Vedin sitten kunnon itkupotku raivarit miehelle:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsi?

Vieras
Meidän piti lähteä huomenna haaparantaan, kun vapaata molemmilla ja lapsenvahti oli tulossa ym. siis ihan kahestaan piti lähteä. No eiköhän tämä vitun pässi ollut mennyt sen niin kivan veljensä kanssa sopimaan että se ja sen sen kyrpä akka lähtee mukaan ja vielä samaan autoon meidän kans! ja minä en sitä akkaa voi sietää:) niin sitten kun just kuulin asiasta ilmoitin suoraan että en lähde mihinkään. en todellakaan. aamulla herään ja lähden yksin johonkin! miehen mielestä olen todella lapsellinen ja jopa tyhmä kun en voi tehdä todella kivaa reissua ihanan porukan kans. sen piti olla meijän kahden yhteinen reissu:( lapset menee mun ädille soitin sille äsken ja minä lähden itye tähän kaupungille yksin menkööt mies sinne ikeaan ,joka vitun paikkaan pitää sen veli ja akka ängetä mukaan ja mulle vasta nyt sano! ja vielä samalla autolla. ette usko kuin kiehuu!

Tiedän tunteen. Kerran oltiin miehen kanssa menossa ravintolaan illalliselle, ja kappas, mies ilmoitti vähän ennen lähtöä, että oli kutsunut veljensäkin mukaan.. :headwall: Se siitä romanttisesta kahdenkeskisestä ajasta.

Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos johonkin piti kaksistaan miehen kanssa mennä. Meillä on niin harvoin yhteistä aikaa, vain muutaman kerran vuodessa, että todellakin vetäisin herneet nenään. Ja voisin hyvin jäädä tekemään sitten jotain ihan itsekseni.

Just... Voittehan te kierrellä siellä ikeassa vaikka omaan tahtiinne, tapaatte sitten jossain tiettyyn aikaan. Ja ota vaik joku ipod tai vastaava autoon niin kuuntelet sitä matkan ajan, niin ja sellaset silmäsuojukset (vai mitkä ne nyt on mitä unen ajaksi voi laittaa). Ei tarvi kuunnella eikä nähdä.
Ettet olis mustasukkanen siitä naisesta? Jotenkin kävi mielessä.

en oo oikeesti viiteen vuoteen käyny ukon kans juuri missään kahestaan. ja ne änkee joka vitun reissulle mukaan. kesällä käytiin perheen kesken ranualla niin eiköhän sit tämä sen veli ja akka + niitten lapsi änkee mukaan ,meijän autoon kun mahtuu sehän on sentään 7 hengelle. en lähe ollenkaan huomenna sinne ja vähän luulen että ei mieskään. nyt kun peruin. tuosa jurnuttaa että mitä nyt sanoo sille velille jaakalle kun en lähdekään mutta siinäpähän ite sanoo mitä sanoo . en varmasti lähde! vaikka toisaalta tekis mieli mut periaatteen vuoksi,sen piti olla reissu missä ollaan kahestaan:(

No olishan se ollut ihan ajattelevaista mieheltäs kysyä sinulta ensin. Varsiniin jos on tiedossa, että et liiemmin veljen puolisosta välitä. Ehkä mies haluisi viettää enemmän aikaa veljensä kanssa, eikä nyt oikein ajatellut sen pidemmälle? Halusi jakaa kuskinnakkia? Vaikea kuvitella että ihan v*ttuillessaan noin järjesti. Mutta sinun asemassa en minäkään lähtisi, jättäytyisin jollain syyllä matkasta, enkä pilaisi harvinaista vapaapäivääni epämieluisassa seurassa. Koita nyt oikeasti nauttia vapaapäivästäsi, marttyyreillä on harvoin kivaa. Eiköhän se mies jatkossa hoksi sitten paremmin.

Just... Voittehan te kierrellä siellä ikeassa vaikka omaan tahtiinne, tapaatte sitten jossain tiettyyn aikaan. Ja ota vaik joku ipod tai vastaava autoon niin kuuntelet sitä matkan ajan, niin ja sellaset silmäsuojukset (vai mitkä ne nyt on mitä unen ajaksi voi laittaa). Ei tarvi kuunnella eikä nähdä.
Ettet olis mustasukkanen siitä naisesta? Jotenkin kävi mielessä.

en oo mustis, en vaan jaksa sitä,ei kemiat kohtaa. aluks ihan kiva joo mut pitemmän päälle kun samassa tilassa ollaan niin ei kiitos!

ja se kun oikeesti joka reissulla ne on mukana ihan sama vaikka holoppiin mentäs niin änkee mukaan nyt pidän siitä kiinni että mies mulle koko kesän luvannu että kahestaan mennään ja teki taas noin!

