Vauvahaaveet 15 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maanantai 24.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------28/26-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------24/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------18/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------25/29-32---------------2----------Esikoinen

Huomenta vaan!

Tää oli viikonloppuna töissä ja sai sieltä sitten aivan järkyttävän vatsataudin! Yäk ja hyi! Tosiaan siis eilen iski ja en sitten ole nukkunut kuin aamulla tunnin... Kauhea olo, mutta josko tämä tästä kohta helpottaisi... Kyllä tullut täydellinen tyhjennys! Onneksi mies jäi kotiin hoitamaan tyttöä. Toivottavasti ne ei saa tätä tautia!

No niin menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta viimeeksikin alkoivat illalla joten odotellaan... Perjantaina ei vielä tullu postissa niitä testejä, mutta eiköhän ne tänään sitten tule. Tuskin maltan olla testaamatta saman tien kun postiluukusta tipahtaa...

Hyvä että jaksoitte heilutella peittoja ahkeraan ... Nyt vaan odotellaan. Ja aika ei tunnu kuluvan mitenkään, tiedän...

Jännä olisi jos nyt plussaisin niin sairastin vastaavan vatsataudin 2v sitten kun olin ihan alkuraskausviikoilla. Silloin kyllä pelotti miten masuasukki pysyy mukana, mutta onneksi kaikki hyvin... Siis jos taas plussaisi niin mun raskausoireena voisi pitää noro-virusta =)

Lumista päivänjatkoa kaikille! Harmittaa kun en uskaltanut lähteä ulos, kun tyttö "ekaa kertaa" peuhaa lumessa. Lähtivät iskän kanssa pulkka ostoksille =) No kurkin ikkunasta!

Mä jouduin lähtemään ulos, kaivamaan auton kinoksesta ja raivaamaan sille tietä muutaman metrin, et pääsin liikkeelle sillä. Piti hakee hoitolainen eskarista.

Mä just laskin, et kahen viikon päästä maanantaina mä voin jo hyvällä omalla tunnolla testata. Ehkä ja sitä edeltävänä perjantaina, jos alkaa muka oireilemaan...

No ei tullut tänäänkään testit :( eli huomenna sitten odotellaan postia. Outoa kun viimeeksi tuli seuraavana päivänä tilauksesta. Lähetysseurantaankin tuli samana päivänä että postitettu... No jos ei huomenna kuulu niin täytyypä ottaa yhteyttä ko puljuun.

Täällä tää olo ei helpota pätkääkään... Kauheeta!!!

Kaikki tollaset taudit on niin inhottavia. Mä en muista millon oisin viimeks oksentanu. Onneks ei oo tarvinnu. (koputtaa puuta)

Mullakin tuli ne testit heti seuraavana päivänä. Toisaalta on ehkä ihan hyvä, et jos sullekin tulee vasta huomenna ne, niin on virallisesti menkat sit myöhässä. Ja jos oot nyt raskaana, niin saa päivän pidempään erittää sitä hormoonia, että näkyy varmemmin siinä testissä sitten.

Mun ei ois varmaan pitäny lähtee tikuttamaan ollenkaan, kun luulen, et musta tulee ihan hermoheikko, ennenkun kierto vaihtuu. Ei kai niitä oireita ala tulla, ennenkun munasolu on kiinnittyny ja nyt sit ensin vartoo sitä, et tuleeko kiinnittymiskipuja taikka -vuotoja ja sitten varrotaan, tulisko oireita ja sitten varrotaan vielä, et tuleeko menkat vai ei.
Viimeks en osannu ajatella niin pitkälle, kun en ollenkaan uskonu, et oisin voinu raskautua, kun en kerran ollu neljään vuoteen raskautunu muutenkaan.
Ja sit jännittää vielä sekin, kun oli se keskenmeno sillon kesällä, et jos nytkin käy niin.

