Vauvahaaveet 15 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TORSTAI 20.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------24/25-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------20/31-34---------------4-----------Esikoinen kyseessä
Minmie----------14/30-31---------------1----------Poika 01/08

Jatkat vaan tikuttamista minmie, kyllä se viiva sieltä vahvistuu! Mulla oli toisiaan tässä kierrossa 3pvä ovistesti plussaa... Ei kylläkään jaksettu hyödyntää ihan kunnolla :(.

Toivottavasti ette todellakaan joudu odottelemaan pikku-kakkosta yhtä kauan kun esikoista.

Heippa kaikille!

Ajattelin tännekin nokkani tunkea (oon kirjotellu jotain tuolla muualla...)
meinaan meillä jännätään myös olenko raskaana vai en... :D
Oviksen bongasin ja pupuiltua tuli (ei tarvinnu kahdesti ukkoo käskeä...)
ja nyt seuraava asia on venata vielä viikon verran että sais varman tuloksen...
Jännittää ihan älyttömästi :)
Testi tossa oottelee tekijäänsä...
Kaikki ovelin juttu on se että kyseinen "pupuilu" kerta oli just ennen ovista (että jos tärppi kävi niin luultavasti silloin..)

Höh... lähetin ton ennenkun sain kirjotettua loppuun!!! Sori...
Siis sekstaamisen jälkeen mies sano mulle että "musta tuntuu että nyt tais tärpätä"
ja raskausoireita kyllä on (ainakin olevinaan) paljon...

Mutta jos NYT lähettäis tän viestin lopunkin kunnialla..... ;)
(oikein tekniikan ihmelapsi.. )

Tervetuloa vaan tänne jännäilemään RamonaR! Mitkäs sulla on kiertopäivät niin lisäilen tuohon listaan?

Toivotaan että tärppää... Onko kyseessä esikoinen vai onko jo siunaantunut jälkikasvua? Monettako kiertoa yritätte?

Kiva kun huolitte mut mukaan remmiin! :D
Siis, mistäs sitä alottais, eli esikoista yritämme (2.kierto menossa) ja kiertopäivä on nyt 21/29-32
Mun oireilut on pieni kuume, mahan nipistely, arat rinnat, koko ajan nälkä ja vessassa saa juosta koko ajan. Pahin on toi mielenmyllerrys ;) saan aika hillittömiä kohtauksia välillä.. (siis saatan ensin itkee,sit nauraa sitä itkemistä ja sit taas itkee kun tunnen itteni niin hölmöks... :D) Sitten on myös finnit ja närästys mut niitä on ollu muutenkin aina, nyt tuntuu vaan olevan enemmän, ainakin finnien kohdalla kun selkä kukkii kamalasti...
Mua vaan pelottaa kauheesti että kroppa tekee mulle tepposia kun toivon sitä vauvaa niin älyttömästi.... Sen näkee sit reilun viikon päästä miten on..

Aloin just tota Ramonan viimesintä lukiessani miettimään, et mulla ei ollu ton pojan kanssa juuri mitään oireita. Laskujeni mukaan olin Pariisissa kiinnittymisen aikoihin ja lento kotiin oli normaalista poiketen kauheeta tuskaa. Mulla oli siellä lentokoneessa niin huono olo, et pohdin, et on joko tosi kökkö kapteeni taikka ilmakuoppia tai jotain, koko matkan pidin silmällä yrjöpussia. Ja sitten ei mitään. Menkat oli pari päivää myöhässä ja siks tein testin ja vielä pari lisätestiä, et uskoin,mut aloin uskoo olevani raskaana vasta kun se alkoi näkyä ulospäin ja vauvan liikkeet tuntumaan. Samoihin aikoihin tuli sit jo muitakin juttuja, sitä närästystä ja levottomia jalkoja ja rinnat alkoi heruttaa. Ja ne liitoskivut... Edes sydänäänet tai ultrat ei saanu sitä raskaana olemisen riemua tulemaan, en vaan sit sen neljän vuoden yrityksen jälkeen ottanut uskoakseni.

