Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei löydy niin ei löydy! :'( :'( Livenationilta ei ole kuulunut mitään.
Mä olisin varmaan ihan raivona jos en pääsisi |O Ja sitten vasta hermostuisinkin jos se lippu löytyisi konsertin jälkeen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei löydy niin ei löydy! :'( :'( Livenationilta ei ole kuulunut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pahanilmanlintu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei löydy niin ei löydy! :'( :'( Livenationilta ei ole kuulunut mitään.
Mä olisin varmaan ihan raivona jos en pääsisi |O Ja sitten vasta hermostuisinkin jos se lippu löytyisi konsertin jälkeen!
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Voi ei, miten paskamainen tilanne..Toivotaan että löytyis pian!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Nyt on tullut livenationilta vastaus sähköpostiin ja vastaus on se mitä pelkäsin eli ei voida tulostaa uutta lippua. :/ :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Nyt on tullut livenationilta vastaus sähköpostiin ja vastaus on se mitä pelkäsin eli ei voida tulostaa uutta lippua. :/ :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:KOSKA näit lipun viimeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:KOSKA näit lipun viimeksi?
Viime vuoden puolella varmaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:KOSKA näit lipun viimeksi?
Viime vuoden puolella varmaan...
Ootko jo katsonut sieltä mihin olet joulukortit tallettanut joulun jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Oot tietty tarkistanut paikan, missä teillä on passit, nlakortit ym.? Tai paikka, missä säilytät reseptejä? Maksetut laskut? Vakuutusasiakirjat?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Oot tietty tarkistanut paikan, missä teillä on passit, nlakortit ym.? Tai paikka, missä säilytät reseptejä? Maksetut laskut? Vakuutusasiakirjat?
Olen penkonut kaikki mahdolliset paikat missä se vois olla. Voihan se tosin olla jo kaatopaikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Oot tietty tarkistanut paikan, missä teillä on passit, nlakortit ym.? Tai paikka, missä säilytät reseptejä? Maksetut laskut? Vakuutusasiakirjat?
Olen penkonut kaikki mahdolliset paikat missä se vois olla. Voihan se tosin olla jo kaatopaikalla.
Ootko plarannut varmasti keittokirjatkin? Sori jos oon ärsyttävä, koitan vaan miettiä, mistä vielä voisit sitä etsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi elämän harmi!!
Mä vetäsisin varmaan ranteet auki jos ilmenis et lippu on hukassa.
Mä oon menossa lauantaina ja lippu on jemmassa kaverilla...ainakin toivon niin!!
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Ihan hirveä tilanne!
Entä kalenteri, eihän ole siellä välissä?