M
minna
Vieras
Hei. Kaipaisin kohtaotovereita ja tietoa siitä, onko normaalia että kuusiviikkoinen vauva ei nuku päivisin kuin15-30 min pätkiä. Vuorokaudenajat ja rytmit on muutenkin aivan sekaisin. Hän käy "yöunille" yleensä 17 aikaan ja heräilee syömään klo 21. Nukahtaa sitten uudestaan ja nukkuu vielä kolme tuntia. Sitten taas syödään ja nukutaan kaksi tuntia erittäin levottomasti..eli yö unet kestävät klo 17-04 suunnilleen. Tämän jälkeen nukutaankin vain pätkissä. Ennen vauva nukkui kahdet kolmen tunnin päiväunet ja öisin myös kome tuntia ja sitten taas syötiin...jne.
Ei kai tämänikäisen vauvan rytmiä voi muutella kovinkaan, että kävisi pitkille unille vähän myöhemmin... olen erittäin väsynyt, ahdistunut ja masentunut. Itse en nuku enää laisinkaan, koska en tiedä milloin vauva nukkuu ja milloin ei. Vauva muuttelee rytmiään viikon välein. Minä nukun vain lääkkeiden avulla ja silloin kun joku toinen hoitaa vauvaa. Tarvisisin varmasti ammattiapua jo..
Ei kai tämänikäisen vauvan rytmiä voi muutella kovinkaan, että kävisi pitkille unille vähän myöhemmin... olen erittäin väsynyt, ahdistunut ja masentunut. Itse en nuku enää laisinkaan, koska en tiedä milloin vauva nukkuu ja milloin ei. Vauva muuttelee rytmiään viikon välein. Minä nukun vain lääkkeiden avulla ja silloin kun joku toinen hoitaa vauvaa. Tarvisisin varmasti ammattiapua jo..