuus taata lapselleen riittävä uni. Ja ravinto. Ei valvottaa nälkäistä lasta. Mene vaikka lastenlääkärille juttelemaan tilanteesta, jos et itse halua tehdä korvikkeenantopäätöstä.

Niin ja jos tyytyväinen,niin en sotkisi korvikkeita tähän.Koska sitten maitosi ei vastaa kysyntää.Mutta valinnan teet itse,haluatko imettää vain,vai...
Meilä tänään 1 v tyttö vieläkin,vaikka juo jo tavismaitoa,niin joku päivä ei ime kuin kerran kaksi ja sitten on päivä kun koko ajan pyytää tisua.Eli vauvat pitävät maidontuotantoa yllä.Koita nukkua päivällä kun imetät niitä superpitkiä imuja.Jos meinaan vaavi sun ainokainen

ei tää öitäkään hyvin nuku. mä oon ihan pöhnässä tän takia. viime yönä nukahti joskus 22aikaan, minä itsestä riippumattomasta syystä klo23, nukkui 2saakka kai 1heräämisellä, tai sit nukku koko ajan, mutta 2-4oli hereillä=tissiä,kantamista,hyssyttelyä,tissiä. nukahti 4aikaan ja heräsi 5.30syömään tissiä lopetteli lähemmäs klo6, miehen kello soi 6,30 lähtivät esikoisen kanssa 7.30 (jonka ajan valvoin kun oon herkkäuninen) vauva heräsi klo8syömään. mä tarviin unta :'(

Vähän samanlaisia päiviä meilläkin välillä...
Ja juuri saatiin vauva 5vkoa sänkyyn nukkumaan. :heart:
Mutta hei, meillä vauva tekee välillä öisin tota että imetän niin alkaa ähisemään... viime yönä sitte kokeilin kikkaa jota olen kuuden aikaan usein tehnyt kun ei meinaa enää nukkua niin vein vauvan siis vaunuihin. Ilman mitään hyssyttelyä sinne jäi heti ja nukkui siellä 02.30-07.00!!! Veikkaan, että haistaa tarkkanenäisenä sen maidon joka häiritsee!!!

Meillä oli toisen kanssa ihan samanlaista + että tytöllä oli vissiin viel koliikki.
Anna ihmeessä vähän edes lisämaitoa. Eikö mies voisi vaik päivällä hoitaa vauvaa et saat nukkua?

toisenlaisiakin päiviä on siis sellasia että nukkuu vähän paremmin. mies ei just pysty auttaa kun mies joutu illalla lähtee päivystykseen enkä tiedä milloin sairaalasta pääsee pois, näin se vaan tilanne muuttuu aamulla oli vilä ok. mutta toisaalta ei se mies tissiksi voi muuttua. mä vaan pelkään että mitä tää mulle tekee,koska loppuu jaksaminen? kun kaikki kotityötkin on mun harteilla tähän päälle

Ei se korvikkeen anto välttämättä lopeta imettämistä. Itse annan iltaisin usein imetyksen lisäksi hieman korviketta ja ei ole maidon tulo tisseistä yhtään vähentynyt sen vuoksi, mutta lapsi on tyytyväisempi ja se on minulle tärkeintä.

pahoittelen äskeistä kielenkäyttöä,mä oon loppu. mä en tajua miten tässä näin kävi, koska esikoinen heräili 1v 10kk öisin ja nyt on vasta 7vko takana(mutta tää on erilaista) ja mä oon loppu :'( vauva nukkuu kinalossa. välillä olen kokeillut että nukkuu olohuoneessa sitterissä(ohut tyyny koko vauvan alla niin nukkuu samassa asennossa kuin sängyssä)mut eipä auta

Yhteistyössä