K
Kahteen...
Vieras
sitä, ettei mies työpäivän jälkeenkään osallistu lapsen hoitoon , eikä ajattele sinua ja sinun nukkumistasi ollenkaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kahteen...:sitä, ettei mies työpäivän jälkeenkään osallistu lapsen hoitoon , eikä ajattele sinua ja sinun nukkumistasi ollenkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Siis oikeasti olette sitä mieltä, että palkkatyöhössä käyvän on tärkeämpää saada nukkua ja kotona on helppoa?
Mulla on psyykkisesti hyvin kuormittava ja kiireinen työ, mutta silti tämä tuntuu 1,5vuoden kotonaolon jälkeen jonkun sortin levolta. Niin no, kuten huomaatte, nyt ei ole kiireinen aika, kun täällä chattailen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TePa:Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:ap:n asiasta, mun mielestä teillä on kyllä nyt suurempia ongelmia taustalla.
No ehkä olemme sitten sokeita kumpikin, mieheni ja minä. Mutta mitä ongelmia???
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Tuo höh:n kommentti taisi olla vitsi? Yhden valvominen todella riittää, mutta sitä voi vaihdella kumpi valvoo. Esim. joka toinen yö inä, joka toinen yö mies. Meillä jollain "kaudella" tehtiin näin.
No ei ollut. Meillä minä olen yksin hoitanut kaikki vauvojen (kaksi lasta meillä) yöheräilyt. Silloinhan minä olen muutenkin ollut kotona ja isän on tarvinnut jaksaa töissäkin. Myöhemmin sitten ollaan jaettu nää hommat suht. tasan. Puolivuotiashan kai vielä voi ihan hyvin kaivata maitoakin, joten mites isä sitä antaa imetyksellä olevalle vauvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TePa:Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:ap:n asiasta, mun mielestä teillä on kyllä nyt suurempia ongelmia taustalla.
No ehkä olemme sitten sokeita kumpikin, mieheni ja minä. Mutta mitä ongelmia???
Miksi miehesi halusi lapsia, jos ei aio/halua niitä hoitaa? Tässä ihan peruskysymys. Nykyään tuntuu, että lapsia tehdään, kun muillakin on.