Silloin kesällä kun oli se keskenmeno, niin tilanne oli ihan toinen. Mulla vaan oli sellanen olo, että olisin ollu raskaana ja sit ne nännit muuttui, en ees pahemmin yllättyny sitä ekaa haamua. Olin siihen kyllä mielessäni laskeskellut päiviä ja jos se olis ollut elinkelpoinen vauva, niin se ois ollu ehta "juhannusvauva", silloin alkunsa saanut.

Tätä tän kierron tikkuilua on kyllä koitettu puputtaa vaikka ihan varmuuden vuoks reilusti normaalia enemmän. Toivon vaan, ettei nyt sit tuu sellanen kauhee odotus-jännäys-paniikki, joka pistää koko kropan sekasin. Oon ennenkin tehnyt raskausoireitaihan vaan sillä et oon toivonu niin kauheesti olevani raskaana, et menkat on jääny välistä kokonaan ja oon oksentanu aamusella jne, testit kuitenkin ollu puhtaita negoja ja seuraavat menkat tullu tasan oikeeseen aikaan. Noita tapauksia on pari. Aika reilusti ennen ton esikon alkua.

Toisaalta toiveet on korkeella, kun se tän päivänen tulos oli kyl selkeesti tummempi, kun eilinen (jonka kaivoin roskista vertailua varten), vaikkakaan ei yhtä tumma tai tummempi, kun se kontrolliviiva. Se kontrolliviivakin on vähän hailakanlainen ja jos tota tahtia testiviiva tummuu, niin ehkä jo huomenna, viimeistään ylihuomenna pitäs olla samaa tummuutta. Ja sitten siihen päällese, et sen ainoon kerran kun aikasemmin oon tikuttanu ovisplussan, niin sain plussattua raskaustestinkin, niin kai sitä odottaa ja toivoo, et nytkin osuis...
Pelkään, et tää koko homma pyörii nyt vaan liikaa päässä ja sen on ennenkin todettu olevan aika hyvä ehkäisy keino...

Perjantai 21.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------25/26-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------21/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------15/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------22/29-32---------------2----------Esikoinen

Noniin, tänään mielestäni se tikku oli positiivinen. Siis molemmat yhtä tummia. Vähän myöhemmin kun katsoin, oli se tulosviiva ehkä hiukan haalistunu, mutta kai se pitää pupuilla sen mukaan, et huomenna tai viim. ylihuomenna irtoo. Alavatsan jomotuskin saattais olla kyl ihan hyvä merkki. Ei mitenkään kovasti satu, ei vihlo, mut silleen pehmeesti jomottaa. Ja kun tää tikutus on tältä kierrolta ohi, niin alkaa se jännäys.

Ei millään jaksaisi tätä piinailua!!!

Onneksi menen viikonlopuksi töihin (lue lomalle, kun pääsee kotoa vähäksi aikaa pois), niin saa ajatuksia vähän pois näistä vauva asioista...

Meinasin jo aamulla taas testata, mutta sain hillittyä itseni! Jos ei menkkoja kuulu viikonloppuna niin testailen sitten maanantaina.

Hyvää viikonloppua kaikille! Pistäkäähän ovisaikoja elelevät peitot heilumaan!

Kyllä mä ajattelin vielä ainakin huomenna testata,varmuuden vuoks. Jännää piisaa sullakin.

Pitää tähän nyt laittaa, kun ihan just sain viestin ystävältä, jolla on paha PCO, tyttö oli tullut!

Joo-o...Mäkin testasin tänään jo ja negaa näytti...
Mut en luopunu toivosta vielä, voi olla ettei vaan testillä näy vielä...
Hulluks tässä kyllä tulee kun tätä himassa yksin pähkäilee, mies koko viikonlopun töissä niin aikaa on taas ihan liikaa keskittyä kaikenmaailman oireisiin!
Ärsyttävää....

Mahakivut ja kuumeet kyllä on edelleen samat että jännitys jatkuu, mut harmitti toi nega silti...