Heippa kaikille! Ja tervetuloa uusille!
Kiva saada eloa tähän ketjuun :)
Itse olenkin ollut hiukan taustalla, mitään "raportoitavaa" ei ole ja flunssassa olen viikon verran kohta ollut, niin ei ole jaksanut koneellekaan tulla :(
Minkäänlaisia oireita ei ole, joten en usko että raskaana ollaan. Ja muutenkin se todennäköisyys raskautumiseen on niin heikko, joten tällä hetkellä odottelen että menkat alkaisi mahdollisimman pian.

~lenalle~ pidän peukkuja pystyssä, jospa vaikka hyvinkin olisit raskaana :)
Voihan se plussa pärähtää testi-ikkunaan muutaman päivän päästä, joten elä vielä heitä kirvestä nurkkaan!

Eilen sain tietää illasta että kaveri odottaa lasta, ja ekasta tärpistä oli saanut alkunsa. Tietysti olen onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä teki silti pahaa kuulla ja hiukan kateuskin nosti päätään :( tuli sitten pahaa oloa purettua mieheen ja nyt en sitten saa unta kun ketuttaa niin paljon että tuli miehelle rähjättyä :(

Tiistai 25.11

Nim.merkki KP YK
Lena-------------29/26-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------25/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------19/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------26/29-32---------------2----------Esikoinen

Voi heituli, ymmärrän että tuntuu pahalta... Vaikka kuinka olisi läheinen ystävä niin siltikään ei voi täysillä olla onnessa mukana kun itsellään ei vaan tärppää yrityksestä ja TODELLISESTA HALUSTA saada lapsi huolimatta.

No mä en taida maltaa odottaa postia että ne testit tulis vaan taidan kipaista tuohon lähiapteekkiin kohta... Luin eilen tuolta että ne testit joita tilasin on ihan hanurista... Muka herkkiä, mutta sitten näyttänyt kunnon viivoja kun menkat paripvä myöhässä... Ja viivanpaikkoja on sadellut muillekkin :/. Eli taidan käydä ostaa "oikean" testin... Ilmoittelen sitten... Kuulette joko positiiviset tai neg. uutiset ennen miestä =) En halua puhelimessa kertoa (jos siis positiivinen, neg. ei kerrottavaa...) ja joillekkin on pakko hehkuttaa... =)

Palailen pian, toivottavasti minulla on positiivisia uutisia!=)

Jaksamista kaikille... "Vauvanteko" ei ole niin helppoa kuin voisi kuvitella... Valitettavasti!

Heituli, olen myös hiukan pahoillani puolestasi.

Sillon, kun meillä oli haaveissa vielä tuo edellinen, jota siis tehtiin useampi vuosi, koitin henkeen ja vereen olla iloinen niiden puolesta, jotka sen ansaitsivat. Kaikista eniten teki kipeää ne, jotka yhtäkkiä vaan ilman mitään yritystä, vahingossa raskautuivat, suunnittelematta. Kipeää teki myös serkun raskautuminen, tyttö kun ei ollut vielä itsekään kun nippanappa 17v. Ja kaikki ne narkkarit ja muut jotka sikiää vaan nähdessään vauvan kaupan kassajonossa, jotka eivät todella ansaitse tulla raskaiksi ja synnyttää lapsiaan.

Eikä vauvoja tehdä, niitä saadaan.... =)

jaksamisia!

Jännäilen täällä sun puolesta, Lena....

Oon oikeesti niin ilonen sun puolesta!

Nyt tuntuu taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkältä ajalta odottaa omia menkkoja....

Mitenkähän Ramona? Vaikka vielä olis muutama päivä menkkoihinkin...
Mulla on vielä melkein se kaks viikkoa. Ymmärrän hyvin nimityksen "piinaviikot"...

No niin...

Siis oireita ei ole... Tänään aamulla huono-olo, mutta laittaisin sen vielä sen vatsataudin piikkiin... Mutta tuo vatsatauti juttu oli aika jännä tosiaan kun silloin sairastin aivan samanlaisen alkuviikoilla esikoista odotellessa... Luulen että vastustuskyky varmaan vähän heikompi alkuraskaudessa? Tai sitten mulla tekee joku hormoni muka tuollaisen, jota en kyllä usko...

