Vauvakuume iski...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiris78

Vieras
Meillä on kolme lasta 97, 00 ja 03. Nyt iski kova vauvakuume,mutta en ole ollut töissä pariin vuoteen. Kannattaisko lykätä vauvan tekoa ja yrittää löytää töitä? Vauva olis ihana,mutta takaraivoissa kolkuttaa,että pitäs yöitäkin tehdä... =)

Jaa jaa empä tiedä. Itse oon ollut viimeksin kokopäivä töissä ennen esikoisen syntymää alkuvuonna 2001. Ja nyt ajattelin viel tän komannekin kanssa olla varmaan lähes sen 3vuotta lisää, mikäli rahatilanne sen sallii. Kyllähän niiitä töitä kerkiää tekemään. Jos ei sinne mikään suuri hinku ole ja rahatilannekin antais periksi, niin mikä ettei. :)
Näin meillä. jokainenhan kuitenkin itse päättää.
Iloista kevättä. =) :flower:

En lähde neuvomaan. Mulla itellä on kolme kakrua, kaikki justiin vuotta nuorempia ku sulla, olen viimeisen kanssa äitiyslomalla. Olen kanssa pyöritellyt jokaisen lapsen jälkeen samaa tilannetta. Mun ongelma on se, että tarvisin vähintään uudelleen koulutuksen ammaattiini, kun en ehtiny olla ennen esikoisen syntymää valmistumisen jälkeen töissä enkä myöskään missään välissä. Sen takia olen siirtäny ajatusta vielä ainakin toistaiseksi. Olen laskenut omalla kohdallani asian niin, että mulla pitäisi olla sitten aikaa keskittyä kouluttautumiseen ja työelämään kunnolla, koska joudun aloittaa kaiken alusta. Huomioon kun on otettava kylmä fakta, että työnntajat ei katso välttämättä äitiyslomia hyvällä silmällä, varsinkaan jos työsopimus on tehty äskettäin.
Jokaisen tilanne on erilainen. Toivottavasti tästä oli jotain apua. Ratkaisu on lopulta sun oma ja riippuvainen tilanteestasi. itse olen päätynyt siihen, etten vie lapsia kovin aikaisessa vaiheessa hoitoon. Tsemppiä sulle!

Uusimmat

Yhteistyössä