Veetutus ja paniikki

Alkuperäinen kirjoittaja Pahanilmanlintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei löydy niin ei löydy! :'( :'( Livenationilta ei ole kuulunut mitään.

Mä olisin varmaan ihan raivona jos en pääsisi |O Ja sitten vasta hermostuisinkin jos se lippu löytyisi konsertin jälkeen!

Meillä on tulossa muutto ens kuulla, että kyllä se varmaan silloon tulee jostakin vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
KOSKA näit lipun viimeksi?

Viime vuoden puolella varmaan...

Ootko jo katsonut sieltä mihin olet joulukortit tallettanut joulun jälkeen?

Joulukortit menee yleensä roskiin...Mietin, että jos oon vahingossa heittänyt menemään sen kuoren/lipun. Mä kyllä yleensä katton tarkkaan mitä olen heittämässä pois, että...Mä en enää edes jaksa kattella sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Oot tietty tarkistanut paikan, missä teillä on passit, nlakortit ym.? Tai paikka, missä säilytät reseptejä? Maksetut laskut? Vakuutusasiakirjat?

Olen penkonut kaikki mahdolliset paikat missä se vois olla. Voihan se tosin olla jo kaatopaikalla.

Oot tietty tarkistanut paikan, missä teillä on passit, nlakortit ym.? Tai paikka, missä säilytät reseptejä? Maksetut laskut? Vakuutusasiakirjat?

Olen penkonut kaikki mahdolliset paikat missä se vois olla. Voihan se tosin olla jo kaatopaikalla.

Ootko plarannut varmasti keittokirjatkin? Sori jos oon ärsyttävä, koitan vaan miettiä, mistä vielä voisit sitä etsiä.

Ootko plarannut varmasti keittokirjatkin? Sori jos oon ärsyttävä, koitan vaan miettiä, mistä vielä voisit sitä etsiä.

Olen aika monta kirjaa plarannut. Eilen kävin ison kasan koulupapereita yms. läpi jos olisi siellä. Jos ei muuta hyvää, niin ainakin tuli samalla laitettua roskiin turhat paprut. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Voi elämän harmi!!

Mä vetäsisin varmaan ranteet auki jos ilmenis et lippu on hukassa.
Mä oon menossa lauantaina ja lippu on jemmassa kaverilla...ainakin toivon niin!!

Mä en tajua kuinka tässä pääsi näin käymään. Onneksi ei käynyt näin kun mulla olin mun oman lipun lisäksi 3 lippua Bon Jovin keikalle...

mä tyhjentäsin sen kirjahyllyn ja siirtäsin sitä... meillä monesti kirjeet ym. kevyet lentäny hyllyn taakse ilmavirran mukana ja niitä ei aina näe kun listan päällä.

Yhteistyössä