Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvänen aika sentään! Miksi sinne pitää soitella hakuajan päätyttyä? Jos ne valitsee sut haastatteluun, kysele sit lisää, jos ei, niin et varmaan täyttänyt kriteerejä. Vai eikö firma ehkä täytä sun kriteerejä??? Korjaa nyt vähän asennettas.
Häh? Koska hakuprosessit kestää joskus ikuisuuksia. Enkö saa olla kiinnostunut siitä, että onko minulla mahdollisuuksia työpaikkaan (eli millaiset ne tietyn asian vaatimukset olivat) ja että millä aikataululla homma etenee? Jos vaikka minulle tarjotaa toista työtä, niin haluaisin tietää, miten tämä, kenties mieluisamman työpaikan haku, etenee?
Sinun mielestä pitää vaan kiltist nöyristellä ja armollisesti odottaa, mitä työnantaja suvaitsee tehdä. Kyllä, ainakin ennen, rekrytointi oli kahden kauppa, eikä mitkään orjamarkkinat.