V
vieras
Vieras
Mä en ymmärrä niitä jotka on onnistunut imetyksissään ettei ne tajua ettei kaikilla mene niin? Vaikka mitä tekisi. Tyyliin tulee sitä kun vaan imetät!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä niitä jotka on onnistunut imetyksissään ettei ne tajua ettei kaikilla mene niin? Vaikka mitä tekisi. Tyyliin tulee sitä kun vaan imetät!
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Miksi se on niin vaikea uskoa, että kaikilla ei sitä maitoa vaan tule.
Onko tosiaan parempi huudattaa vauvaa nälässä kuin antaa korviketta?
Mun on vähän vaikea usko, kun koko ajan kerrot ettei pumppaamalla tullut. Se ei kerro mitään maidon määrästä. Itsekään en ole pumppaamalla saanut, mutta silti olen jo reilun vuoden imettänyt
Toki maito voi vähentyä ensin, jos ei syö, juo, stressaa jne, mutta jos imetys on hyvin alkanut ja vauva vasta 2 viikkoa niin tuskin se maidon tulo yhtäkkiä vaan loppuu.
No sanon vaan, että vauva asui rinnalla ja imi, mutta heti oli nälkäinen otti kunnon annoksen korviketta.
Pumppaamalla ei tosiaan tullut. Mutta eipä ilmeisesti imemälläkään,koska veti kunnon annoksen korviketta.
Mitä tässä on vaikea uskoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä niitä jotka on onnistunut imetyksissään ettei ne tajua ettei kaikilla mene niin? Vaikka mitä tekisi. Tyyliin tulee sitä kun vaan imetät!
AP pyysi neuvoja imetykseen, niitä hänelle annetaan!
Ei neuvoja korvikkeen antoon.