Vauvan haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
Ostin tänään vaaville uuden talvihaalarin kun tuo äitiyspakkausken haalari on niin pirun iso. Kotona huomasin että haalarin merkki on....Lassie! Olenko mä nyt Lassie-jengissä? Vaviskaa, Reimatecciläiset!!!! :kieh: =)

Tavallaan ei liity tähän, mutta mun mielestä kevätvauvoille ja syysvauvoille pitäs olla eri pakkaukset, kun nykyään kaikki ei saa lainkaan hyödynnettyä tuota haalaria. Jos syntyy syksyllä, se on ekana talvena liian iso ja tokana ehkä liian pieni

minäkin olisin ollut lähiöäiti tykkäsin äp:n haalarista mutta.... meillä jättiläis vauva kun tuo haalarimalli ei mahdu meitin jätin päälle.. esikon -02 haalari käytössä... toukokussa syntyneellä pojalla...

kevät puoleksi jo kaapissa 86cm lindex-kirppis puku..

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Tavallaan ei liity tähän, mutta mun mielestä kevätvauvoille ja syysvauvoille pitäs olla eri pakkaukset, kun nykyään kaikki ei saa lainkaan hyödynnettyä tuota haalaria. Jos syntyy syksyllä, se on ekana talvena liian iso ja tokana ehkä liian pieni

Meidän esikoinen syntyi keväällä ja käytti haalaria seuraavana talvena ollessaan 7 kk-1v. Kuopus syntyi loppusyksystä ja käytti haalaria jo ekana talvenaan n 4 kk iästä alkaen ja nyt vuoden ikäisenä käyttää edelleen päiväunilla vaunuissa. Kuopus ei todellakaan ole mikään isokokoinen, mutta kun lahkeita ja hihoja kääri, niin puku toimi ihan hyvin jo pienelläkin vaunuissa.

Yhteistyössä