Mutta siis tissit normaalit, ei kipua, ei muutosta... Eikä muitakaan erityisiä/ yleisiä oireita... Lämpö n.36,5, mut sekin heitellyt siitä oviksesta suuntaan ja toiseen. Ainut oire että menkat myöhässä ja jotenkin mulla oli sellainen olo (ainakin tänä aamuna) että ihme on jos ei ole testi positiivinen.

Mutta nyt neuvot jos kelpaa... Suositella voin ovistestejä koska omalla kohdallani näköjään toimi. (Eli Minmie TSEMPPIÄ! Kyllä se plussa nyt pärähtää sullekin.) Ja toivottavasti muillekkin!!!

Ja sitten varoituksen sananen! Älkää luottako noihin extra, superhyper herkkiin nettitesteihin! Sain siis negan to, la ja nyt kyllä plussan, mutta siis ne ei tod. näytä aina siis totuutta ennen menkkoja.

Happy, happy Lena ja 4+

Ai niin, tuli vielä mieleen... Kun ovis oli tikkujen mukaan ti-ke niin tunsin su menkkajomotusta hetken aikaa... Uskoisin tämän liittyvän kiinnittymiseen. Eipä muuta lisättävää nyt...

Pitäkäähän pino pystyssä!

Voi että!!! IHAN SIKAPALJON ONNEA LENA!!!!!! :D :D :D
Mahtavia uutisia!!!!

Mä jatkan edelleen jännittämista, ei onneks oo testitkään vielä tullu postissa että malttaa sit oikeesti olla tekemättä vielä hetken...
Tilasin kans netistä testini niin, en nyt muista mistä mutta ei ne tainnu mitään herkyyttä mainostaa..... Ei voi muistaa... :D
Se edellinen minkä hätäpäissäni tein, olikin olevinaan joku superherkkä...

Heituli, tiiän tasan ton tunteen, kaveri sai just pojan ja kyllä se aihe mua kirveli siitä asti kun kaveri kertoi olevansa raskaana. Onnellinen toki olen heidän puolesta mut on se kateus kyllä joskus pirullista...

Mitenkä sulla osuu la? tottakai oot käyny jo nettilaskurilla...?

Mietin vaan, et jos mulla onnaa, niin jatketaanko elovauvojen ketjussa?

Kaipa sä vielä täälläkin käyt kurkkimassa?

Oikein paljon ONNEA plussasta ~lena~!!!!!!!
Oon kyl tosi iloinen sinun puolesta!!!!
Ja tulet kyllä välillä kertomaan miten teillä menee, kiva kuulla mitä masuasukille kuuluu ja sinulle!

Täytyykin sit niitä ovistestejä tilailla loppukuusta ;) josko ne ottais sitten joulukuussa käyttöön.

Ja kiitos kaikille tsempityksestä, hyvä huomata etten ole yksin kateellinen jos ystävä ilmoittelee olevansa raskaana :D Edelleen tuntuu pahalle ja sitä miettii että onko itsessä jotain vikaa kun ei vaan tärppää :(
Viime kuussa miehen serkkutyttö sai vauvan, en ole pystynyt vieläkään käymään vauvaa katsomassa. Kaikkein eniten risoo, että tämä tyttö joi koko raskausajan, niin tälläisille ihmisille sitten suodaan lapsia, ja on käyttänyt huumeita vielä pari vuotta sitten >:(

RamonaR:lla on kohta jännä paikat, pidän peukut pystyssä josko se plussa sinullekin tulisi :)

Sepä se, vaikka tässä nyt on vasta hetki itellä yritystä takana niin kyllä muakin risoo että kaikki kylän juopot lisääntyy.. Ei oo kauaakaan kun meidän kylän "kiertopalkinto" sai kuudennen penskan ja entisetkin on missä lie, mut ei onneks sillä naisella!
Sen elämäntyyli kun on se että miehen kanssa ollaan tasan niin kauan kun siltä löytyy rahaa ja viinaa. >:(
Puistattaa oikein kun ajattelee sitä ihmistä.....
No, jokainen taaplaa tyylillään, eikä se mulle kuulu mut ärsyttää silti että lapsia tehdään eikä niistä edes voi huolehtia.

