Vauva nukahti lattialle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja happy mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

happy mama

Vieras
Ja minä olen niin onnessani! :heart: Meidän alkutaival on ollut itkuinen (paaljon masuvaivaa) ja vauva on nukahtanut vain syliin, hyssytellen, surkeasti itkien. Ongelmat ovat jo takanapäin ja on vieläkin jotenkin helpottavaa, kun lapsi nukahtaa omatoimisesti, vailla tikahduttavaa itkua. Nyt pääsi käymään näin, että siinä leikittiin leikkimatolla ja pian alkoi silmät lupsahtelemaan kiinni. Varovasti kannoin omaan sänkyynsä, eikä herännyt! :)

Ihanaa! Meillä huonounisuutta kesti ekat 6kk ja se tunne kun lapsi alkoi itsekseen nukahtaa jopa omaan sänkyyn ja nukkumaan edes muutaman tunnin putkeen oli MAHTAVA!!! Tsemppiä teille ja AURINKOA!

Alkuperäinen kirjoittaja q:
muuten ihan hyvä, mutta nyt vauva pelästyy kun herää sängystään eikä sieltä mihin oli nukahtanut

Höpön löpön. Jos vauva nukahtaa auton turvaistuimeen, jätätkö sen autoon nukkumaan ettei se vaan säikähdä herättyään sisältä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
muuten ihan hyvä, mutta nyt vauva pelästyy kun herää sängystään eikä sieltä mihin oli nukahtanut

Höpön löpön. Jos vauva nukahtaa auton turvaistuimeen, jätätkö sen autoon nukkumaan ettei se vaan säikähdä herättyään sisältä?

Anteeks, meillä ainakin vauva pelästy sitä jos jostain muualta siirsin sen omaan sänkyynsä nukkuun,parku hullun lailla kun heräs. en mä millään pahalla, mainitsin vain, en tiennyt sen olevan kiellettyä! Ja en jättänyt autoon nukkumaan,siirsin kaukalossa kyllä sisälle,mutta oli yleensä lähettyvillä että sitten kun alkoi heräillä olin lähellä ja näki kuitenkin minut...

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

Anteeks, meillä ainakin vauva pelästy sitä jos jostain muualta siirsin sen omaan sänkyynsä nukkuun,parku hullun lailla kun heräs. en mä millään pahalla, mainitsin vain, en tiennyt sen olevan kiellettyä! Ja en jättänyt autoon nukkumaan,siirsin kaukalossa kyllä sisälle,mutta oli yleensä lähettyvillä että sitten kun alkoi heräillä olin lähellä ja näki kuitenkin minut...

Onhan ne yksilöitä vauvatkin tosiaan. Meillä oli niin huonouninen kaveri, että sille oli ihan sama missä ne pikkutirsansa veti ja mistä heräs :D