Mä sit tikutin tänään vielä ovista ja sain, kun sainkin tulosviivan testiviivaa tummemman. Nyt siis vaan pupuilemaan... On kyl pupuiltu melkein koko viikko sitä tahtia, et melkein alkaa jo riittää. Kai se pitää tehä vähän töitä asina eteen sitten...
Tänään aamulla oli alavatsassa sellanen vihlovampi tunne, kun se eilinen jomotus, et jospa siellä jotain tapahtuis...

Sulla Ramona on onneks(?) vielä aikaa niihin menkkoihin, kiertopäivien mukaan, joten ei välttämättä todellakaan näy vielä. Ne herkimmätkin näyttää vissiin vaan päivää, korkeintaan paria ennen menkkoja.. Kaikilla ei sillonkaan. Onhan täälläkin monta noita ketjuja, joissa pohditaan, et plussa on tullu vasta reilun viikon päästä siitä, kun menkkojen ois pitäny alkaa. Mullakin ekan kans oli silleen, et tais olla kiertopäivä 32/28 ja sain niin haaleen haamuviivan, et mun oli pakko lähtee serkun luo käymään, että joka muukin voi pohtia, onko siinä viiva vai viivan paikka. Toivotaan nyt parasta!

Päivitetään nyt tääkin...

Lauantai 22.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------26/26-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------22/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------16/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------23/29-32---------------2----------Esikoinen

Joo, no mie testasin taas ja neg./ viivanpaikka tuli =(. Herkällä 10-testillä ja aamuvirtsasta niin luulis jo jotain näkyvän... Eli menkkoja odotellaan. Kierto ollu kyllä tuon 28pvä, mutta luulis silti että näkys...

Onnea muille! Jos tarvetta testailen maanantaina tai tiistaina vielä kun kerta niitä testäjäkin tilailin... Kyllä tää on hankalaa! Mutta taidan syyttää itseäni kun ei sitten tosiaan loppuun asti taidettu hyödyntää tikutettua ovista. Tai voihan ne syyt olla vaikka missä... Paska fiilis silti!

Ramona ei sulla vielä hätää, kyllä sulla voi helpostikkin vielä plussaksi muuttua!

Toi testi minkä tein piti olla joku "ekstraherkkä", ohjeissa oli jotenkin että viikko kiinnittymisestä vois näkyä.... ? En nyt oo kyllä varma kun heitin ne liputlaput jo pois...
Mut jos se oli toi kiinnittyminen niin mun laskujen mukaan se olis pitäny jo tapahtua...
Mistä näistä tietää! Mä ainakin olen aika sekasin näitten systeemien ja testien kanssa.
Esikoista kun yritetään niin kaikki asiat tulee niin uutena että tuntuu voiko niitä ymmärtää ollenkaan! :D

Tota vauvailua on nyt joka puolella, mäkin kuulin just eilen että kaveri sai terveen pojan ja olivat jo himaan päässy :D Ei vaan ollu jaksanu laitokselta heti viestitellä...
Tää "myötäonni" kaverin puolesta on niin suurta että mitähän se sit oman lapsen kohdalla onkaan! :D

Ai niin ja SUURET TSEMPITYKSET täältä teille molemmille, lena ja minmie!!!! :D

Sunnuntai 23.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------?/26-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------23/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------17/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------24/29-32---------------2----------Esikoinen

Olikohan se niin, et kiinnittyminen on n.6vrk hedelmöittymisestä. Jos oikein muistan.

Mä testasin vielä tänään, ja tulosviiva oli haalistunut. Heti testin tekemisen jälkeen otettiin pikapupuilut ja luulen, et kyl se nyt saa alkaa riittää. Ehkä sit illalla vielä jos jaksaa. Sit alkaa jännääminen ja päivie laskeminen...

En malttanut olla tarkistamatta ja tänäänn ei viivaa enään tullukkaan. Ja kaiken varmuudeks pupiltiin eilen sit kaikkiaan kolmeen eri otteeseen. Menneen viikon aikana tais mennä kymppi rikki, jotenei silleen pitäs olla yrityksen puutteesta kiinni.

Mites, Lena, mitä kuuluu?

Yhteistyössä