S
siellä synnyttänyt
Vieras
Synnytykseni kesti pitkään enkä ollut nukkunut kahteen vuorokauteen mutta en siltikään kokenut olevani synnytyksen jälkeen yhtään väsynyt. Hämmentyneenä sitten katselin kun jotkut olivat totaalisen väsyneitä ja heidän vauvansa kansliassa. Synnytykset ja niiden jälkeinen olotila voivat olla hyvinkin erilaisia. Vaikka vauvat ovat yleensä vierihoidossa niin tuolla sairaalassa tarjoudutaan hyvin herkästi ottamaan kansliaan jos äitiä väsyttää. Monet vauvat ovatkin siellä öisin.
Ennen synnytystä olin lukenut täältä noita juttuja miten siellä henkilökunta määrää ja joillekin äideille jäänyt kammo, omat kokemukseni olivat täysin päinvastaisia! Minua ei määräilty ja kaikki olivat ihania ja ymmärtäväisiä, mielipiteeni otettiin aina huomioon enkä tavannut vain muutamia vaan pitemmän sairaalassaoloajan aikana kymmeniä kätilöitä ja hoitajia. Mitään negatiivista en voi heistä sanoa ja uskon että todellakin tekevät parhaansa.
Ennen synnytystä olin lukenut täältä noita juttuja miten siellä henkilökunta määrää ja joillekin äideille jäänyt kammo, omat kokemukseni olivat täysin päinvastaisia! Minua ei määräilty ja kaikki olivat ihania ja ymmärtäväisiä, mielipiteeni otettiin aina huomioon enkä tavannut vain muutamia vaan pitemmän sairaalassaoloajan aikana kymmeniä kätilöitä ja hoitajia. Mitään negatiivista en voi heistä sanoa ja uskon että todellakin tekevät parhaansa.