Kertokaas miule, miten kauan menee ennenkuin vauva oppii nukahtamaan ilman tisua, kun tähän asti on sitä tarvinnut. ?Tilanne siis on tämä: Vauvamme, nyt reilut 2 kk, on tottunut nukahtamaan aina tissi suussa. Nyt alkanut homma mennä pari viikkoa rajusti siihen suuntaan, että nukahtaa tissi suussa ja herää viiden minuutin jälkeen (joskus ei mene sitäkään) ja alkaa itkemään tissiä, no minä tuikkaan tisn suuhun ja vauva taas nukahtaa herätäkseen taas hetken päästä kun tissi ei olekaan suussa. Hän nukkuisi hyvin jos tissi vaan olisi suussa tai siinä ihan poskea vasten. Toisin sanoen minun tulisi olla aina hänen vierellään ja minun järkeni/jaksamiseni ei siihen rupea enää!!! Tänään päätin aloittaa "unikoulun" ja syöttää hänet istualleen ennen nukkumaan käyntiä ja laittaa sitten sänkyyn...nyt päiväunille käynti vaati reilun tunnin ja noin 25 rauhoittelu/tutin suuhun laitto kerran. Mutta nukahti! :attn:
Sanotaan että vauvat ovat nopeita oppimaan uusia juttuja, mutta miten nopeasti vauva voi oppia tissittömän nukahtamisen? Miten teillä muilla? Itse pelkään, että illan tullen annan periksi ja tuikkaan tisun taas suuhun, kun muutenkin vauva tykkää illalla itkeskellä.
Sanotaan että vauvat ovat nopeita oppimaan uusia juttuja, mutta miten nopeasti vauva voi oppia tissittömän nukahtamisen? Miten teillä muilla? Itse pelkään, että illan tullen annan periksi ja tuikkaan tisun taas suuhun, kun muutenkin vauva tykkää illalla itkeskellä.