Miehet. ne ei vaan aina ajattele.
Ärsyttäisi minuakin, ja saattaisin heittäytyä yhtä marttyyriksi kuin sinäkin :D

Mutta mene ihmeessä sinne reissulle. Voin sanoa kokemuksesta että noloksi teet itsesi jos et osaa mitään hyvää syytä sanoa poissaolollesi!!
Menet ja puret hammasta, eikä teillä ole pakko siellä kierrellä siihen miehen veljeen ja vaimoon liimautuneena.
Käytte myös rajalla-kauppakeskuksessa, kiertelette erillään heistä ja käytte siellä kahdestaan vaikka syömässä.

Olisi voinut mies sulta kysyä, tuskin enää tekee samanlaisia tempauksia ;)

Mä en myöskään sulattais jos mies KYSYMÄTTÄ MULTA, pyytäis muita mukaan meidän kahdenkeskiseksi tarkoitetulle reissulle. Ois ne sitten ketä tahansa. Mut onneks oppi on menny perille eikä se niin tekiskään..

Niin muuten, oliko siis miehesi pyytänyt heitä mukaan vai eikö ollut kehdannut kieltäytyä jos veljensä oli ehdottanut että lähtevät mukaan?Miehien kun on niiiin vaikeeta sanoa että kahenkeskinen reissu tehtäis..

Niin muuten, oliko siis miehesi pyytänyt heitä mukaan vai eikö ollut kehdannut kieltäytyä jos veljensä oli ehdottanut että lähtevät mukaan?Miehien kun on niiiin vaikeeta sanoa että kahenkeskinen reissu tehtäis..

tämä on muuten taivaan tosi, olis kyllä mullekin luja paikka sanoa velipojalle, että sori, et voi tulla mukaan kun mulla on muijan kanssa suunnitteilla laatuaikaa

se oikein pyysi niitä mukaan. sano äsken että ei jaksa olla mun kans kahestaan. kun kuulemma kierrän koko päivän jossain ikeassa ym. että sillä ei ois niin tylsää ku veli ois mukana. joo en lähe!

Mä taas tykkään olla porukassa, eikä se olis multa tai mieheltäni pois, jos vietämme aikaa ystävien kanssa. Mun korvaan toi kuulostaa lähinnä lapselliselta omistushalulta. Ette te siinä autonratissa voi kuitenkaan mitään seksiä tai muuta intiimiä harrastaa ja keskustelu on paljon hersyvämpää, mitä enemmän osanottajia on. Lisäksi porukassa pääsee irtautumaan omista rutiineista, kun ei tule jauhettua perheen omista jutuista.

niin ja siksi lähtis että ne voi käydä siell' nuuskatukussa ym kahestaan...ja mä voisin sen veljen akan kans kahestaan ikeassa kierrellä. vittu suunnitellu tuonki. oon kyllä nyt niin lapsellinen että en lähde. en varmasti. painuin nyt jo sänkyyn mököttään ja miehellä ei ole asiaa makkariin! joo hormonit vähän sekasin:) vauvakin tulossa:D

Mä taas tykkään olla porukassa, eikä se olis multa tai mieheltäni pois, jos vietämme aikaa ystävien kanssa. Mun korvaan toi kuulostaa lähinnä lapselliselta omistushalulta. Ette te siinä autonratissa voi kuitenkaan mitään seksiä tai muuta intiimiä harrastaa ja keskustelu on paljon hersyvämpää, mitä enemmän osanottajia on. Lisäksi porukassa pääsee irtautumaan omista rutiineista, kun ei tule jauhettua perheen omista jutuista.

no enhän minä perkjele mitään seksiä siellä ookaan harrastamassa vaan periaate on mulla periaate perkele. ei oikeesti olla viiteen vuoteen kahdestaan oltu. aina joku mukana. oisin halunnu vaan ihan kahestaan olla:( on kyllä joo lapsellista mut oisin yhen päivän halunnu olla vaan ihan kahestaan .

Yhteistyössä