Vauvan ruokailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkäs olen antanut pojalle nyt toista viikkoa perunaporkkana sosetta, ja nyt mietin että kuinka pian voin alkaa antamaan toista makua vaikka parsaa tai mitä niitä nyt sitten on. Poika on jo neljäs lapsi mutta en millään saa mieleen että miten olen toisten lasten kanssa toiminu,no onhan nuilla kahella nuorimmaisilla ikä eroa jo kolme vuotta ei ihme jos ei muista kaikkea.

Mä alottelin uusia makuja reippaassa tahdissa parin päivän välein, välillä tosin pidempiä välejä. Suvussa ei allergioita niin uskalsin. Eihän se sitä meinaa ettei lapsella allergiaa olisi... Mitään ei ole kyllä tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä alottelin uusia makuja reippaassa tahdissa parin päivän välein, välillä tosin pidempiä välejä. Suvussa ei allergioita niin uskalsin. Eihän se sitä meinaa ettei lapsella allergiaa olisi... Mitään ei ole kyllä tullut.

Itse tein näin myös toisen kohdalla, vaikkei meilläkään suvussa ole allergioita ollut, tms. Mutta tällä lapsella olikin. Eikä ollut enää helppo selvittää mistä tuli mitäkin. Että kehottaisin kuitenkin ihan rauhalliseen tahtiin lisäämään uusia ruokia...

Yhteistyössä