(kamala purkaus. sori... :o) )

Niin ja kiitos "peukuista" Heituli ! :D
...muista enää edes kiittää meuhkaamiseltani....
Tänään ne testitkin oli postilaatikossa, mut nyt on PAKKO malttaa... (voi apua...)

Koita Ramona vaan malttaa, vielä pari päivää, niin tulos on varmempi... Mä täällä koitan kans kärvistellä tätä kaksviikkostani. Mulla taitaa olla kolme raskaustestiä tuolla plakkarissa, saa sit nähdä kuinka kauan jaksan pidätellä...

Koitan ajatella positiivisesti, et kun kun pitää varata tolle esikoiselle tammikuun alkuun neuvolaan vuositarkastusaika, niin en oo vielä sitä varannu, kun ajattelen, et voin sit samalla soitolla varata itelle aikaa... Jos vaikka pääsis yhdellä käynnillä...

Eikö, sulla Heituli oo testailuja tässä vielä ennen kuun vaihdetta? Jännätäänkö nyt sit sun puolesta?

Minmie-79: menkkojen pitäis alkaa reilun viikon päästä, mutta en jaksa uskoa että raskaana olisin, koska meillä on seksiä harrastettu tasan 2 kertaa koko kuun aikana >:( ja nekin ajoittu kierron alkuun.. Joten ei kannata jännäillä minun puolesta, katsotaan sitten joulukuun lopulla uudelleen :)

Tottakai käyn täällä teitä kurkkimassa ja kuulumisia kertomassa! Toivottavasti kukaan teistä ei täällä pitkään joudu kirjoittelemaankaan vaan pääsee tuonne odotuspuolelle!

Tilasin sitten jo alku-ultrankin yksityiseltä (käytiin myös esikoisen kanssa, olen sellainen hätähousu)... Se on sitten 17.12. Kauheeta kun sinne on nyt sitten pitkä aika! ODOTTAVAN AIKA ON PITKÄ!!! Odotti sitten mitä vaan ovulaatiota, testausta, ultraa ja loppujen lopuksi sitä synnytystä! No pääseepähän kurkkaamaan että kaikki on kunnossa (toivottavasti).

LA on 4.8. Esikoisen la oli 20.8. ja syntyi 17.pvä. Tulee just se kaksi vuotta ikäeroa mitä olin sisaruksille toivonutkin!

Keskiviikko 26.11

Nim.merkki KP YK
Lena------------PLUSSANNUT---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------26/31-34---------------4----------Esikoinen
Minmie-79------20/30-31---------------1----------Poika 01/08
RamonaR--------27/29-32---------------2----------Esikoinen

Mitenkäs Ramona? Onko uutisia?

Mulla vähän vihloo alavatsaa, varsin tuolla vasemmalla sivulla. Alaselkääkin jomottaa. Ei se vielä varmasti tarkota mitään, kun oviksesta on se muutama päivä vasta. Mä ajattelin just tänä aamuna asioita ja mulle tuli pieni pelkokin raskautta kohtaan. Muistin, et mun yhdellä ystävällä toinen raskaus oli tuulimuna ja tuli itekseen kesken samana päivänä, kun olis ollu eka ultra. Ja mun serkulla tuli toinen raskaus kesken, eikä kohtu ollutkaan tyhjentynyt kunnolla, josta seuras paha tulehdus kaiken päälle. No se ystävä ei ole raskautunut uudelleen ja tuosta tapauksesta on jo vuosia aikaa, hän ei ole tahtonut lisää lapsia. Serkulla on tuon keskenmenon jälkeen syntynyt vielä kaksi tervettä lasta. Toisaalta tahdon ajatella, että se kesäinen km saattooi olla se mun "toinen" raskaus ja jos nyt tärppää, niin kaikki saattaakin mennä hyvin, vaikka ainahan jotain voi tulla. Ja toisaalta mietin, et kun lähipiirissä on ollu noita juttuja, niin mitä jos mullekin käy niin...

Yhteistyössä